آلبرتا سلامت روان و کمک به اعتیاد را برای افراد تحت بازداشت پلیس در کلگری افزایش می دهد

دولت آلبرتا می‌گوید که حمایت‌های بهداشت روانی و اعتیاد را برای افرادی که در بازداشت پلیس در کلگری به سر می‌برند، تامین می‌کند و تیم‌های کاهش آسیب تحت رهبری جامعه را در این شهر گسترش می‌دهد.

نیکلاس میلیکن، وزیر بهداشت روان و اعتیاد، می‌گوید که استان قرار است 5 میلیون دلار برای این برنامه طی سه سال با مشارکت پلیس کلگری هزینه کند.

میلیکن روز جمعه گفت: “من به طور فزاینده ای در مورد روند رو به رشد مسائل اجتماعی مانند اعتیاد، سلامت روان، بی خانمانی و امنیت عمومی و اینکه چگونه بر شهر ما تاثیر گذاشته اند، نگران شده ام.”

“ساکنان، مشاغل، سواران ترانزیت و حتی بازدیدکنندگان همگی می توانند تاثیر این بحران و نابسامانی اجتماعی همراه با آن را به وضوح ببینند.”

این برنامه همچنین شامل استقرار کارگران بحران در مرکز اعزام 911 شهر برای ارائه پشتیبانی بیشتر در تماس‌های بهداشت روان و اعتیاد است.

همچنین پزشکان و امدادگران مراقبت های بهداشتی در محل در مرکز خدمات Spyhill نیروی پلیس کلگری حضور خواهند داشت.

میلیکن گفت که یک تیم تخصصی بهداشتی در پلیس کلگری تعبیه خواهد شد تا خدمات مشاوره و مراقبت های پزشکی حضوری ارائه کند.

میلیکن گفت: “پلیس در خط مقدم بحران اعتیاد خدمت می کند. آنها اغلب برای پاسخگویی به نگرانی های ایمنی عمومی مربوط به سلامت روان و اعتیاد فراخوانی می شوند.”

افراد درگیر در این تماس ها ممکن است نیازی به خدمات اورژانسی نداشته باشند، اما بسیاری از آنها نیاز به دسترسی به مراقبت های روانی، اعتیاد و حمایت از سلامت روان دارند.

کیتی مک‌للان، معاون رئیس پلیس گفت که این سرویس در حال بررسی اختصاص هشت سلول از 60 سلول در واحد پردازش دستگیری است تا فضای امنی برای افراد نیازمند فراهم کند.

این سرویس می‌تواند خدمات بهتری را به مردم کلگاری ارائه دهد که در شرایط بحرانی بهداشت روانی و اعتیاد به سر می‌برند، به‌ویژه پشتیبانی اضافی برای افراد نیازمند که با 911 تماس می‌گیرند و یک رویکرد مداخله جامع‌تر و چند رشته‌ای برای تثبیت سلامت روانی و اعتیاد به زندانیان در بازداشتگاه. مسائل،” او گفت.

همه در اینجا از سطح بالای نابسامانی اجتماعی که در سرتاسر شهر با آن مواجه هستیم آگاه هستند و این بودجه گام دیگری برای مهار رفتارهای منفی در فضاهای عمومی است.

کلگری در هفته گذشته تحت تاثیر موجی از جنایات خشونت آمیز قرار گرفته است، از جمله تیراندازی مرگبار به مردی در پارکینگ و تیراندازی در اتوبوس که باعث شد مردی در شرایط تهدید کننده زندگی به بیمارستان منتقل شود. همچنین چندین حمله تصادفی به سیستم حمل و نقل ریلی سبک شهر صورت گرفته است.

کلگری 6155 پلیس خدمات cps پلیس ماشین رزمناو وسیله نقلیه اجرای جرم و جنایت
نیکلاس میلیکن، وزیر بهداشت روان و اعتیاد، گفت که یک تیم تخصصی بهداشتی در پلیس کلگری تعبیه خواهد شد تا خدمات پزشکی و مشاوره حضوری را برای افرادی که در بازداشت پلیس هستند، ارائه دهد. (دیوید بل/سی بی سی)

این طرح همچنین به انجمن خانه آلفا، که یک جامعه غیرانتفاعی است، اجازه می‌دهد تا دومین تیم کمکی را برای کمک به کسانی که در خیابان هستند اضافه کند.

کتی کریستینسن، مدیر اجرایی، گفت: «تیم‌های ما به ۱۲۰ تماس در روز از سوی کسب‌وکارها، اعضای جامعه و سایر آژانس‌ها پاسخ می‌دهند و ما هر ساله به هزاران نفر کمک می‌کنیم.»

تیم های اطلاع رسانی ما از افرادی که با اعتیاد، بی خانمانی و سلامت روان دست و پنجه نرم می کنند، حمایت می کنند تا کمک مورد نیاز خود را دریافت کنند.»

در اطلاعیه دولت حزب محافظه‌کار متحد در کلگری در روز جمعه هیچ اشاره‌ای به برنامه‌ریزی یا بودجه مشابه برای سایر جوامع در آلبرتا که با مشکلات مشابه سروکار دارند، نشده است.

در ماه دسامبر، دولت گروه های ویژه واکنش جامعه ایمنی عمومی را در کلگری و ادمونتون به عنوان بخشی از طرحی برای مقابله با اعتیاد و بی خانمانی در مراکز شهری اعلام کرد.

دولت گفت که اطلاعیه روز جمعه ناشی از کار گروه ضربت کلگری است و ممکن است در هفته های آینده اعلامیه های بیشتری از کار گروه ویژه ادمونتون منتشر شود.