از Shehzada تا Rennervations، لیست نسخه های OTT را برای این هفته بررسی کنید

منتظر چیزی جدید و جالب برای تماشای این آخر هفته هستید؟ خوب، ما شما را تحت پوشش قرار داده ایم. درست مانند هر هفته، غول های OTT از جمله نتفلیکس، آمازون پرایم ویدئو، دیزنی پلاس هاتستار و بسیاری دیگر در حال آماده شدن برای انتشار چند فیلم شگفت انگیز و نمایش های اینترنتی در این هفته هستند. فهرست گسترده‌ای از نسخه‌های جدید OTT دارای طیف وسیعی از محتواها از جمله Kartik Aaryan است شهزاده، Radhika Apte’s خانم مخفی, Jeremy Renner’s Rennervations, The Marvelous Mrs Maisel فصل 5, Ghostbusters: Afterlife و خیلی چیزهای دیگر. برای اطلاع از جزئیات این نسخه ها، لیست ارائه شده در زیر را بررسی کنید.

OTT این هفته منتشر می شود

شهزاده (نتفلیکس)

کارتیک آریان و کریتی سانون پس از نمایش یک اجرای شایسته در تئاتر شهزاده قرار است اولین نمایش OTT خود را در روز جمعه، 14 آوریل انجام دهد. بازسازی رسمی فیلم موفق تلوگوی آلو آرجون ‘آلا وایکونتاپوررامولو‘، شهزاده همچنین بازیگران برجسته ای مانند مانیشا کویرالا، پرش راوال و رونیت روی.

Rennervations (Disney Plus Hotstar)

نمایشی که بازگشت جرمی رنر هنرپیشه هالیوود به سینما را پس از تصادف برف‌روبی نشان می‌دهد. نوسازی ها در روز پنجشنبه 13 آوریل در دیزنی پلاس هاتستار منتشر شده است. یک مستند چهار قسمتی که در شهرهای مختلف جهان فیلمبرداری شده است. نوسازی ها این بازیگر را به همراه تیمش نشان می دهد که روی وسایل نقلیه از کار افتاده کار می کنند تا آنها را به خلاقیت های سازنده بازسازی کنند.

خانم مخفی (Zee5)

رادیکا آپته بازیگر نقش اول زن خانه‌داری است که پس از تقریباً یک دهه به عنوان یک مامور مخفی به وظیفه بازمی‌گردد، این سریال حول محور این است که چگونه مامور برای بازگشت به شغل قبلی‌اش، به خصوص پس از ازدواج، چالش برانگیز خواهد داشت. نمایش برای اولین بار در Zee5 در 14 آوریل 2023 آماده است.

Jubilee Part 2 (Amazon Prime Video)

این نمایش درام که حول دوران طلایی سینمای هند می چرخد، زمانی که صنعت در آغاز پارتیشن سال 1947 در تلاش بود خود را مستقر کند، نمایش درام در 14 آوریل 2023 در آمازون پرایم ویدیو اکران می شود. به کارگردانی ویکرامادیتیا موتوانه، جوبیلی قسمت 2 ویژگی های بازیگرانی مانند آپارشکتی خورانا، آدیتی رائو هیداری، پروسنجیت چاترجی، وامیکا گابی، رام کاپور و بسیاری دیگر در نقش های برجسته.

Ghostbusters: Afterlife (SonyLiv)

فیلم کمدی فراطبیعی آمریکایی محبوب، Ghostbusters Afterlife بالاخره در SonyLiv است. این فیلم با حضور بازیگران کری کون، پل راد، فین ولفهارد و مککنا گریس در شهر نیویورک ساخته شده است و حول محور داستان یک مادر مجرد است که به خانه مزرعه پدرش نقل مکان می کند تا ارتباط خود را با شکارچیان ارواح پیدا کند.

پروجاپاتی (Zee5)

با حضور بازیگرانی چون میتون چاکرابورتی، دیو، ماماتا شانکار و دیگران، فیلم موفق بنگالی زبان پروجاپاتی برای انتشار OTT آن در جمعه، 14 آوریل 2023 در Zee5 آماده است. این فیلم که داستان یک پدر و پسر را نشان می دهد درباره گور 65 ساله ای است که می خواهد پسرش را ازدواج کند.

The Marvelous Mrs Maisel فصل 5 (Amazon Prime Video)

پنجمین و آخرین فصل از خانم مایزل شگفت انگیز در 14 آوریل 2023 در Amazon Prime Video منتشر خواهد شد. نمایش برنده جایزه سطح هیجان را در بین طرفداران به سطح بالاتری رسانده است. همانطور که در خلاصه فصل آمده است، داستان درباره این است:میج مایزل خود را بیشتر از همیشه به موفقیتی که آرزوی آن را داشت نزدیک می‌یابد، اما متوجه می‌شود که نزدیک‌تر از همیشه هنوز خیلی دور است.»

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود، اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام