آهنگ سربازان اوکراینی برنده اسکار «Naatu Naatu» قلب ها را به دست آورد.

چرخش سربازان اوکراینی به آهنگ برنده اسکار RRR به نام «Naatu Naatu» در فضای مجازی منتشر شد.

فیلم برداری از ویدیوی ویروسی. ارائه تصویر: توییتر

جذابیت جهانی آهنگ “Naatu Naatu” از فیلم پرفروش اس اس راجامولی RRR به عنوان شاهدی بر جذابیت غیرقابل انکار آن و استعداد استثنایی تیم در ایجاد آهنگی است که با مردم از فرهنگ ها و پیشینه های مختلف طنین انداز می شود.

تیم RRR زمانی که آهنگ آنها “Naatu Naatu” در اسکار پیروز شد و در بخش بهترین آهنگ برنده شد، شادی محض را تجربه کرد. این آهنگ جذاب نه تنها باعث شعله ور شدن پیست های رقص در سراسر هند شد، بلکه علاقه مندان به موسیقی در سراسر جهان را نیز مجذوب خود کرد و آنها را وادار کرد تا به ضرب آهنگ های پرانرژی آن بپیوندند. از اینفلوئنسرهای رسانه‌های اجتماعی گرفته تا افراد مشهور مشهور، همه مجذوب این آهنگ شدند و ویدیوهایی از خود در حال رقصیدن با ریتم عفونی «Naatu Naatu» را به اشتراک گذاشتند.

با وجود گذشت بیش از یک سال از انتشار آن، شور و شوق پیرامون این آهنگ همچنان ادامه دارد. در یک پیشرفت قابل توجه، ویدئویی منتشر شده است که مقامات ارتش اوکراین را در حال بازسازی تصاویر نمادین آهنگ، که در اصل توسط Ram Charan و Jr NTR به تصویر کشیده شده است، به نمایش می گذارد.

مقالات مرتبط

گازپروم

گازپروم فقط یک تجارت گاز نیست: غول انرژی روسیه محافظان امنیتی خود را برای جنگ در اوکراین می فرستد

گازپروم

توضیح داد: چگونه حملات هواپیماهای بدون سرنشین مسکو جنگ را به خانه ثروتمندان می آورد

در بحبوحه درگیری های مداوم با روسیه، سربازان مستقر در میکولایف این وظیفه را بر عهده گرفتند که آهنگ محبوب را با پیچ و تاب بی نظیری بازسازی کنند. صحنه ای از فیلم را به یاد می آورید که شخصیت ها علیه افسران انگلیسی اجرا می کردند؟ خب، در این ویدیوی ویروسی که در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود، سربازان اوکراینی را می‌توان مشاهده کرد که همین روال را انجام می‌دهند، اما این بار به صورت نمادین مقاومت آنها در برابر اشغال روسیه را به تصویر می‌کشد.

ارتش اوکراین در قسمت نظرات مورد حمایت بسیاری از کاربران قرار گرفت.

کاربری نوشت: “امیدوارم اوکراین در جنگ پیروز شود و به عنوان کشوری مرفه ظاهر شود.”

بسیاری از مردم از اجرای رقص قاتل بسیار استقبال کردند.

حساب دیگری می گوید: «آفرین، سربازان! اسلاوا اوکراین!

بسیاری از هندی ها عشق و دعای خود را به اوکراین فرستادند.

یکی از حساب ها گفت: “وای!! کاملاً عاشق روشی هستم که شما بچه ها این کار را انجام دادید. با دیدن این آهنگ احساساتی در من ایجاد شد. عشق زیادی از هند. من دعا می کنم که این جنگ پایان یابد و صلح حاکم شود.»

در ماه مارس سال جاری، در مجموعه «یادداشت‌های یک صحنه» که در مجله آمریکایی Vanity Fair نمایش داده شد، اس‌اس راجامولی، کارگردان RRR، روند ایجاد آهنگ “Naatu Naatu” را روشن کرد. به گفته رجمولی، ذات کل RRR داستان در 10 دقیقه صحنه محوری ‘Naatu Naatu’ و آهنگ همراه آن خلاصه شده است.

اگرچه رام چاران و جونیور NTR (بازیگر بیم در فیلم) در حال رقصیدن در این آهنگ دیده می‌شوند، راجامولی تصریح کرد که این در واقع صحنه‌ای جدایی‌ناپذیر از داستان است. آهنگ با نت منفی شروع می شود زیرا یک انگلیسی آنها را در معرض تحقیر قرار می دهد.

آهنگسازی “Naatu Naatu” به MM Keeravani مربوط می شود، که شامل اشعاری است که توسط Chandrabose نوشته شده است. اجرای روح‌انگیز این آهنگ توسط Rahul Sipligunj و Kaala Bhairava ضبط شد.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام