آنچه شما باید در مورد COVID-19 در آلبرتا بدانید شنبه 14 نوامبر

آخرین:

  • آلبرتا 1026 مورد جدید COVID-19 را در روز شنبه گزارش کرد ، این اولین بار است که بیش از 1000 مورد جدید در یک روز گزارش شده است. این استان نگفت که تعداد پرونده های فعال در حال حاضر در سراسر استان وجود دارد – این تعداد از روز جمعه 8593 مورد بود که یک رکورد دیگر است.
  • سه نفر دیگر در مجموع 401 مرگ فوت کرده اند. 256 نفر در بیمارستان بستری هستند که 54 نفر از آنها در تخت های مراقبت ویژه هستند – این نیز تعداد بی سابقه ای است.
  • این استان گفت که به روزرسانی دقیق بعدی شماره پرونده ها بر اساس منطقه روز دوشنبه در دسترس خواهد بود.
  • از روز جمعه ، بیشتر استان برنامه های تناسب اندام گروه های داخل سالن ، ورزش های گروهی و فعالیت های گروهی را به حالت تعلیق درآورده و همچنین ساعت های کاری بارها و میخانه ها را تا 27 نوامبر کاهش داده است.
  • AHS ابزاری برای ردیابی مخاطب آنلاین ارائه کرده است که با پیام متنی خودکار ، موارد مثبت را از نزدیک مطلع می کند.
  • گروهی متشکل از بیش از 430 پزشک آلبرتا و سه اتحادیه مهم مراقبت های بهداشتی در 12 نوامبر نامه ای به نخست وزیر جیسون کنی فرستادند و ایده قفل شدن “قطع کننده مدار” را تأیید کردند زیرا موارد COVID-19 همچنان در استان افزایش یافته است.

آنچه امروز باید در آلبرتا بدانید

برای دو هفته آینده ، گروهی از آلبرتا برنامه های تناسب اندام گروه داخل سالن ، ورزش های گروهی و فعالیت های گروهی را متوقف می کند. همه رستوران ها ، بارها ، سالن ها و بارها در کلگری و ادمونتون و سایر مناطق تحت وضعیت پیشرفته (مناطقی که بیش از 50 مورد فعال در هر 100000 نفر دارند) باید مشروبات الکلی را تا ساعت 10 شب متوقف کنند

نخست وزیر آلبرتا ، جیسون کنی ، نیز از آلبرتایی ها در هر منطقه تحت تدابیر شدیدتر خواست که در خانه های خود اجتماعات اجتماعی نداشته باشند.

اقدامات جدید روز پنجشنبه اعلام شد. روز شنبه ، این استان 1026 مورد جدید را با 256 نفر در بیمارستان گزارش کرد – که همچنان به شکستن تعداد بالای خود ادامه می دهد.

دکتر “در روزهای آینده ، همه ما در کاهش شماره پرونده ها برای محافظت از سیستم مراقبت های بهداشتی ، باز نگه داشتن مدارس و مشاغل و محافظت از آلبرت های آسیب پذیر نقش داریم. این آخرین فرصت ما برای جلوگیری از اقدامات محدودتر است.” دینا هینشاو ، مدیر ارشد پزشکی آلبرتا در گرما ، روز شنبه در توییتر گفت.

(CBC)

این اقدامات در همان روز منتشر شد كه در نامه ای كه بیش از 430 پزشك با امضای بیش از 430 پزشك از كنی خواسته بود قفل هدفمند “قطع كننده مدار” را اجرا كند ، در پی تماس مشابه ده ها پزشك در اوایل هفته جاری بود.

دکتر تحسین لادا ، یکی از نویسندگان آخرین نامه ، گفت: “دیگر فرصتی وجود ندارد. ما باید اکنون اقدام کنیم.” “ما برای خم کردن منحنی نیاز به چیزی قوی و اجباری داریم.”

دكتر دينا هينشاو ، مدير ارشد پزشكي در آلبرتا مي گويد ، افرادي كه در طول بيماري همه گيري دستورات بهداشتي را به شدت شكست مي دهند ، بايد عواقب آن را داشته باشند. 1:21

آلبرتانی ها که آزمایش COVID-19 مثبت دارند ، هم اکنون می توانند به یک ابزار ردیابی تماس آنلاین دسترسی پیدا کنند تا نام و شماره تلفن مخاطبین نزدیک را لیست کنند تا بتوانند با یک پیام متنی خودکار در مورد مواجهه احتمالی مطلع شوند.

این ابزار پس از بالا رفتن موارد اعلام شده است به طوری که AHS اعلام كرد كه می تواند ردیاب های تماس بیشتری را استخدام كند و دیگر به افرادی كه مشخص شده است از نزدیك با یك فرد آلوده در تماس هستند اطلاع نمی دهد مگر اینکه تشخیص داده شود كه با ” تعیین اولویت.”

بیمارستان های کلگری در حال آماده شدن برای هجوم بیماران در روزها و هفته های آینده هستند. دکتر پیتر جمیسون ، مدیر پزشکی در بیمارستان Foothills ، می گوید ICU های این شهر با بیش از 80 درصد ظرفیت کار می کنند. در صورت لزوم ، بیماران COVID-19 می توانند به یک مرکز چادر موقت در بیمارستان Peter Lougheed یا به بیمارستان کودکان Alberta اعزام شوند.

نخست وزیر جیسون کنی از آلبرتانی ها خواسته است که مهمانی ها یا شام های بزرگ خانوادگی را برگزار نکنند و محدودیت 15 نفره در اجتماعات اجتماعی را به همه جوامع موجود در لیست تماشای COVID-19 استان گسترش می دهد. 2:42

با مقابله با سه شیوع COVID-19 ، بیمارستان اجتماعی نون های خاکستری ادمونتون در پروتکل های انحراف قرار داده شده است ، به این معنی که بیشتر بیماران مهم به سایر بخش های اورژانس در سراسر شهر هدایت می شوند. این اقدامات به این معنی است که بیماران مراقبت ویژه که توسط EMS منتقل می شوند توسط بخش اورژانس پذیرفته نمی شوند ، AHS گفت. آمبولانس ها به بخش های اضطراری دیگر در ادمونتون اعزام می شوند.

همچنین با ادامه روند صعودی موارد COVID-19 ، حفظ سطح کارکنان مناسب در بیمارستانهای ادمونتون یک چالش بوده است و برخی از پزشکان هشدار می دهند که کارمندان در حال سوختن هستند.

نخست وزیر هشدار داده است که در صورت افزایش تعداد پرونده های احتمالی ، AHS برای ایجاد فضای بیشتر برای بیماران بالقوه COVID ممکن است به جراحی های انتخابی لغو کند ، همانطور که در بهار انجام شد.

بازگشایی مدارس به عنوان محرک بالقوه افزایش موج اخیر در سایر مناطق کانادا و سراسر جهان برجسته شده است ، اما دکتر دینا هینشاو ، رئیس ارشد پزشکی استان ، معتقد نیست که اینها باعث بالا رفتن نرخ جدید موارد در این استان است.

وی گفت: “من در آلبرتا مدارکی نمی بینم که باعث افزایش انتقال جامعه می شود.” “به نظر می رسد این عکس است ، زیرا انتقال جامعه باعث افزایش فشار در مدارس می شود.”

تصویری از موارد فعال COVID-19 توسط ناحیه بهداشت در کلگری از 12 نوامبر. (CBC)

گروهی که به افرادی که در خیابان زندگی می کنند کمک می کند ، شیوع در دو پناهگاه باعث شده است که بی خانمان های کلگری از ترس ابتلا به COVID-19 از سرما خارج شوند ، وحشت زده شده اند. YYC Be the Change سه شب در هفته غذا ، آب ، پتو ، لوازم بهداشتی ، چادر و تارپ تهیه می کند.

در اینجا تقسیم منطقه ای موارد فعال گزارش شده در روز جمعه وجود دارد که شامل اعداد روز شنبه نیست. این استان گفت که تجزیه و تحلیل دقیق بعدی در روز دوشنبه در دسترس خواهد بود.

  • منطقه کلگری: 3،553 ، در حالی که پنجشنبه گزارش شده از 3،504 بود.
  • منطقه ادمونتون: 3،572 ، در حالی که 3،387 است.
  • منطقه شمالی: 553 ، نسبت به 510.
  • منطقه جنوبی: 512 ، کمتر از 518.
  • منطقه مرکزی: 353 ، در مقایسه با 347.
  • ناشناخته: 50 ، از 39

دریابید که در کدام محله ها یا جوامع بیشترین موارد ، چقدر افراد مختلف در سنین مختلف آسیب دیده اند ، سن افراد در بیمارستان ، مقایسه آلبرتا با سایر استان ها و موارد دیگر در: در اینجا آخرین آمار COVID-19 برای آلبرتا – و معنی آنها وجود دارد

آنچه امروز باید در کانادا بدانید:

از ساعت 4 بعدازظهر ET روز شنبه ، استانها و مناطق در کانادا مجموعاً 290،909 مورد ویروس کرونا را تأیید یا احتمالی گزارش کرده اند. استانها و سرزمین ها 232،915 مورد را به عنوان بازیابی یا حل و فصل ذکر کردند. شمار کلی مرگ CBC News بر اساس گزارش های استانی ، اطلاعات بهداشتی منطقه ای و گزارش های CBC 10،888 نفر بود.

پزشک ارشد کانادا می گوید بیمارستان های این کشور با افزایش فزاینده ای روبرو هستند که تعداد موارد COVID-19 همچنان در بیشتر کشور افزایش می یابد.

دکتر ترزا تام اوضاع در غرب کانادا ، کبک و انتاریو را “نگران کننده” توصیف می کند و می گوید که این باعث خسته شدن منابع مراقبت های بهداشتی می شود.

ساسکاچوان اعلام كرد كه 308 مورد جديد ثبت شده است كه 123 مورد از آنها مربوط به ساسكاتون است. واحدهای مراقبت های ویژه در آن شهر چنان پر است که مسئولان پذیرش بیشتر بیماران خارج از شهر را متوقف کرده اند.

مانیتوبا گفت: شنبه 15 نفر دیگر در اثر COVID-19 جان خود را از دست داده اند ، که بالاترین افزایش یک روزه در تلفات از ابتدای همه گیری است. این استان گفت که 239 مورد جدید نیز وجود دارد.

انتاریو گزارش 1581 مورد جدید ، بالاترین نرخ روزانه رسیده است.

در همین حال ، 112 نفر از ساکنان و 60 نفر از کارکنان با ویروس کرونا در یک خانه مراقبت طولانی مدت در تورنتو مبتلا شده اند ، می گوید شرکتی که مالک و اداره کننده این مرکز است.

کبک، که بیش از هر استان کانادایی گزارش شده و موارد COVID-19 گزارش شده است ، برای اولین بار بیش از 1400 مورد جدید را پشت سر گذاشت. این استان علاوه بر رکورد 1448 عفونت جدید ، 25 مورد مرگ و میر دیگر را نیز گزارش کرده است.

نیوفاندلند و لابرادور ثبت دو مورد جدید این استان گفت كه هر دو مربوط به سفر هستند ، یكی از انتاریو و دیگری از ایالات متحده بازگشت

جزیره پرنس ادوارد انتظار می رود که پروتکل بازدید از بازدیدکنندگان همه گیر و زمینه های دلسوز هفته آینده به اجرا در بیاید و هم در مراکز عمومی و هم در مراکز خصوصی PEI اعمال خواهد شد

نوناووت گزارش چهار مورد جدید ، همه آنها در جامعه خلیج هادسون در Arviat. پس از اعلام مقامات بهداشت منطقه در روز جمعه ، آخرین موارد در مجموع 5 مورد در Arviat است.

ارزیابی شخصی و پشتیبانی:

با نزدیک شدن به سرما و فصل آنفلوانزا در زمستان ، خدمات بهداشتی آلبرتا آلبرتایی ها را برای آزمایش علائم و گروه هایی که در معرض خطر ابتلا به ویروس یا انتشار آن هستند ، در اولویت قرار می دهد.

آزمایش بدون علامت عمومی در حال حاضر برای افرادی که در معرض COVID-19 قرار ندارند در دسترس نیست.

از کسانی که تست مثبت دارند خواسته می شود از ابزار آنلاین ردیابی تماس COVID-19 استفاده کنند تا تماس های نزدیک آنها با پیام متنی اطلاع داده شود.

این استان می گوید آلبرتایی هایی که از کشورهای دیگر به کانادا بازگشته اند باید خودزنی کنند. تا زمانی که وضعیت شما بحرانی نباشد و نیاز به تماس با شماره 911 باشد ، به آلبرت ها توصیه می شود قبل از مراجعه به پزشک ، بیمارستان یا سایر مراکز بهداشتی ، با شماره 811 Health Health تماس بگیرند.

اگر علائمی حتی خفیف دارید ، باید حداقل 10 روز از زمان شروع علائم ، تا ناپدید شدن علائم ، خود را منزوی کنید.

آخرین به روزرسانی ویروس کرونا در سرویس های بهداشتی آلبرتا را می توانید در اینجا مشاهده کنید.

این استان همچنین خط پشتیبانی محرمانه بهداشت روان به شماره 1-877-303-2642 و خط كمك به اعتیاد با شماره 1-866-332-2322 ، هر دو 24 ساعته در دسترس است.

منابع آنلاین برای مشاوره در زمینه مدیریت شرایط استرس زا و راه های گفتگو با کودکان در دسترس است.

یک خط 24 ساعته اطلاعات مربوط به خشونت خانوادگی در 310-1818 برای دریافت کمک ناشناس در بیش از 170 زبان وجود دارد و یک خط برای خشونت جنسی آلبرتا با شماره 1-866-403-8000 از ساعت 9 صبح تا 9 شب در دسترس است.