آریان خان اولین کارگردانی خود را انجام می دهد و به پدرش تیراندازی می کند شاهرخ خان-اخبار سرگرمی، اول پست

به همان اندازه که مخاطبان همیشه مشتاقانه منتظر تماشای شاهرخ خان روی پرده هستند، به همان اندازه از تماشای اینکه فرزندانش چگونه میراث او را به پیش خواهند برد، هیجان زده هستند. آرین خان با ارائه جدیدترین به روز رسانی، اولین تبلیغ خود را که با آن اولین کارگردانی خود را انجام داد، گرفت! این ویدئو همچنین نگاهی اجمالی به پدرش شاهرخ خان دارد!

اخیراً آریان خان ویدیویی را در شبکه های اجتماعی خود به اشتراک گذاشت که طرفداران خود را در مورد یک برند لباس خیابانی لوکس که به همراه دوستانش بانتی و لتی متعلق به او است، اذیت می کند. همانطور که می‌توانیم چند نگاه جالب از شاهرخ خان را در ویدیوی کوتاه ببینیم، آریان فقط هیجان تماشای کل تبلیغ را در 24 ساعت آینده افزایش داد. در واقع لحظه‌ای ویژه برای شادی آریان است زیرا او توانست پدرش را در اولین پروژه کارگردانی‌اش کارگردانی کند.

همچنین پیش از این، آریان در شبکه های اجتماعی اعلام کرده بود که نگارش اولین پروژه خود را به پایان رسانده است، سریالی که کارگردانی و نمایش آن نیز به عهده او خواهد بود. انتظار می رود این پروژه در سال 2023 به بهره برداری برسد.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود، اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام