آیوشمن خورانا با نام مستعار پوجا تاریخ اکران جدید فیلم را اعلام کرد – اخبار سرگرمی، اول پست

طرفداران فیلم مورد انتظار دختر رویایی 2 برای نمایش فیلم در سینماها باید کمی بیشتر صبر کرد، زیرا فیلم تاریخ اکران جدیدی دارد که 25 آگوست 2023 است.

دلیل تأخیر گزارش شده به دلیل کار گسترده VFX مورد نیاز برای فیلم است. کار VFX برای آن بسیار مهم است دختر رویایی 2از آنجایی که در این فیلم آیوشمان خورانا برای بازی در نقش پوجا و کرم حضور دارد. تیم نمی‌خواهد سنگ تمام بگذارد تا مطمئن شود که او مانند پوجا یکپارچه و متقاعدکننده به نظر می‌رسد.

Ektaa R Kapoor، مدیر عامل مشترک Balaji Telefilms Limited در مورد این تصمیم گفت: “ما می خواهیم که شخصیت آیوشمان خورانا مانند پوجا در فیلم عالی به نظر برسد. دختر رویایی 2، و به همین دلیل است که ما زمان بیشتری را برای تکمیل کار VFX برای صورت صرف می کنیم. ما می خواهیم اطمینان حاصل کنیم که بینندگان ما هنگام تماشای فیلم بهترین تجربه ممکن را خواهند داشت. VFX برای دختر رویایی 2 بخشی جدایی ناپذیر از فیلم است و ما می خواهیم اطمینان حاصل کنیم که محصولی با کیفیت بالا به مخاطبان خود ارائه می دهیم.

این فیلم قول می دهد که یک کمدی خنده دار باشد که بینندگان را دچار دودستگی کند. با تعیین تاریخ اکران جدید و انتظار برای ساخت فیلم، طرفداران فیلم اصلی دختر رویایی مشتاقانه منتظر انتشار هستند دختر رویایی 2. ما نمی توانیم منتظر باشیم تا ببینیم Ektaa R Kapoor با این دنباله مورد انتظار چه چیزی برای ما در نظر گرفته است.

با بازی آیوشمان خورانا و آنانیا پاندای در نقش اصلی و کارگردانی راج شاندیلیا، Balaji Telefilms. دختر رویایی 2 وعده می دهد که یک شورش خنده است.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام