آیا نظر کاترینا کایف در مورد پست بلا حدید پاسخی رمزآلود به داستان “فقط به این دلیل که با شما قرار گذاشته” نیتو کاپور است؟

نیتو کاپور اخیراً پس از اینکه یکی از استوری‌های اینستاگرامش به‌عنوان شوخی برای کاترینا کیف دیده شد، در معرض طوفان قرار گرفت. کاترینا و رانبیر کاپور قبل از جدایی با یکدیگر رابطه طولانی مدت داشتند. پست Neetu توسط بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی به عنوان طعنه ای به این رابطه تلقی شد.

اکنون، کاترینا کیف به پستی در مورد مهربانی و نظرات ناخواسته واکنش نشان داده است و طرفداران را گمانه زنی کرده است که آیا این پاسخ ظریف او به همه هیاهوی اخیر پیرامون خانواده اش بوده است یا خیر. کاترینا به پست اینستاگرام بلا حدید مدل آمریکایی واکنش نشان داد که در آن از مردم خواسته بود “مهربان تر” باشند تا از آریانا گرانده، ستاره پاپ حمایت کنند که اخیراً از طرفداران خواسته بود “از شرمندگی بدن خود دست بردارند”.

بلا در اینستاگرام خود با تگ کردن آریانا نوشت: @arianagrande . شما هرگز نمی دانید که یک نفر از نظر روحی یا جسمی با چه چیزی سر و کار دارد. بیماری یا افسردگی. اندوه یا درد دل. شما فقط نمی دانید و تا زمانی که در یک روز با کفش های آنها راه نروید هرگز متوجه نخواهید شد. در بخشی از پست وی افزود: به جای توصیه یا نظرات ناخواسته، قضاوت یا پرخاشگری، فقط سعی کنید دست یاری بدهید و مهربان باشید.

کایف در مورد پست بلا با دو ایموجی دست روی هم کامنت گذاشت و ظاهراً ابراز موافقت کرد. این موضوع باعث شده تا طرفداران حدس بزنند که آیا این پاسخ ظریف بازیگر زن به ماجرای هولابالویی است که شامل رانبیر کاپور سابق و مادرش نیتو می شود.

همه چیز از زمانی شروع شد که نیتو کاپور یک استوری در اینستاگرامش منتشر کرد و برخی از بینندگان آن را به عنوان ضربه زدن به روابط قبلی پسرش تعبیر کردند. عکسی که او به اشتراک گذاشته بود متنی داشت که می‌گفت: «فقط به این دلیل که او ۷ سال با شما رابطه داشته، به این معنی نیست که با شما ازدواج خواهد کرد. عمویم 6 سال پزشکی خواند، الان دی جی است.»

بعداً، سوزان تورکوت، مادر کاترینا، پستی را به اشتراک گذاشت که طرفداران آن را پاسخ او به نیتو کاپور فرض کردند. در پست او آمده بود: “من طوری بزرگ شدم که با سرایدار با احترامی که مدیر عامل شرکت دارد رفتار کنم.”

با این حال، سوزان بعداً توضیح داد که این امر متوجه شخص خاصی نبوده است.

کاترینا کایف و رانبیر کاپور از سال 2009 تقریباً هفت سال با هم رابطه داشتند تا اینکه در سال 2016 از هم جدا شدند. در حالی که کاترینا کیف در دسامبر 2021 با ویکی کاوشال ازدواج کرد، آلیا بات و رانبیر کاپور در آوریل گذشته ازدواج کردند.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود، اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام