آیا سلمان خان به نگهبانان پیوسته است؟ اینجا گروت است که این روزها او را الهام می بخشد – اخبار سرگرمی، Firstpost

Guardians of the Galaxy جلد 3این هفته منتشر می شود و هیجان در بین طرفداران به اوج خود رسیده است. همه در سرتاسر جهان به خصوص طرفداران هندی به دنبال گروت مورد علاقه خود هستند، از جمله سوپراستار ما سلمان خان.

سلمان خان مرد کم حرفی است و سخنانش لمس میداس است. همانطور که همه می دانند گروت نیز درختی از کلمات کم است و اثر خود را در قلب بسیاری از طرفداران در سراسر جهان به جای گذاشته است.

این ویدیو برداشت طنز سلمان را از برنامه های روزمره اش در تبلیغات فیلم اما به سبک گروت دارد.

5 می است!

استودیو مارولGuardians of the Galaxy Vol. 3” این جمعه در سینماها به زبان های انگلیسی، هندی، تامیل و تلوگو اکران می شود.

سومین و آخرین قسمت از دنیای سینمایی مارول نگهبانان کهکشان تقریبا اینجاست اما قبل از اینکه این فیلم سرانجام در 5 می در سینماها به نمایش درآید، طرفداران نمی توانند آرامش خود را حفظ کنند، زیرا منتقدان در سراسر جهان واکنش های گرمی نسبت به فیلم به اشتراک گذاشته اند.

این آخرین سفر کارگردان جیمز گان با MCU است، اما با این وجود، او سفری قابل توجه و به یاد ماندنی داشته است.

در مصاحبه اخیر با یک نشریه هندی، جیمز اظهار داشت که مایل است با بازیگر هندی خود Jr NTR کار کند.

از کارگردان پرسیده شد که آیا می‌تواند یک بازیگر هندی را به دنیای نگهبانان معرفی کند که این بازیگر کیست؟ در پاسخ به همان، کارگردان گفت که دوست دارد با مردی از RRR کار کند، «با همه ببرها که از قفس بیرون می‌آیند و همه چیز». گان همچنین اضافه کرد که Jr NTR در فیلم “شگفت انگیز” و “باحال” بود.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود، اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام