از 32000 با 3 زن داعشی؛ تغییر توضیحات تیزر

داستان کرالا: از 32000 با 3 زن داعشی.  تغییر توضیحات تیزر

از 32000 تا 3 عضو داعش، «داستان کرالا» مسیر تبلیغاتی را تغییر می‌دهد

پس از واکنش شدیدداستان کرالاشهر سازندگان ادعا می‌کنند که 32 هزار زن به اسلام گرویده و به داعش پیوسته‌اند، شاشی ثارور، نماینده کنگره، قبلاً مخالفت خود را با داستان کرالا Sudipto Sen – در مورد زنانی که از کرالا ناپدید می‌شوند و رادیکال شده‌اند، ابراز کرده است. ثارور در توییتر با پست قدیمی‌اش مخالفت کرد، جایی که او ادعا کرد سه مادر از کرالا به او نزدیک شدند که می‌ترسیدند دخترانشان رادیکال شوند.

چرا رهبر کنگره، شاشی ثارور، داستان کرالا را به شدت مورد انتقاد قرار داد: “داستان کرالای ما نیست”| توضیح داد

داستان کرالا از ویپول شاه: دقیق یا نه، فیلم بخار دارد

از آنجایی که ششی ثارور با سؤالاتی مبنی بر اینکه چرا با فیلمی بر اساس همین موضوع مخالفت دارد، روبرو شد، نماینده مجلس تیرووانانتاپورام گفت که از چهار مورد آگاه است که با 32000 مورد بسیار فاصله دارد. داستان کرالا سازندگان ادعا کردند. در همین حال، سازندگان فیلم توضیحات را در یوتیوب به روز کردند و «32000 زن» را به «3 زن» تغییر دادند. پیش از این، توضیحات گفته شده بود که این فیلم درباره «داستان‌های دلخراش و دلخراش 32000 زن در کرالا» است. اکنون می‌گوید: «داستانی هولناک که پیش از این واقعی نگفته‌ایم – توطئه خطرناکی را که علیه هند طراحی شده است را آشکار می‌کند. داستان کرالا مجموعه ای از داستان های واقعی سه دختر جوان از مناطق مختلف کرالا است.

بر اساس گزارش وزارت خارجه آمریکا با عنوان «گزارش‌های کشور در مورد تروریسم 2020: هند»، «تا نوامبر 2020، 66 جنگجوی هندی الاصل شناخته شده وابسته به داعش وجود داشته است». رهبر کنگره، Shashi Tharoor به سازندگان می‌گوید: «ممکن است داستان کرالا شما باشد. این داستان کرالای ما نیست. داستان کرالا به موضوعی برای بحث در مورد اغراق‌آمیز اعداد در تریلر فیلم تبدیل شده است. ‘32000’ یا ‘3’؛ آمار «داستان کرالا» چقدر ناقص است.

این فیلم به سرپرستی Sudipto Sen و تهیه‌کنندگی ویپول امروتلال شاه در تاریخ 5 مه 2023 در سینماها اکران می‌شود. آدا شارما، یوگیتا بیهانی، سیدی ایدنانی و سونیا بالانی بازیگران اصلی فیلم داستان کرالا هستند.

تریلر فیلم «داستان کرالا» ساخته سودیپتا سن با انتقاد شدیدی مواجه شد که مدعی شد 32000 دختر از این ایالت مفقود شده و سپس به گروه تروریستی داعش پیوستند. رهبر مخالفان در مجلس قانونگذاری کرالا، وی.

طبق گزارش هندوستان تایمز، مقامات نزدیک به تحولات روز چهارشنبه گفتند، تامیل نادو در آستانه اکران فیلم جنجالی «داستان کرالا» در پانزدهم ماه مه در سراسر هند در حالت آماده باش است.

«برخی از گروه ها خواستار اعتراض شده اند. یک مقام ارشد دولتی که خواست نامش فاش نشود، گفت: شاخه اطلاعاتی ما پیام های آنها را در رسانه های اجتماعی مورد توجه قرار داده است.

«برخی از گروه‌های اسلامی نیز در چند منطقه به دنبال ممنوعیت به پلیس مراجعه کرده‌اند. اما دولت آن را ممنوع نمی کند. حتی کرالا هم آن را ممنوع نکرده است. با این حال ما هشدارها را به همه دستگاه های انتظامی مخابره کرده ایم تا در حالت آماده باش باشند.»

(با ورودی های نمایندگی ها)

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود، اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام