آیا هری قصد دارد بدون مگان به بریتانیا بازگردد؟

آیا هری قصد دارد بدون مگان به بریتانیا بازگردد؟

شاهزاده هری و مگان با خانواده‌شان پس از ترک سلطنت. تقدیم به تصویر: @archwellorg/Instagram

آیا این درست است که هری با یک وکیل طلاق در تماس است؟ پیشخدمت سابق پرنسس دایانا به طرز عجیبی ادعا کرده است که شاهزاده هری “بالاخره با حقیقت” در مورد همسرش بیدار شده و به زودی برای همیشه به بریتانیا بازخواهد گشت.
در گفتگو با جی‌بی‌نیوز، پل بورل – که تا زمان مرگ دایانا در سال 1997 بیش از 10 سال برای دایانا کار می‌کرد – ادعا کرده است که دوک ساسکس تنها به خاطر دو فرزندش، آرچی، 4 ساله، با همسرش مگان می‌ماند. و لیلیبت، 1.
بر اساس گزارشی که در nzherald.com منتشر شده است، بورل می‌گوید: «آیا من تنها کسی در بریتانیا هستم که به این فکر می‌کنم، آیا بالاخره هری با حقیقت بیدار شده است؟ آیا او بالاخره حقیقت کاری را که همسرش انجام می دهد و اینکه توسط زیبایی او شست و شوی مغزی شده و مسحور شده است، دیده است؟ چون همه ما این را می دانیم اما به نظر می رسد که او آن را نمی بیند.
او اضافه کرد که می‌خواهد هری شاد باشد و خانواده‌اش رشد کند، اما اذعان داشت که در ذهنش یک «تردید خنده‌دار» وجود دارد و معتقد است شاهزاده برای همیشه به بریتانیا باز خواهد گشت و پدرش با آغوش باز از او استقبال خواهد کرد. شاه چارلز و برادرش شاهزاده ویلیام، علیرغم گزارش هایی مبنی بر جدایی از رابطه آنها.
من شک ندارم که وقتی این اتفاق بیفتد، زیرا همه ما می دانیم که این اتفاق خواهد افتاد، وقتی این اتفاق بیفتد، او به بریتانیا بازخواهد گشت و فکر می کنم پدرش، پادشاه، و برادرش، شاهزاده ولز، هر دو با آغوش باز از او استقبال خواهند کرد.

“یک عنصر هری وجود دارد که همه ما دوستش داریم، فقط نمی‌دانیم چرا او در حال حاضر کاری را که انجام می‌دهد انجام می‌دهد.” بورل ادعا کرده است که فرزندان هری دلیل ماندن او در کالیفرنیا هستند و اظهار داشت: «جدایی از خانواده‌اش در حال حاضر کمی زودرس است.
فکر می‌کنم او می‌خواهد روی صندلی رانندگی بماند تا رشد فرزندانش را ببیند، زیرا اگر او این رابطه را ترک می‌کرد، بچه‌هایش را از دست می‌داد زیرا او آنها را در آمریکا نگه می‌داشت و او آنها را نمی‌دید.

شما به ناچار شکاف هایی را در این ازدواج خواهید دید زیرا می دانیم که با مطبوعات زیاد و انتقادات زیاد و شهرت جهانی فشار زیادی وارد می شود و این زوج فشار زیادی بر دوش خود خواهند داشت. این موضوع پس از آن اتفاق می افتد که یکی از دوستان این جفت، گیل کینگ، فاش کرد که آنها در حال حاضر در “جای بسیار خوبی” هستند.
این ستاره تلویزیونی در گفتگو با Us Weekly گفت: “شما این دو را با هم دیده اید و من می دانم آنچه آنها دارند واقعاً آبی است. و دیدن خوشحالی که آنها به یکدیگر می دهند خوب است.»

مقالات مرتبط

توضیح داد

توضیح داده شده | رویاهای گمشده آمریکایی: چگونه هری و مگان از ثروت به ژنده پوش تبدیل می شوند

توضیح داد

توضیح داد: چرا مگان مارکل مسئول بررسی ویزای هری است

جدایی هری و مگان، کارشناسان چه می‌گویند؟

وقتی نگاهی به تغییرات زندگی هری و مگان از ابتدای رابطه آنها بیندازیم، مگان به یک چهره جهانی و یکی از شناخته شده ترین افراد در جهان تبدیل شده است. در حالی که این ممکن است برای زوج های دیگر مشکلاتی ایجاد کرده باشد، هری و مگان به نظر قوی تر از همیشه هستند. این واقعیت که آنها توانسته‌اند بر چالش‌های خاصی غلبه کنند و احساسات واقعی را از خود نشان دهند، ثابت می‌کند که آنها به وضوح می‌خواهند چنین باشند. من قطعا معتقدم که آنها برای مدت طولانی در آن هستند. من فکر می کنم آنها در طول زمان دوام خواهند داشت.» دارن استانتون گفت.

این کارشناس گفت، هری و مگان مجبور به غلبه بر موانع متعددی شدند و مگان “خیلی شبیه پرنسس دایانا بود، زیرا او در صحنه جدید بود و باید خانواده سلطنتی را می شناخت.”

از نظر پیشرفت در طول سال‌ها، این زوج چیزهای زیادی را پشت سر گذاشته‌اند تا به جایی که امروز هستند برسند. رابطه آنها به ظاهر روان شروع شد و هیچ چالشی وجود نداشت. مگان بسیار شبیه پرنسس دایانا بود زیرا او در صحنه جدید بود و باید خانواده سلطنتی را می شناخت. با این حال، با وجود چالش‌هایی که از آن زمان به بعد، این زوج در طول سال‌ها قوی‌تر شده‌اند. از نظر اعتماد به نفس، من می گویم که مگان شخصیت بسیار قوی تری است.

اما با گفتن این حرف، او کسی است که تربیت عادی داشته است. او واضح است که برای تبدیل شدن به یک بازیگر حرفه‌ای باید سخت کار می‌کرد، به خصوص در زندگی حرفه‌ای‌اش با رد شدن و سختی‌های زیادی روبرو می‌شد.»

همه ما می دانیم که مگان یک کنترل کننده و مغز متفکر خاطرات جنجالی هری است. یدکی. به گفته کارشناس سلطنتی تام بوور، این شایعات از لندن منتشر می شود. اکنون بسیاری در لندن هستند که می گویند مگان از هری خسته شده است. گمانه زنی هایی وجود دارد که دوشس ساسکس، 41 ساله، هر لحظه می گوید “این کافی است” و با پادشاه چارلز سوم توافقی برای قطع این ازدواج مذاکره خواهد کرد.

جنی باند، مفسر سلطنتی، می‌گوید مگان مارکل یک «فریبنده کنترل مطلق» است که می‌خواهد کنترل تمام جنبه‌های زندگی‌اش را در دست داشته باشد، «او عادت ندارد به هیچ‌وجه مجبور به واگذاری کنترل باشد. دوشس ساسکس گفته است که برای بخشیدن “تلاش زیادی” لازم است و اشاره کرد که می تواند “هر چیزی را بگوید” در حالی که برای یک مصاحبه گسترده در ایالات متحده نشسته است.

سامانتا که مگان را به “اختلال شخصیت خودشیفته” متهم کرده است.

سامانتا، خواهر ناتنی مگان نیز مدعی شده است که به پدرشان توماس مارکل آسیب زیادی وارد کرده و از خواهر ناتنی خود خواسته است که از او عذرخواهی عمومی کند.

او در صحبت با TMZ در مورد ازدواج مگان و هری گفت: “من می بینم که به طلاق ختم می شود مگر اینکه آنها مشاوره گسترده ای دریافت کنند و بتوانند روی صداقت کار کنند و روی عذرخواهی از همه کسانی که در جریان این گاو نر آسیب دیده اند کار کنند. در یک فروشگاه چینی دو ساله بازی. منظورم این است که هیچ چیز در مورد هیچ یک از اینها صادقانه نبوده است، و آسیب به رویالز بسیار زیاد بوده است – به خصوص در حال حاضر.

(با ورودی های اضافه شده از آژانس ها)

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود، اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام