چرا حرف آخر را برای کنکور انتخاب کنیم؟

حرف آخر موسسهE نامی شناخته شده در بین داوطلبانی است که یک قدم جلوتر از معرفی روش های جدید آموزش در ایران هستند. یادگیری متن ویدیویی که محتوا را مستقیماً به نیمکره راست مغز می فرستد. این بخشی از مغز است که والدین و دانش آموزان می خواهند یاد بگیرند که وقت بیشتری را برای خواندن صرف کنند. یاد نگیرید یا به خاطر بسپارید. رویای دیرینه داوطلبان پذیرش این است که ایران را به اولین مرکز آموزش حرف آخر تبدیل کنند.

یادگیری بصری و انیمیشن! یک روش جدید یادگیری که در سال 2011 توسط پروفسور عبدالرضا منتظری ، مدیرعامل حرف آخر در ایران معرفی شد. در سالهای اخیر ، آموزش عمومی نه تنها به ایران بلکه به خارج از کشور نیز صادر شده است. در حقیقت ، همانطور که قبلا ذکر شد ، این سبک یادگیری بصری است. تلاش های معلم حرف آخر ، کل محتوای کتاب درسی و مفاهیم. این موارد برای استفاده در نیمکره راست به فیلم تبدیل می شوند. موسسهEE حرف آخر یک نشریه دیجیتالی است که داوطلبان را در قالب محصولات جدید سیستم حرف آخر تربیت می کند که می توانند برای دستیابی به درصد و رتبه مطلوب آموزش ببینند. در ادامه می توانید مقاله بودجه بندی عربی کنکور را هم مشاهده کنید.

با حرف آخر جایی برای کنکور بگذارید!

کنکور یکی از دشوارترین مسابقاتی است که می توانید در زندگی خود شرکت کنید و شکی نیست که داوطلبان می توانند پرونده کنکور را سریعتر از رقبای خود ببندند. حرف آخر به عنوان یک میانبر عمل می کند و حرف آخر به شما امکان می دهد مسیر داوطلبانه را در 70 مرحله دنبال کنید. این ویژگی در بین معلمان ایرانی حرف آخرA و حرف آخر مشترک است. این استاد در بین داوطلبان بسیار محبوب است و برای تهیه بهترین سیستم آموزشی بسیار تلاش کرده است.

یکی از شاهکارهای موسسه جدیدترین شاهکار آموزش زیست شناسی است که نظرات مثبت بسیاری دریافت کرده است. حساس ترین دوره آزمایشی در سال های اخیر. از هر 100 نفر فقط 5 نفر می توانند به نیمی از س yourال شما پاسخ دهند. این آمار برای پاسخ به سوالات پذیرش مربوط به ایده های سوال زیست شناسی پذیرش است و قدرت و سواد لازم برای حل این گونه سوالات را به روش سنتی فراهم می کند. در حرف آخر ، هرگز یافت نمی شود. شهود این مشکل را برای داوطلبان حل می کند و به آنها اجازه می دهد مفهوم را در قالب یک داستان به خاطر بسپارند. به عنوان مثال ، در مورد قلب ، قلب به عنوان یک انیمیشن نمایش داده می شود. چگونه خون وارد و خارج می شود؟ با قسمت های قلب و نحوه کار آنها آشنا شوید. این سبک یادگیری را فقط می توان در زیست شناسی سیستم های حرف آخر قدیمی و جدید یافت. در ادامه می توانید اجی مجی پنجم ابتدایی با روش های جادویی را هم مشاهده کنید.

حرف اخر، انقلابی در ارائه آموزش نوین:

یکی دیگر از مواردی که در گروه حرف آخر اتفاق افتاد ، حذف فرمول ها و آموزش اکراه مفاهیم بود. نگرش همه به آموزش انتشار دیجیتال بد است زیرا آموزش تنها راه حل برخی مشکلات است. حرف آخر غالباً از این امر اجتناب کرده و به جای روشها و فرمولهای آموزشی برای حل مشکلات از الگوها استفاده می کند. بنابراین در فیزیک فصل 12 ، این کلاس بیشترین کاربرد را در فیزیک دارد و خود کتاب درسی حدود 20 فرمول برای این کلاس آموزش می دهد ، اما حرف آخر فقط از یک مدل یعنی یک فرمول ، همه مشکلات موجود در موضوع استفاده می کند. برای یک داوطلب مجاز است.

سبک را می توان با کلید اصلی مقایسه کرد. همانطور که یک کلید اصلی می تواند قفل مدل را باز کند ، یک الگو می تواند تمام مشکلات مرتبط با آن را حل کند. افرادی که در کنکور قبول شده اند می توانند مفهوم استرس را بهتر از سایر امتحان کنندگان یا حتی اسامی در جلسه فراموش کنند. من این کار را با همان تعداد فرمول انجام می دهم. به خاطر سپردن بسیاری از فرمول ها در یک جلسه دشوار است. اگرچه تعداد فرمولهایی که امتحان کنندگان می آموزند اندک است ، اما قدرت و سرعت آنها در آزمون افزایش می یابد. عملکرد حرف آخر. به عنوان مثال ، فرمولهای مختلفی برای آموزش یک موضوع در کتابهای درسی شیمی و سخنرانیهای مقدماتی استفاده می شود که 50٪ بودجه ورودی شیمی را تشکیل می دهد ، اما این فرمول در موسسه حرف آخر در نظر گرفته نشده است. این چیز خاصی نیست ، حرف آخر از 3 حالت برای نظارت بر شیمی در یک سیستم جدید فقط در 3 ساعت آموزش جامع حل مسئله استفاده می کند و با استفاده از این 3 حالت حدود 2000 آزمایش و تمرین را در 27 ساعت حل می کند.

از موسسه استفاده کنید تا مقالات کنکور خود را ظرف 4 ماه ببندید!

موسسه سرانجام تمام نیازهای آموزشی نامزدهای معدن را برآورده کرده است. اولین نکته مهم این است که به هیچ سطحی نیاز نیست. هر داوطلب با هر سطح دانش می تواند از آخرین کلمات موسسه و اساتید آن استفاده کند ، حتی کسانی که سالها در کنکور شرکت کرده اند و می خواهند دوباره در کنکور شرکت کنند. … … آنها می توانند از کلمه آخر ، موسسه ، آموزش معلمان استفاده کنند و بدون هیچ مشکلی برای کنکور آماده شوند.

همانطور که قبلاً ذکر شد ، موسسه به آخرین دانش داوطلبانه ، از جمله آموزشها و موارد دیگر نیاز ندارد. موسسه همچنین خدمات مشاوره ای را ارائه می دهد و از طریق برنامه چهار ماهه حرف آخر ، داوطلبان در یک آزمون ورودی شرکت می کنند و 41 ماه تمرین می کنند. این کار را با جمع بندی و مرور دروس و تست های مختلف انجام دهید. حرف آخر حداکثر 4 ماه و حداکثر 4 ماه بارگیری می کند. مشاهده ادامه مطلب، اینجا کلیک کنید