از کاترینا کیف تا شاهرخ خان، ادای احترام سرازیر می شود

پاملا چوپرا، همسر یاش چوپرا، کارگردان فقید روز چهارشنبه 20 آوریل درگذشت. او 74 سال داشت. بسیاری از شخصیت‌های مشهور، از جمله کاترینا کیف، ویکی کاوشال، کاران جوهر و جان آبراهام، برای ادای احترام از اقامتگاه چوپرا دیدن کردند. طبق گزارش رسانه ها، پاملا طی 15 روز گذشته در بیمارستان لیلااتی بمبئی تحت درمان بوده است. سلامتی او رو به وخامت گذاشته بود و پزشکان او را روی دستگاه تنفس مصنوعی قرار دادند. او با پسرش آدیتیا چوپرا و همسرش، بازیگر، رانی موکرجی، زندگی می‌کرد.

ویدئوی حضور ستاره های بالیوود در مراسم خاکسپاری را ببینید:

شاهرخ خان به همراه پسرش آرین خان برای ادای احترام در مراسم خاکسپاری پاملا چوپرا شرکت کرد.

یاش راج فیلم خبر تاسف بار درگذشت وی را در حساب کاربری خود در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشت و تایید کرد که مراسم سوزاندن او صبح پنجشنبه ساعت 11 صبح برگزار شد.

یاش چوپرا، شوهر پاملا، در سن 80 سالگی در سال 2012 از دنیا رفت، این زوج در سال 1970 پس از معرفی خانواده هایشان از طریق یک آشنایی مشترک، ازدواج کردند.

پاملا چوپرا حرفه ای همه کاره در صنعت سرگرمی داشت و به عنوان خواننده، نویسنده، طراح لباس و تهیه کننده بسیاری از فیلم های یاش راج کار می کرد. آخرین حضور او در مستند نتفلیکس درباره YRF به نام The Romantics بود که در آن درباره سفر سینمایی همسرش صحبت کرد.

کمک های پاملا چوپرا به صنعت سرگرمی متنوع و قابل توجه بود. او صدای خود را به چندین آهنگ نمادین در فیلم های موفقی مانند Kabhie Kabhie، Kaala Patthar، Noorie، Chandni، Silsila، Dilwale Dulhania Le Jayenge، و مجسه دوستی کاروگهکه همگی تراک هایی از یاش راج فیلمز بودند. علاوه بر استعداد خوانندگی، پاملا چوپرا به عنوان نویسنده شناخته شد و در سال 1997 فیلمنامه Kabhie Kabhie و Dil Toh Pagal Hai را در کنار همسرش یاش چوپرا نوشت. او همچنین مهارت های خود را به عنوان یک طراح لباس به نمایش گذاشت سیلسیلا و ساوال.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود، اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام