آلبرتا دنبال غول های سینما در تلاش برای معرفی استان به عنوان قطب فیلم است

آلبرتا اولین مکانی نیست که وقتی به صنعت فیلم فکر می کنید ، به ذهن شما خطور می کند ، اما دولت استان می خواهد آن را تغییر دهد.

این تلاش برای جذب غول های سینمایی در کانادا و ایالات متحده برای تولید فیلم ها و نمایش های تلویزیونی بیشتر در آلبرتا است ، به جای اینکه در مکان هایی مانند تورنتو و ونکوور به عنوان پیش فرض شرکت کند.

وزیر مشاغل ، اقتصاد و نوآوری داگ شویتزر پیش از این چندین جلسه با استودیوها و تیم های تولیدی داشته است – و این گفتگوها ادامه دارد.

دفتر وزیر گفت: “برخی از استودیوها به سادگی پرس و جو کرده اند ، برخی دیگر به دنبال جاسوسی مکان رفته اند و برخی دیگر نیز به فیلمبرداری در استان (یا در مراحل تعهد) متعهد شده اند.” این مذاکرات همچنین شامل فیلم آلبرتا است که بخشی از دولت است.

نتفلیکس ، استودیوهای دیگر و انجمن کانادایی Motion Picture Association در بحث افزایش حضور خود در آلبرتا فعال بوده اند.

برنامه سفر جدید استان بخش برجسته ای از زمین است ، زیرا در حال حاضر تنها مکانی در کانادا است که می تواند قرنطینه کوتاه شده را تسهیل کند.

مسافران واجد شرایط ورود به کانادا این امکان را دارند که در یک آزمون داوطلبانه COVID-19 شرکت کنند. آنها تا زمانی که نتایج خود را دریافت کنند قرنطینه می کنند ، تقریباً 48 ساعت بعد ، و پس از آن می توانند از انزوا خارج شوند به شرطی که یک هفته پس از ورود به آزمایش پیگیری بپردازند.

این خلبان جدید استانی فدرال می تواند به عوامل فیلم اجازه دهد به جای 14 روز معمول ، در کمتر از دو روز از یک فرودگاه در کالیفرنیا به یک فیلم سینمایی در آلبرتا بروند.

دفتر شوایتزر گفت: “GOA (دولت آلبرتا) بازخورد بسیار مثبتی از بخش فیلم و تلویزیون در مورد خلبان دریافت کرده است.”

آنها افزودند که چندین نفر از این صنعت در حال حاضر روند قرنطینه کوتاه شده را طی کرده اند. این فشار برای فیلمبرداری بیشتر در حالی است که بسیاری از حوزه های قضایی با رکود اقتصادی و ثبت عفونت های COVID-19 روبرو هستند.

پروژه ها در حال انجام است و قرار است آغاز شود

چهار تولید در حال حاضر در استان در حال انجام است یا به زودی آغاز می شود و یک فیلمبرداری تا 87 روز ادامه دارد. چندین پروژه انیمیشن نیز در دست اجرا هستند که هر کدام برابر با چندین ماه زمان تولید است.

نتفلیکس مشغول فیلمبرداری است تابستان سیاه و چند پروژه دیگر در نزدیکی کلگری و Syfy’s گوش وینونا فیلمبرداری اخیراً بسته بندی شده

وقتی از Netflix و انجمن Motion Picture س askedال شد ، توضیحی ارائه ندادند.

چندین تولید کننده و کارگردان کالگری می گویند این می تواند فرصتی برای تزریق میلیون ها نفر به اقتصاد آلبرتا باشد.

جانت هاملی ، تهیه کننده اجرایی نمایش تلویزیونی گفت: “این واقعاً فقط گفت که تولید باز است و ما می خواهیم آلبرتا را متنوع کنیم ، تجارت و جذب کنیم.” قبیلهای.

مت واترورث ، تهیه کننده دیگر ، موافقت کرد.

“ایده تبدیل شدن آلبرتا به قطب تولید شگفت انگیز است و چیزی است که بسیاری از ما در صنعت واقعاً می خواهیم شاهد وقوع آن باشیم.”

آلبرتا در حال حاضر خانه فیلم های برجسته ای مانند بوده است کوه بروکبک، شروع و Revenant

واترورث همچنین خاطرنشان کرد که بهبود اعتبارات مالیاتی موجود در صنعت ، آلبرتا را با سایر مناطق رقابت می بخشد.

دولت اخیراً بیشتر در مورد متنوع سازی ، به ویژه فناوری و نوآوری صحبت کرده است. همه گیری جهانی عوامل سنتی در اقتصاد آلبرتا را خدشه دار کرده است (مانند نفت و گاز) و بیکاری در سپتامبر 11.7 درصد بود.