مرد آلبرتا متهم به حمله بعد از ضرب و شتم مرد بومی و عقب رفتن ماشین

تلی بیر می گوید که حال وی بهتر است اما همسرش پس از آنکه آنها از یک پمپ بنزین تحت تعقیب قرار گرفتند و به شمال کلگری حمله کردند ، بیش از حد آسیب دیده است.

RCMP در Airdrie پس از آنكه مرد بومی گفت اتومبیل او عقب بود و او را با باتوم مورد ضرب و شتم قرار داد در حالی كه مهاجم فریاد های نژادپرستانه علیه او و همسرش را فریاد زد ، اتهاماتی را به این شركت انداخته است.

مونتی ها می گویند که آنها در مورد حمله بعداً از ساعت 11 شب پنجشنبه تماس گرفته اند.

بیر گفت که او و همسرش جودی در حالی که از مراسم خاکسپاری دایی خود در ساسکاچوان به خانه خود به کالگری می رفتند ، در یک ایستگاه سوخت در حال استراحت در حمام بودند. آن وقت بود که او گفت یک مرد سفید پوست با خالکوبی صورت در یک مکان پارک کنار آنها بالا کشیده شده است.

خرس گفت: این مرد که با کلاه مشکی پوشیده بود ، آنقدر نزدیک پارک کرد که همسرش نتوانست در مسافر Chevy Tahoe آنها را باز کند.

خرس 32 ساله یادآوری می کند: “او واقعاً شبیه یک بدحجابی بود ، می دانید مثل اینکه از پنجره نگاه واقعی کثیف داشته باشید.”

وقتی همسرش سوار ماشین شد ، مرد از زبان نژادپرستانه استفاده کرد و گفت: “فکر می کنی می توانی هر جایی پارک کنی؟” قبل از اینکه به آنها بگویید از Airdrie خارج شوند.

خرس گفت آنها رانده شدند ، اما مرد آنها را دنبال كرد.

من دوباره در آنجا با چراغ قرمز منتظر هستم ، و سپس به اندازه کافی مطمئن ، او دوباره به پشت ما بازگشت.– خرس تلی

هنگامی که خرس در چراغ قرمز متوقف شد ، گفت که این مرد از ماشین خود با باتوم بیرون آمد و شروع کرد به ضربه زدن به سمت سرنشین اتومبیل خود که همسرش نشسته بود.

خرس گفت که برای ایمنی همسرش مجبور شد از چراغ قرمز پرش کند. آنها در یک حلقه به اطراف رفتند و در همان چراغ توقف به پایان رسیدند.

بیر گفت: “من دوباره با چراغ قرمز آنجا منتظر هستم ، و سپس مطمئن شدم كه او دوباره به عقب ما برگشته است. این بار او با دویدن به سمت راننده می آید تا سعی كند آن را بزند ، اما من قبل از اینكه بتوانم دوباره دور شوم.”

مرد به دنبال این زن و شوهر ادامه داد بنابراین خرس تصمیم گرفت خودش را کنار بکشد و با مهاجم خود مقابله کند.

بیر گفت: “من فقط در جاده آنجا متوقف شدم و قصد داشتم پیاده شوم و با او مقابله كنم كه وی اتومبیل خود را به عقب كامیون من سوار كرد.”

خرس گفت که شدت ضربه چنان زیاد بود که قسمت جلوی Dodge Journey این مرد خرد شد “دقیقاً مانند قوطی آبجو ، مانند صاف فرو رفتن”.

خرس گفت این زمانی است که مهاجمش حداقل 9 بار با باتوم به سر او زد.

آسیب دیدگی سر ، شکستگی بازو

وی به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه سر ، شکستگی بازو و جوش صورت ، در بیمارستان تحت درمان قرار گرفت. همسرش از این سانحه شلاق خورد. خرس گفت که این مرد به شدت به او ضربه زد که در نهایت باتوم شکست ، و سپس پلیس در محل حاضر شد.

RCMP روز دوشنبه گفت که داریان رئیس هواپیمای 27 ساله به اتهام حمله به سلاح ، داشتن اسلحه برای هدف خطرناک و عملیات خطرناک یک وسیله نقلیه موتوری متهم شده است.

پلیس می گوید رئیس از آن زمان به بعد تحت بازداشت آزاد شده و قرار است در ژانویه در دادگاه استانی Airdrie حاضر شود.

بیر گفت: “این به نوعی شبیه یک موهام مضاعف است ، درست است ، من در حال حاضر در غم از دست دادن عموی خود ماتم گرفته ام.” “همسرم دانشجوی دانشگاه است و اکنون در حال انجام مراحل نهایی است و اکنون نمی تواند واقعاً کار خود را انجام دهد.”

وی اضافه می کند که به سه کودک نوجوان آنها در مورد حمله نگفته است زیرا این مسئله آنها را نگران خواهد کرد.

بیر گفت: “همه آنها می دانند كه ما در یك تصادف واقعی رانندگی دچار شده ایم ، این همان چیزی است كه آنها می دانند. آنها سرانجام این موضوع را خواهند فهمید.”

“همسرم از رفتن به هر جایی یا حتی فقط رانندگی بسیار ناراحت است.”

بیر گفت که او در حال بررسی اقدامات قانونی علیه این مرد به دلیل دردی است که او و خانواده اش ایجاد کرده است.


این داستان با کمک مالی کمک هزینه اخبار مطبوعات فیس بوک-کانادا تولید شده است ، که در روند ویرایش مشارکت ندارد.