از Virat Kohli گرفته تا Alia Bhatt تا Nikhil Kamath، اینها عالی و قدرتمندهای 2023 هستند – Entertainment News , Firstpost

فهرست سالانه، معتبر و معتبر «HIGH & MIGHTY» از یک روزنامه پیشرو اخیراً برای سال 2023 منتشر شده است که فهرستی از افراد موفق از طبقات مختلف زندگی در سراسر هند را نشان می دهد. اینم اسامی:

1. ویرات کهلی، 34

این کریکت باز هندی طرفداران زیادی در رسانه های اجتماعی دارد و او را به یکی از تاثیرگذاران برتر جهانی تبدیل می کند و او را در لیست ثروتمندترین ورزشکاران قرار می دهد.

2. دیپیکا پادوکن، 37

او بیش از 16 سال است که در فیلم های هندی بازی می کند و اولین حضور خود در هالیوود را در سال 2017 انجام داد. در حالی که اخیراً در فیلم پرفروش ظاهر شد پاتان، دو نسخه بعدی دیپیکا، چند زبانه پروژه ک و جنگنده، همچنین در مقیاس و اکشن بزرگ هستند و جزو موردانتظارترین نسخه های سال 2024 هستند.

3. آلیا بات، 30

آزادی اخیر او، Gangubai Kathiawadi’حجم داخلی ۱۲۶ کرور را می‌توان تا حد زیادی به عملکرد Alia نسبت داد. او همچنین در سال گذشته 3 اکران اصلی فیلم داشته است – RRR، عزیزان و براهاماسترا: قسمت 1.

4. نیکیل کامات، 35

نیکیل کامات، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت های متعددی شد که آینده هند را در زمینه سرمایه گذاری و تجارت شکل می دهند.

5. Harmanpreet Kaur، 34

Harmanpreet Kaur به عنوان کاپیتان تیم ملی کریکت زنان هند در تمام فرمت ها به تیم کریکت هند خدمت می کند. او با خفاش هم در هند و هم در خارج از کشور پرکار است.

6. جی شاه، 34

نه تنها دبیر هیئت کنترل کریکت در هند، بلکه مردی است که نقش کلیدی در محبوبیت کریکت زنان در هند داشته است.

7. دیویا گوکلنات، 36

دیویا یکی از بنیانگذاران و مدیر فناوری آموزشی چند ملیتی هند، Byju’s است. این شرکت یکی از بزرگترین کارفرمایان را در میان استارت آپ های هندی دارد.

8. بهاویش آگاروال، 37

بنیانگذار و مدیر عامل OLA Cabs و OLA Electric، Bhavish تصمیم گرفت که وارد فضای تولید دو چرخ برقی شود، به نظر می رسد با Ola سود عملیاتی را گزارش می دهد. در حالی که این شرکت تاکنون حدود 2 میلیون اسکوتر برقی فروخته است. آگاروال اکنون قصد دارد ظرفیت تولید خود را نزدیک به چهار برابر افزایش دهد

9. Sushant Sreeram، 39

Sushant مدیر کشور Amazon Prime Video است. تحت رهبری او، Amazon Prime Video فهرست محتوای خود را افزایش داده است. او داستان های هندی را به صحنه جهانی برده است. امروزه، هر چهارمین بیننده عناوین هندی Prime Video از خارج از هند می آید. سریال فرضی در خود آخر هفته راه اندازی در بیش از 170 کشور پخش شد

10. دیپیندر گویال، 40

دیپایندر موسس و مدیر عامل زوماتو است. با وجود باد مخالف، او موفق شد عملکرد سهام شرکت تحویل غذای خود را تثبیت کند.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام