آیا میدانستید؟ آخرین آلبوم راجا کوماری “پل” یک بیماری همه گیر است – اخبار سرگرمی کودک ، پست اول

در چند سال گذشته، صحنه موسیقی در هند بسیار بزرگ شده است. در واقع، امروزه تعداد زیادی موسیقی مستقل وجود دارد که بر عادات گوش دادن مردم حاکم بوده است. آخرین آلبوم خواننده راجا کوماری به نام “پل” است که در 28 آوریل در سراسر جهان منتشر می شود. به بیش از یک دلیل برای هنرمند خاص است. این آلبوم نه تنها قصیده او برای الهه ساراسواتی است، بلکه در زمانی منتشر شد که جهان پر از عدم اطمینان بود.

بله، صحبت کردن در مورد آلبوم خود راجا کوماری در رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشت که پل یک نوزاد همه گیر است. موضوع آلبوم سفر از باستان به آینده، غرب به شرق است و این پیام را ایجاد می کند که موسیقی پل بین ما و خداست. در اینجا چیزی است که راجا کوماری می‌گوید: «این آلبوم هدیه فروتنانه من در محراب ساراسواتی است. بچه همه گیر من این پروژه را زمانی ساختم که مطمئن نبودم دنیا هرگز آن را خواهد شنید. در سکوت همه چیز، بالاخره خودم را شنیدم. انتشار در 28 آوریل، نشان می دهد که چگونه موسیقی پل بین ما و خدا است. این اولین آلبوم کامل من در لیبل شخصی من است، کاملا مستقل است! می‌خواهم تشکر ویژه‌ای از تیم فوق‌العاده‌ای داشته باشم که این آلبوم را زنده کردند.»

راجا کوماری به عنوان اولین آلبوم مستقل کامل خود تحت برچسب خودش – Godmother records، 9 آهنگ را برای ما به ارمغان خواهد آورد. آهنگ ها Born to Win، No Nazar، Babylon، Juice، Colors، Lovesick، La India، Gods و Fearless هستند. خوب، ما هیجان زده ایم که هفته آینده همه این آهنگ ها را بشنویم. گوش به زنگ باشید!

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود، اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام