هدرز چیست و چه نقشی در افزایش قدرت موتور دارد؟

در سیستم های خروجی با عملکرد بالا از هدرز استفاده می کنند؛ لوله هایی که انتهایی گشاد و آزاد دارند فشار داخل انباره های اگزوز را کاهش و فشار منفی(معکوس) را در سیستم اگزوز کاهش می دهند. در سیستم اگزوز هم با کاهش انرژی صوتی و تبدیل آن به انرژی گرمایی سعی در بی صدا کردن آن می باشد و این کار به خودی خود باعث به وجود آمدن فشار منفی شده و باعث کاهش قدرت موثر موتور می شود. كمكفنرهاي اسپرت نيز بيتاثير نيست البته كمي تغييرات در برنامهريزي ECU هم لازم است تا عملكرد گيربكس اتوماتيك نيز بهتر از قبل شود. با این وجود اگر مخلوط سوخت وهوا بیشتر متراکم شود به احتمال زیاد قبل از اینکه شمع جرقه بزند خود به خود آتش گرفته و منفجر می شود. حدود دوسال قبل از سفارش قطعات کار تحقیقاتی انجام دادیم. هر دفعه که پیستون تغییر جهت می دهد، مقداری از انرژی صرف از بین بردن جابه جایی در یک مسیر می شود و این عمل دوباره تکرار می شود.

صدای شنیده شده توسط گوش جمع تمام امواج صوتی است که در یک لحظه به گوش می رسد. در لحظه ای که موج اول در فشار بیشینه و موج دوم در کمینه است. لیفت یعنی فاصله زمانی بازشدن سوپاپ ورودی تا لحظه بستهشدن سوپاپ خروجی که این عدد بهطور فابریک در اکثر خودروهای رایج بازار خودرو، 8 است که با تعویض میلسوپاپ فابریک با میلسوپاپ ریس، میتوان آن را به عدد 11 رساند. این تپش ها در هوا با سرعت صوت حرکت می کنند. مجرا و محفظه ها به خوبی یک ساز موسیقی کوک شده اند و می توانند امواج صدای تولید شده توسط موتور را طوری بازتاب کنند که تاحدی یکدیگر را خنثی نمایند. محفظه تشدید کننده با یک سوراخ به محفظه اول متصل شده است، محفظه تشدید کننده دارای حجم مشخص و طول معینی می باشد تا صداهایی با بسامد مشخص را خنثی نماید. همچنین با بزرگ کردن حجم سیلندر می توان جابجایی را افزایش داد.

این عمل یعنی هدایت و خارج کردن گاز های ناشی از احتراق ، در اکثر خورو های امروزی توسط مانیفولد ها انجام می گردد . کاهش دمای هوای وردی؛ دما هوای وردی به واسطه متراکم کردن آن افزایش می یابد. مسیر خروج دود مقاومت کمتری داشته باشد؛ اگر مقاومت هوا یا برگشت آن وجود داشته باشد فشار آن باعث تاخیر در خروج دود از محفظه سیلندر در مرحله تخلیه خواهد شد و در نتیجه قدرت موتور کاهش می یابد. بوجود آمدن فشار منفی میتواند به دلیل وجود لوله اگزوز بسیار کوچک یا مقدار زیاد مقاومت هوا در صدا خفه کن باشد. واحد کار:آشنایی با حشرات – حشرات مختلف و زیادی در دنیا وجود دارند. در آینده در مورد ناک کامل صحبت خواهیم کرد. می توان دو یا چند صدا را با هم تلفیق کرد و صدای کمتری به دست آورد. میتوان موج صدایی تولید کرد که دقیقاً مخالف موج دیگر باشد، این اساس کار گوش یهای از بین برنده سر و صدا می باشد. برای تکمیل توربوشارژرهای دو بلبرینگ ۶۲ میلیمتری Xona Rotor و دستیابی به چنین ارقامی از هدرز فولادی ضدزنگ و سیستم جدید سوخترسانی و سیستم اگزوز با قابلیت کنترل سوپاپ بهره گرفته میشود. گازهای اگزوز و امواج صدا از مجرای مرکزی وارد شده و به دیواره انتهایی برخورد می کند و از سوراخ ها به قسمت اصلی صدا خفه کن بر می گردند سپس از بین سورا خ ها وارد لوله دیگر شده و از آن خارج می شوند.

به صورت کلی میتوان گفت اگر به دنبال افزایش توان پیشرانه با اندکی تغییر صدا هستید، هدرز به عنوان یکی از بهترین گزینهها پیشنهاد میشود. تا خروج دودها به صورت بهتر و راحت تر انجام شود. بهتر است خنک ترین هوای ممکن در سیلندر را داشت زیرا وقتی احتراق انجام می شود، هوای داغ با حجم بالایی در سیلندر بوجود می آید. استفاده از اجزائی با آلیاژ سبک؛ قطعات سبک وزن به بهتر کارکردن موتور کمک می کنند. خرید کولرگازی از شهر بانه ، خرید کولر گازی با ۷ سال گارانتی و نصب رایگان در سراسر ایران، قیمت انواع … خرید اینترنتی فیلتر روغن خودرو مرسدس بنز مدل E200-E250 و قیمت انواع فیلتر روغن مرسدس بنز از فروشگاه آنلاین. بدین منظور خیلی از خودروهای مجهز به توربو شارژر و سوپرشارژر دارای اینترکولر نیز هستند. هدرز بلنداستیل و خیلی با کیفیت همراه با تمام متعلقات. این مولکول های فشرده، مولکول های مجاور را فشرده تر می کنند و خود کم فشار می شوند و بدین ترتیب موج صدا خیلی سریع تراز جریان گاز در لوله های خروجی حرکت می کند.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد خرید هدرز پراید لطفا به بازدید از وب سایت ما.