آیا می دانستید؟ Panne Ram Alladi با نام PAGES ارتباط جالبی با Quentin Tarantino-Entertainment News، Firstpost دارد.

سبک فیلمسازی کوئنتین تارانتینو الهام بخش بسیاری در سراسر جهان شده است. شیوه منحصر به فرد او در فیلمبرداری صحنه های خشونت آمیز گرافیکی، داستان سرایی غیرخطی و حتی روایت فیلم هایش، الهام بخش بسیاری از فیلمسازان بوده است و یکی از این شخصیت ها، نویسنده و کارگردان نیویورکی برنده جایزه، رام علادی است که نامی برای خود دست و پا کرد. با تراشیده شده (2017) و Ra’s Metanoia بر اساس گاندی.

رام علادی که اخیراً تریلر درام میهنی سیاسی آینده خود با نام Panne با نام PAGES را منتشر کرده است، حکایت جالبی در مورد اینکه چگونه مجذوب آثار کوئنتین شده است، به خصوص نحوه برش دادن تریلر فیلم هایش را به اشتراک گذاشت.

کارگردان، رام علادی گفت: «کوئنتین تارانتینو فیلمسازی است که آثارش پر از ارجاعاتی از سینمای کلاسیک است و اگر هنرمندی به اندازه تأثیراتش خوب باشد، پس تارانتینو یکی از تمام دوران هاست. بزرگان، و من همیشه کار QT را به دلیل نحوه ارائه کارش تحسین کرده ام، او در پرتاب صحنه های عالی مهارت دارد، به خصوص وقتی صحبت از تریلر فیلم هایش می شود، زیرا او از همان تکنیک تدوین به نام غیر خطی استفاده می کند. تدوینی که بسیاری از فیلمسازان از آن پیروی می‌کنند، بنابراین، زمانی که صحنه‌هایی را برای تریلر Panne قطع می‌کردم، همان استراتژی را دنبال کردم که فیلمی با پیچیدگی غنی و شخصیت‌سازی استثنایی ایجاد می‌کند که مخاطب را جذب می‌کند.»

مقالات مرتبط

کندی

تیزر کندی: عشق آنوراگ کاشیاپ به نوآر با فیلم هیجان انگیز راهول بات و سانی لئون ادامه دارد.

کندی

وارون باهل: «تا زمانی که کلاس ششم یا هفتم بودم، می‌دانستم که مد می‌شوم».

رام علادی می‌گوید: «و گاهی اوقات لازم است فیلمنامه فیلم به صورت موازی با صدا روایت شود، و از آنجایی که Panne با نام PAGES یک درام است، به این فکر افتادم که ناصرالدین شاه، آنوپام خر یا دنی دنزونگپا را همراهی کنم. پانه، برای اینکه آن را از طریق آنها روایت کنم، زیرا آنها صدای بسیار متنوعی دارند زیرا بدیهی است (من تارانتینویی نیستم که خودم آن را روایت کنم) اما او به من الهام داد که فیلمساز باشم تا ریسک کنم، بنابراین ما با فیلم خود آماده هستیم. به زودی منتشر شد.»

Panne با نام مستعار PAGES قرار است در اوایل سال جاری منتشر شود.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام