آمارجیت جایکار، خواننده اینترنتی، نسخه بوجپوری «پاسوری» را می خواند. تماشا کردن

آمارجیت جایکار، یک شخصیت اینترنتی ویروسی که به خاطر اجرای گیرا «دل دی دیا های» شهرت دارد، اکنون نسخه بوجپوری پاسوری را منتشر کرده است. آهنگ Pasoori از فصل 14 استودیو کوک پاکستان در فوریه سال گذشته در سراسر جهان موفقیت زیادی کسب کرد.

همکاری بین علی ستی و شای گیل به دلیل جلوه‌های بصری خیره‌کننده، موسیقی زیبا و اشعار تکان‌دهنده‌اش مورد تحسین گسترده قرار گرفت. اگرچه بیش از یک سال از اولین نمایش آن می گذرد، اما محبوبیت پاسوری بی پایان به نظر می رسد. جایکار روز پنجشنبه ویدئویی از خواندن این آهنگ را در دسته توییتر خود به اشتراک گذاشت. او در کپشن نوشت، “نسخه پاسوری بهجپوری شیاد آچا لاگگا کوچ الگ سا لیخا هو اور گایا هو” (نسخه بهجپوری پاسوری ممکن است حس خوبی داشته باشد، من آن را متفاوت نوشته ام و متفاوت خوانده ام).

این ویدیو با حضور هنرمند در حال ضبط آهنگ محبوب در یک محیط استودیو شروع می شود. ملودی و ضرب آهنگ بدون تغییر باقی می ماند، اما هنرمند اشعار Bhojpuri را در آهنگ گنجانده است. هنگام آواز خواندن، از حرکات و حرکات دست نیز برای افزایش عملکرد خود استفاده می کند.

این کلیپ با واکنش های گسترده بینندگان در قسمت نظرات روبرو شد. یکی از کاربران نوشت: «Bhojpuri mein kaafi gaane achhe lagte hain (بسیاری از آهنگ ها در بهجپوری خوب به نظر می رسند). یادم می آید که به فن جبرا گوش می دادم که به بوجپوری هم خوانده می شد. من آن را بهتر از نسخه هندی یافتم.

مردم از عملکرد این هنرمند بسیار استقبال کردند.

حساب دیگری گفت: “خیلی خوب خواندی.”

بیننده‌ای گفت: «آهنگ‌های بهجپوری باید این‌گونه باشد با کلمات زیبا. امروزه تا زمانی که ابتذال در ترانه وجود دارد، ترانه مورد توجه قرار نمی گیرد. شما ابتکار خوبی در بوجپوری انجام دادید، به همین منوال ادامه دهید، متشکرم.»

فردی نوشت: “تلاش خوبی برادر، همینطور ادامه بده.”

در همین حال، اجراهای خوانندگی ویروسی آمارجیت جایکار فرصتی را برای او فراهم کرده است تا آهنگی را برای فیلم سونو سود بخواند. فاتح جایکار که اصالتاً اهل ساماستیپور در بیهار بود، به عنوان کارگر یدی کار می کرد و خود آواز خواندن را آموخت. او اغلب ویدئوهایی از آواز خواندن خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذارد. استعداد او مورد ستایش بازیگران مختلف از جمله نیتو چاندرا و سونو سود قرار گرفت.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام