آلبرتا با گسترش COVID از دولت فدرال ، صلیب سرخ درخواست بیمارستان های صحرایی می کند

سی بی سی نیوز آموخته است که همزمان با افزایش موارد COVID-19 در آلبرتا و افزایش ظرفیت بیمارستان ، این استان برای کمک به دولت فدرال و صلیب سرخ کانادا مراجعه کرده است.

یک منبع فدرال با اطلاع مستقیم از وضعیت می گوید که آلبرتا از دولت فدرال و صلیب سرخ خواسته است بیمارستان های صحرایی را برای کمک به جبران فشار COVID-19 در سیستم مراقبت های بهداشتی تهیه کنند.

این منبع گفت آلبرتا احتمالاً حداقل چهار بیمارستان صحرایی دریافت خواهد کرد – دو بیمارستان از صلیب سرخ و دو بیمارستان دیگر از دولت فدرال. این منبع که به شرط محرمانه بودن صحبت می کرد ، گفت هیچ درخواستی برای نیروی انسانی برای کارکنان بیمارستانها و هیچ درخواستی برای حمایت از ارتش وجود ندارد.

این منبع گفت که هنوز یک درخواست رسمی از طرف استان ارسال نشده است ، اما مقامات در مورد سطح پشتیبانی آلبرتا با جزئیات بحث کرده اند.

یک مسئول مراقبت های بهداشتی در 14 نوامبر سال 2020 از سالن های واحد واکنش همه گیر در مرکز پیتر Lougheed در کلگری عبور می کند. ساختار موقت در اوایل همه گیری راه اندازی شد تا با سیل بالقوه موارد برخورد کند. (ارائه شده توسط AHS / لیا هنل)

وزیر بهداشت فدرال پتی هاجدو قرار است روز چهارشنبه با وزیر بهداشت آلبرتا تایلر شاندرو صحبت کند تا درباره این درخواست ها و سایر مواردی که اتاوا می تواند در طول بیماری همه گیر ارائه دهد ، گفتگو کند.

یک مقام دولت استانی به CBC News تأیید کرد که درخواستی برای کمک به بیمارستان صحرایی ارائه شده است ، اما گفت که این درخواست فقط در این مرحله نشان دهنده برنامه ریزی اضطراری است.

این مقام گفت که خدمات بهداشتی آلبرتا در حال جمع آوری منابع و مواد مورد نیاز است ، اما هنوز برنامه ای برای کارکنان یا ساخت بیمارستان ها وجود ندارد.

یک مقام مسئول از ایمنی عمومی کانادا گفت که آنها هیچ درخواستی برای بیمارستان های صحرایی از هیچ استان یا سرزمین دیگری دریافت نکرده اند.

آلبرتا همچنان به ثبت سوابق جدید آلودگی COVID-19 روزانه می پردازد و از نظر تعداد سرانه فعال ، کشور را رهبری می کند. همچنین گاهی اوقات کشور را در کل موارد فعال هدایت کرده است. به عنوان مثال ، در روز سه شنبه ، 16 هزار و 628 مورد فعال در آلبرتا رخ داده است ، در حالی که در انتاریو 14524 مورد فعال است – استانی با بیش از سه برابر جمعیت.

در روز سه شنبه ، این استان 1،307 مورد جدید و میزان مثبت آزمون 8.4 درصد گزارش کرده است. آلبرتا بیش از 1000 مورد در هر روز نزدیک به دو هفته گزارش کرده است.

روز سه شنبه 479 نفر در بیمارستان و 97 نفر در بخش ICU بودند ، اما این استان این آمار را بعد از ظهر چهارشنبه در یک کنفرانس خبری با حضور نخست وزیر جیسون کنی و مدیر ارشد پزشکی دکتر دینا هینشاو به روز می کند.

  • CBC News آن کنفرانس خبری را ساعت 3:30 بعد از ظهر MT / 5: 30 PM ET به صورت زنده در اینجا برگزار می کند.

آخرین باری که کنی در به روزرسانی COVID-19 در 24 نوامبر ظاهر شد ، هنگامی که محدودیت های جدیدی را در اجتماعات اجتماعی ایجاد کرد ، از جمله اقدامات دیگر ، برای جلوگیری از افزایش روند پرونده ها در حالی که همچنان بر سلامت اقتصادی استان تمرکز داشت ، بود.

وی گفت که این محدودیت ها در 15 دسامبر مجدداً مورد بازنگری قرار می گیرند و در صورت ادامه پرونده ها می توان اقدامات سختگیرانه تری را اعمال کرد.

منتقدان این اقدامات را ناکافی خواندند.

از آن زمان ، پزشکان در مورد بیمارستانهای با فشار زیاد و ICU هشدار داده اند و استان به عنوان بخشی از برنامه های خود برای مقابله با افزایش سرعت ، گام دوبرابر کردن برخی از بیماران را در اتاقهای ICU برداشته است.

در 27 نوامبر ، خدمات بهداشتی آلبرتا یادداشتی را برای کارمندان ارسال کرد که از آنها می خواهد با افزایش تقاضا اکسیژن را حفظ کنند.