آلبرتا در انتظار به روزرسانی COVID-19 دکتر Hinshaw است. NDP خواستار اقدامات فوری “قفل” است

با ثبت موارد جدید COVID-19 به طور روزانه ، مخالفان آلبرتا خواستار اتخاذ تدابیر اجباری برای کاهش سرعت انتشار ویروس از سوی دولت استانی است.

دکتر دینا هینشاو ، رئیس ارشد پزشکی آلبرتا ، انتظار می رود در ساعت 2 بعد از ظهر روز دوشنبه در مورد همه گیری اطلاعاتی ارائه دهد.

ریچل نوتلی ، رهبر NDP آلبرتا ، به رادیو CBC گفت: “ما قطعاً در یک وضعیت بحرانی قرار داریم.” ادمونتون AM در روز دوشنبه. “من فکر می کنم کنترل ویروس را از دست داده ایم.

“آنچه ما نیاز داریم این است که دولت قدم بگذارد و با آلبرت ها درگیر شود. و ما چنین چیزی را ندیده ایم.”

در طی چهار روز گذشته ، آلبرتا 5180 مورد جدید را مشاهده کرده است که هر روز متوالی رکورد جدیدی را ثبت می کند: 11105 در روز پنجشنبه ، 1115 در روز جمعه ، 1،336 در روز شنبه و 1،584 در روز یکشنبه.

قابل ذکر است ، تعداد موارد جدید در روز یکشنبه بیشتر از موارد اعلام شده در کبک و انتاریو بود که جمعیت آنها دو و 3.5 برابر بیشتر از آلبرتا است.

از به روزرسانی روز یکشنبه ، آلبرتا 12195 مورد فعال داشته است. 319 نفر در بیمارستان بودند از جمله 60 نفر در تخت های مراقبت ویژه.

471 مرگ به COVID-19 نسبت داده شده است.

قفل قفل هدفمند مورد نیاز است

NDP به دنبال یک بحث اضطراری است ، که بعد از ظهر روز دوشنبه برگزار می شود ، تا “پرونده های ثبت شده COVID-19 در آخر هفته ، کمبود اطلاعات در اختیار مردم و عدم اقدام – یا حتی پاسخگویی عمومی – قرار گیرد. از نخست وزیر جیسون کنی ، “حزب در یک خبر خبری روز یکشنبه گفت.

اما ناتلی گفت که باید بیش از صحبت وجود داشته باشد.

وی گفت: “در حال حاضر ، برای خم كردن منحنی ، باید اقدامات بسیار سختگیرانه ای انجام دهیم. برای كاهش سرعت انتشار ویروس ، باید قفل های هدفمند و محدودیت های هدفمند را مورد بررسی قرار دهیم.”

دکتر دینا هینشاو ، مدیر ارشد پزشکی آلبرتا ، در یک کنفرانس خبری که قرار است ساعت 2 بعد از ظهر روز دوشنبه برگزار شود ، استان را در مورد بیماری همه گیر COVID-19 به روز خواهد کرد. (جیسون فرانسون / مطبوعات کانادایی)

وی نمی تواند در مورد انواع اقدامات دقیق تر باشد ، خاطرنشان كرد كه نیاز به دسترسی به اطلاعات مربوط به انتشار ویروس كرونا دارد.

فقط استان بدون قانون ماسک

به گفته وی ، ماسک های اجباری و محدودیت در مکان هایی که مردم در آن جمع می شوند از آغازهای آشکار خواهد بود ، نوتلی به CBC گفت.

“به خاطر بهشت ​​، ما تنها استانی در کشور هستیم که آیین نامه ماسک اجباری نداریم. ما اعضای کمیسیون انتخابات UCP را داریم که به معنای واقعی کلمه می گویند ، ادعا می کنند ماسک ها باعث گسترش ویروس می شوند. منظور من این است که” دوباره در یک سیاره کاملا متفاوت قرار بگیریم. “

در آلبرتا ، آیین نامه ماسک تصمیم دولت های شهرداری است. کلگری و ادمونتون از اول آگوست آیین نامه ماسک خود را اعمال کرده اند.

آیین نامه ادمونتون هفته گذشته تمدید شد به طوری که تا دسامبر 2021 لازم الاجرا است.

نوتلی خاطرنشان كرد كه هرگونه قفل اقتصادی تأثیر جدی بر مشاغل ، به ویژه مشاغل كوچكتر خواهد داشت و گفت كه انجام اقدامات برای اطمینان از سلامت اقتصادی آنها مهم است.

وی گفت: “متأسفانه نخست وزیر ما و کمیسیون انتخاباتی وی این روند تصمیم گیری را از دریچه طرح اینكه آیا شما از اقتصاد محافظت می كنید و یا از سلامتی محافظت می كنید ، تنظیم كرده اند.”

“اکنون ما در شرایطی هستیم که آلبرتا بسیار بدترین استان کشور است و تعداد به سرعت در حال رشد است به طوری که برای کنترل بحران مجبور به فداکاری بیشتر هستیم.”

ایوزون می گوید ، شهرها نمی توانند به تنهایی پیش روند

دون ایوزون ، شهردار ادمونتون گفت که این شهر روز جمعه آیین نامه ماسک خود را تمدید کرد زیرا شورایاران احساس می کنند “استان بسیار بحرانی است”.

وی گفت: “من فکر می کنم این شورا بسیار متعهد به تلاش برای حمایت از اقدامات صحیح بهداشت عمومی است.” “ما همچنین ثابت قدم بوده ایم که ترجیح می دهیم استان این اقدامات را انجام دهد ، زیرا آنها واضح ترین وظیفه ، تیزترین ابزارها را دارند ، توانایی انجام آن را در حوضه آبریز منطقه ای بدون مرز ، دقیقاً مانند ویروس دارند. و همچنین به این دلیل که آنها از داده های بهتری نسبت به دسترسی ما برخوردار است. “

شهردار گفت که از صاحبان مشاغل نگران امنیت کارمندان و مشتریانشان و متخصصان اپیدمیولوژیک در مورد وضعیت سیستم مراقبت های بهداشتی صحبت کرده است.

“این اعداد بسیار نگران کننده است ، اما دقیقاً همان چیزی است که متخصصان اپیدمیولوژی که بیش از یک هفته است اظهار نظر می کنند ، گفته اند. از نظر کاری که این شهر می تواند انجام دهد ، من بیزارم که یک جانبه عمل کنم زیرا ویروس بدون مرز است. “

ایوزون گفت که وی با چندین شهردار منطقه در مورد امکان پاسخ هماهنگ صحبت کرده است.

وی گفت: “به نظر می رسد این استان قرار است امروز یا فردا اقدامات بیشتری انجام دهد.” “ما مشتاقانه منتظر خواهیم بود که ببینیم چه مواردی وجود دارد. اما ما در حال جلسات کمیته مشاوره اضطراری منطقه ای هستیم که در اواخر این هفته انجام می شود ، در صورت لزوم ، اگر بر عهده شهرداری ها باشد ، همانطور که با آیین نامه ماسک کار می کند ، تصمیم گیری قاطعانه و امیدوارانه می کند اقدام هماهنگ. “