آلبرتا MLA به دروغ ادعا می کند که “بدترین بیماری همه گیر بیماری COVID-19” است

Banff-Kananaskis MLA آخرین فرستنده سیاسی میراندا روزین تفاوت زیادی با اکثر افراد ندارد.

این برنامه وظایف برنامه های اقتصادی دولت را فهرست می کند ، در مورد اقدامات و دستاوردهای خود می بالد و تصاویری از روزین را که سوار شده است نشان می دهد.

با این حال ، ممکن است خوانندگان در منطقه او به این حد نرسند – بیانیه قابل توجه آغازین روزین ممکن است آنها را از سرما باز دارد.

در جزوه ای که این هفته در صندوق های پستی قرار گرفت ، روزین برای ده ها هزار نفر از رای دهندگان خود می نویسد: “با بدترین بیماری همه گیر سلامت COVID-19 پشت سر ما ، بسیار مهم است که یک گام مطمئن و خوش بینانه برای آینده خود برداریم …”

Banff-Kananaskis MLA آخرین ارسال کننده سیاسی میراندا روزین شامل نقل قولی است که ادعا می کند “بدترین بیماری همه گیر COVID-19” [is] پشت سر ما “ (اخبار CBC)

بدترین بیماری همه گیر با یک شوت از راه نمی رسد. آلبرتا دارای پرونده های COVID-19 سابقه دار ، بستری در بیمارستان و ثبت پذیرش در ICU است.

بیشتر مناطق Rosin تحت اقدامات پیشرفته است. حتی در حالی که جزوه سیاسی وی در صندوق های پستی قرار داشت ، پرونده ها در بانف-کاناناسکیس در حال افزایش بود.

“infememic”

دکتر لینورا ساکسینگر ، متخصص بیماری های عفونی در دانشگاه آلبرتا گفت: “بیماری” infedemic “تقریباً به اندازه بیماری همه گیر بد است.

ساکسینگر گفت که اطلاعات گمراه کننده تلاش برای وادار کردن آلبرت ها به پیروی از توصیه های بهداشت عمومی و تغییر روند افزایش نرخ عفونت را تضعیف می کند.

وی گفت: “جریانات اطلاعات غلط به نوعی کاهش جمعیت و ایجاد وضعیتی است که رسیدن به آن مکان ممکن نیست.”

دکتر لینورا ساکسینگر ، متخصص بیماری های عفونی در ادمونتون ، می گوید اطلاعات گمراه کننده می تواند تلاش ها را برای دنبال کردن توصیه های بهداشت عمومی در آلبرتانی ها تضعیف کند. (مارتین ویور / CBC)

اظهارات روزین با هشدارهای مکرر دکتر دینا هینشاو ، مدیر ارشد پزشکی آلبرتا ، که گفته است میزان عفونت در این استان با سرعت نگران کننده ای در حال رشد است ، متناقض است.

هینشاو روز چهارشنبه گفت: “اگر مسیر خود را تغییر ندهیم ، پیامدها ناخوشایند است.”

در روز پنجشنبه 1105 مورد جدید در استان و 1155 مورد جدید در روز جمعه رخ داده است – هر دو رکورد جدید است.

حتی جیسون کنی ، نخست وزیر آلبرتا – که یکی از کمترین رویکردهای مداخله جویانه را در کشور اتخاذ کرده است ، با توجه به مسئولیت شخصی آلبرتانس برای اهلی کردن ویروس – در صورت عدم اقدامات گسترده قفل ، پیام خود را در حال پیشرفت است.

کمی قبل از قرار گرفتن در معرض ویروس کرونا ، کمی بیشتر از یک هفته پیش اعلام کرد که “COVID در حال پیروزی است.” تقریباً مسلم است که ما هنوز اوج افزایش فعلی را ندیده ایم.

چند روز از آن زمان نگذشته بود که رای دهندگان بنف-کاناناسکیس آگهی های تبلیغاتی سیاسی روزین را دریافت می کردند و می گفتند بدترین بیماری همه گیر پشت سر ماست.

این متخصص می گوید: گیجی می تواند عواقبی داشته باشد

این اولین بار نیست که یک سیاستمدار دولت آلبرتا علنی COVID-19 و توصیه های بهداشت عمومی را نادیده می گیرد.

در سپتامبر ، بیش از سه ماه پس از اینکه سازمان بهداشت جهانی استفاده از ماسک را توصیه کرد ، لاک است. Anne-Parkland UCP MLA شین گتسون تردید در مورد استفاده از ماسک را به عنوان “سیگنال فضیلت” ابراز کرد.

گتسون همچنین ادمونتون و کالگری را به خاطر تصویب ماموریت های ماسک مسخره کرد.

گتسون به یک تالار شهرداری در منطقه خود گفت: “همان افرادی که معمولاً قوانینی را درمورد اینکه چه کار می کنند با مدفوع سگ در پارک تنظیم می کنند ، اکنون این وظیفه را دارند که به شما بگویند با سلامتی خود باید چه کار کنید.” “می دانید ، اگر فکر می کنید به شما کمک می کند ، ماسک بزنید. این صدمه ای نخواهد زد. شاید بسته به این که با چه شخصی صحبت می کنید.”

این ایده که استفاده از ماسک می تواند برای سلامتی شما مضر باشد ، بی اساس است و بارها رفع شده است.

الکس فلورس ، ساکن ادمونتون ، با پیام های متناقضی که در میان همه گیر COVID-19 می چرخد ​​، گیج می شود. (ناتان گروس / اخبار CBC)

الکس فلورس ، ساکن ادمونتون ، کاملاً از پیام های گیج کننده آگاه است.

وی با ماسک خاموش عینک خود را در دمای زیر صفر گفت: “اطلاعات متناقض زیادی در کل شیوع بیماری وجود دارد.”

“روایت های مختلف ، گفتمان های مختلف وجود داشته است. من دیگر واقعاً مطمئن نیستم که چه چیزی را باور کنم.”

جولیت گویچون ، محقق حقوق و اخلاق پزشکی از دانشگاه کلگری گفت که گیجی می تواند عواقب ناگواری به همراه داشته باشد ، به ویژه برای کسانی که در نهایت به اطلاعات غلط باور دارند.

گویچون گفت: “ما در داكوتای جنوبی مواردی را مشاهده می كنیم كه در آن مردم واقعاً در حال مرگ هستند و آنها به دلیل پیام های مختلط اعتقاد ندارند كه مبتلا به COVID شده اند. این یك مورد شدید است ، اما اگر مقامات با یك صدا صحبت كنند مفید است.” .

جولیت گویچون یک محقق حقوقی و متخصص اخلاق پزشکی در دانشگاه کلگری است که می گوید گیجی می تواند عواقب ناگواری به همراه داشته باشد. (شارلوت دومولین / رادیو کانادا)

سی بی سی نیوز برای کسب اطلاعات و اظهارنظر در مورد این ماجرا با دفتر رزین ، دفتر رئیس ارشد پزشکی ، دفتر وزیر بهداشت و دفتر کمیسیون انتخابات UCP تماس گرفت. هیچ كدام با بیانیه ای پاسخ ندادند.