آلفونسو دیویس ممکن است تعادل فصل بایرن مونیخ را به دلیل مصدومیت از ناحیه ران از دست بدهد

بایرن مونیخ ممکن است مجبور شود در پنج بازی پایانی فصل خود، ستاره کانادایی آلفونسو دیویس را بدون حضور داشته باشد.

باشگاه باواریایی روز یکشنبه اعلام کرد که دیویس در جریان باخت 3-1 مقابل ماینتس در بوندسلیگا در روز شنبه “از ناحیه پشت ران چپ دچار آسیب دیدگی عضلانی شد.” دیویس باید در دقیقه نهم از زمین خارج می شد.

این بازیکن 22 ساله اهل ادمونتون پس از شتاب گرفتن از سد مدافع کناری ماینتس، سیلوان ویدمر، وقت خود را تلف نکرد و به نیمکت بایرن نشان داد که مشکلی دارد.

بایرن نگفت که دیویس چقدر زمان را از دست خواهد داد. تنها پنج دور تا پایان بوندسلیگا باقی مانده است. بایرن پیش از این از لیگ قهرمانان اروپا و جام حذفی آلمان حذف شده بود و روز شنبه برتری بوندسلیگا را به بروسیا دورتموند واگذار کرد.

تماشا | دیویس بازی را با مصدومیت ترک می کند:

آلفونسو دیویس با مصدومیت بازی بایرن مونیخ را ترک کرد

آلفونسو دیویس، بازیکن تیم ملی کانادا، دیدار شنبه ماینتس و بایرن مونیخ را به دلیل آسیب دیدگی همسترینگ چپ ترک کرد.

کانادا برای بهبودی سریع دستان خود را در دست خواهد گرفت.

مردان رتبه 47 کانادایی در 14 ژوئن در لاس وگاس در نیمه نهایی لیگ ملت های CONCACAF با شماره 58 پاناما روبرو می شوند و برنده برای عنوان قهرمانی با تیم رده سیزدهم ایالات متحده یا مکزیک با شماره 15 روبرو می شود. آنها سپس بازی در جام گلد را با یک بازی در 27 ژوئن در BMO فیلد تورنتو در برابر یک مسابقه مقدماتی قبل از رویارویی با گوادلوپ و کوبا در هیوستون آغاز کردند.

دیویس اخیراً مشکلات مصدومیت خود را داشته است.

کبودی جمجمه در میان مجروحین

او در اوایل نوامبر قبل از جام جهانی از ناحیه همسترینگ آسیب دید اما به زمان بازگشت و بازی در ویترین فوتبال در قطر بازگشت. در ماه اکتبر، او در یک مسابقه بوندسلیگا پس از زدن یک کفش تصادفی به صورت جود بلینگهام از بوروسیا دورتموند دچار کبودی جمجمه شد.

این مدافع سریع در دسامبر 2021 مبتلا به کووید شد و تا اوایل آوریل سال گذشته پس از بروز علائم میوکاردیت، یک بیماری خفیف قلبی، به این بازیکن بازگشت.

دیویس 39 بازی ملی با 13 گل و 16 پاس گل برای کانادا انجام داده است.

در ماه دسامبر، دیویس برای چهارمین بار در پنج فصل به عنوان بهترین بازیکن سال فوتبال کانادا انتخاب شد.

او در کمک به تیم مردان برای صعود به جام جهانی برای اولین بار پس از 36 سال نقش اساسی داشت و اولین گل تیم را در رویداد ویترینی فوتبال در قطر به ثمر رساند.

دیویس همچنین به بایرن در قهرمانی بوندسلیگا 2021-22 و سوپرکاپ DFL 2022 در آلمان کمک کرد و در مسابقات لیگ قهرمانان اروپا رهبر تمام دوران کانادا شد.

دیویس تنها مهاجم کانادایی بود که در هر دقیقه در جام جهانی بازی می کرد و در 67 ثانیه پس از مسابقه کانادا مقابل کرواسی برنده مدال برنز نهایی، گل اول را به ثمر رساند.

برای داستان‌های بیشتر در مورد تجربیات سیاه‌پوستان کانادایی – از نژادپرستی ضد سیاه‌پوستان تا داستان‌های موفقیت در جامعه سیاه‌پوستان – به سیاه‌پوست بودن در کانادا، یک پروژه CBC که سیاه‌پوستان می‌توانند به آن افتخار کنند، مراجعه کنید. داستان های بیشتر را می توانید اینجا بخوانید.

بنر BBIC
(CBC)