آلبرتا با کاهش نیازها مملو از درخواست های پرستاران بین المللی شد

هالی گامز لحظه های آرام کنار بالین بیمار را از دست می دهد.

“برای گرفتن دست آنها و قرار گرفتن در نزدیکی و به آنها گفتن اینکه حتی اگر نتیجه را ندانید، در کنار آنها هستید. حضور به عنوان یک پرستار واقعاً بسیار زیبا است.”

گامز، یک پرستار مراقبت های ویژه از ایالات متحده، در نوامبر به کلگری نقل مکان کرد. او اخیراً پس از یک سال ثبت پرونده و درخواست، مجوز پرستاری خود را در آلبرتا دریافت کرده است.

“وقتی در خانه هستید و به نوعی انگشت شست خود را تکان می دهید، کمی مایوس کننده است. و در حال خواندن این مقاله ها هستید … در مورد کمبود نیروی انسانی و زمان انتظار در اورژانس و در مورد بیمارانی که به دلیل کمبود تخت از عواقب آن رنج می برند. دسترسی.”

یک پرستار با لباس‌های آبی تیره با گوشی پزشکی به دوربین نگاه می‌کند.
هالی گومز، یک پرستار ثبت نام شده که از ایالات متحده به آلبرتا نقل مکان کرد، 10 ماه تلاش کرد تا مجوز خود را برای کار به عنوان پرستار در استان دریافت کند. (هالی گومز)

انتظار طولانی برای پرستاران بین المللی که مایل به کار در این استان هستند، امری عادی بوده است.

این فرآیند ممکن است سال ها طول بکشد و تا 4000 دلار هزینه داشته باشد.

اما در ماه آوریل، کالج پرستاران ثبت نام شده در آلبرتا روند درخواست خود را در تلاشی برای آسان‌تر و سریع‌تر کردن مجوز کار برای پرستاران تحصیل‌کرده بین‌المللی برای کار در استان بازبینی کرد.

از آن زمان، پر از پرستارانی است که به دنبال درخواست هستند.

اندرو داگلاس، مدیر اجرایی کالج می گوید: «اعداد به طور تصاعدی افزایش یافته است.

به گفته داگلاس، مرکز تماس آنها بیش از 7000 درخواست دریافت کرده است و از زمان اعمال تغییرات در 4 آوریل، نزدیک به 1200 نفر روند درخواست را آغاز کرده اند.

و کالج از زمان راه اندازی 672 مجوز صادر کرده است.

برای مقایسه، رگولاتور 582 درخواست را برای یک دوره چهار ساله کامل بین سال‌های 2018 تا 2022 دریافت کرد.

داگلاس با اشاره به اینکه اکثر افرادی که در پنج سال گذشته مجوزهای خود را انتقال داده اند از فیلیپین و فیلیپین بوده اند، گفت: «فقط با باز کردن درها و نگاه کردن به روش های جدید انجام کارها، شاهد موج عظیمی از علاقه مندی ها هستیم. هندوستان

“[It’s] اجازه می دهد تا پرستاران ثبت نام شده بیشتری برای ارائه مراقبت از بیمار وارد سیستم بهداشت شوند. و همانطور که می دانیم، چالش های نیروی کار در حال حاضر وجود دارد، بنابراین این واقعاً به جذب پرستاران به آلبرتا کمک می کند.”

گل 48 ساعته

یکی از این تغییرات این شرط را حذف می‌کند که پرستاران برای ارزیابی اعتبارنامه‌های پرهزینه و طولانی از طریق خدمات ملی ارزیابی پرستاری درخواست دهند – تا زمانی که سایر شرایطی را که اعتبار آنها را نشان می‌دهد، از جمله قبولی در یک آزمون ثبت نام شناخته شده بین‌المللی، برآورده کنند.

بسته به عواملی مانند محل آموزش و وضعیت ثبت نام، مسیرهای مختلفی وجود دارد.

و سیستم جدید نیاز برخی از پرستاران را برای گذراندن دوره های بیشتر از بین خواهد برد.

به گفته داگلاس، هدف این است که پس از پایان یافتن موج، ساده‌ترین درخواست‌ها را ظرف 48 ساعت پردازش کنیم. با حجم بالا، او تخمین می زند که در حال حاضر حدود چهار هفته طول می کشد.

لوسی ریس، با لباس قرمز با عینک، به دوربین نگاه می کند.
لوسی ریس رئیس و موسس انجمن پرستاران فیلیپین کانادا است. او می گوید که محصول جدید پرستاران به کاهش استرس و فرسودگی شغلی در میان کارکنان فعلی کمک خواهد کرد. (ارسال شده توسط لوسی ریس)

از زمان معرفی سیستم جدید، تلفن همراه لوسی ریس با تماس ها و پیامک ها روشن نشده است. او بنیانگذار و رئیس انجمن پرستاران فیلیپین کانادا است.

تسهیل مسیر برای پرستاران تحصیل کرده بین المللی برای تمرین ایمن در آلبرتا یکی از اهداف او بوده است.

او گفت: “من الهام گرفته‌ام. فکر می‌کنم چون این فرآیند کوتاه‌تر و قابل درک است، افراد خوشحال زیادی می‌خواهند این کار را انجام دهند.”

“آیا می توانید تصور کنید که منابع هدر رفته در آلبرتا – چون آنها در حال حاضر اینجا هستند – که ما می توانستیم از آنها استفاده کنیم؟”

ریس بر این باور است که علاوه بر کاهش کمبود نیروی انسانی، این مجموعه جدید پرستاران به کاهش استرس و فرسودگی شغلی در میان کارکنان فعلی که در طی بیش از سه سال از شیوع بیماری همه‌گیر ساعت‌های طولانی کار کرده‌اند، کمک می‌کند.

کتی هاو به دوربین نگاه می کند.  او یک روسری خوانده است.
کتی هاو مدیر اجرایی انجمن پرستاران آلبرتا است. (کتی هاو)

او گفت: «در سطح ارائه‌دهنده، من امیدوارم که این فقط یک برد-برد باشد، زیرا تعداد این پرستاران آموزش دیده بین‌المللی که واجد شرایط تشخیص داده شده‌اند، افزایش خواهد یافت.»

ریس هشدار می دهد که ارزیابی مداوم فرآیند جدید ضروری است.

و او همچنین مایل است ببیند که دولت استانی بودجه ای را به کالج برای استخدام کارمندان اضافی برای مقابله با موج افزایش می دهد.

در حال حاضر، کالج در تلاش است تا کارکنان خود را مجدداً مستقر کند.

انجمن پرستاران آلبرتا نیز در تلاش است تا به متقاضیان در این فرآیند کمک کند.

به گفته مدیر اجرایی، کتی هاو، این گروه دارای بودجه استانی برای استخدام یک پرستار ناوبر برای کمک به مردم در این فرآیند و کمک به افرادی است که قبل از واجد شرایط بودن برای کار در اینجا به آموزش بریج نیاز دارند.

او گفت: «ما باید پرستاران را به سرعت در کنار تخت کار کنیم.

هاو موافق است که فرآیند جدید هم به موقع و هم ضروری است، و معتقد است که نیاز به رساندن پرستاران به بالین را با محافظت از مردم متعادل می کند.

هاو گفت: “من فکر می کنم این یک رویکرد بسیار معقول است.”

“در آلبرتا، ما چند هزار پرستار تحصیل کرده بین المللی از کشورهای دیگر داریم که در بخش مراقبت های بهداشتی کار نمی کنند، و ما باید آنها را به سرعت در مراقبت های بهداشتی مشغول کنیم. و این کاملاً تفاوت ایجاد می کند.”