رانندگی از طریق سرقت ورودی ورودی میخانه لتبریج را از بین می برد

پلیس در حال تحقیق است که سارقان با کامیون از جلوی میخانه لتبریج ، آلتا عبور می کردند و با دستگاه خودپرداز حرکت می کردند.

مدیر میخانه هونکرز ، چلسی میرینگ گفت که او ساعت 6 صبح یکشنبه هشدار هشدار دریافت کرده و پس از بررسی دوربین ها ، خسارت را دیده است.

کامیون از ورودی ورودی محل کار واقع در 2808 خیابان پنجم شمالی عبور کرده بود و فیلم نظارت نشان می دهد که دو سرنشین کامیون خودپرداز میخانه را می دزدند و سپس از آنجا دور می شوند.

میرینگ گفت: “جلو پنجره کاملاً بیرون آورده شد.” “شما مطمئناً احساس تخلف می کنید. این فقط یک محل کار برای ما نیست ، این خانه دیگر ماست.”

وقتی پلیس وارد شد ، زمین با قوطی های آش نیز پراکنده شده بود – تجارت در حال جمع آوری کمک های غیر قابل فساد برای بانک غذا بود.

  • تماشا کنید | فیلم نظارت لحظه عبور سارقین از جلوی میخانه لتبریج را ضبط می کند

پلیس در حال تحقیق در مورد سوار شدن سارقان از طریق میخانه در مقابل میخانه لتبریج ، آلتا ، در اوایل 29 نوامبر است که با دستگاه خودپرداز حرکت می کند. 0:46

ویکی واندن هوک ، صاحب میخانه گفت که خسارات بیش از 20 هزار دلار تخمین زده شده است.

هیچ کس آسیب ندید ، چیزی که واندن هوک گفت از آن بسیار سپاسگزار است.

زمان سختی برای تجارت کوچک

واندن هوک گفت که این سرقت در پایان یک هفته سخت اتفاق می افتد ، زیرا محدودیت های جدید برای کاهش سرعت گسترش COVID-19 برای مشاغل محلی مانند مالکان آن سخت بوده است.

این میخانه همچنین کافه اتاق کنفرانس دارد و در هفته های آینده 19 برنامه برای گروه های 15 نفره برنامه ریزی شده بود که لغو شد.

میخانه این نظارت را که هنوز هم یکی از مظنونان به سرقت خودپرداز را نشان می دهد ، به اشتراک گذاشت. (ارائه شده توسط میخانه هونکرز)

وی گفت: “احکام جدید تقریباً تجارت ما را متوقف کرده است ، حتی اگر همه کارها را برای مسافت ، بهداشت و ماسک زدن انجام می دهیم.”

واندن هوك گفت كه ضربه دیگری روز جمعه وارد شد ، زمانی كه آلبرتا گیمینگ لیكور و حشیش چهار دستگاه VLT خود را خاموش كردند حتی اگر كازینوهای بزرگ در این شهر اجازه فعالیت داشته باشند.

“ما فقط فکر کردیم که این فقط منصفانه نیست ، ما میخانه های محلی در تلاش هستیم تا زنده بمانیم … و با شکست ، مثل اعتصاب سه است ، نمی تواند بدتر شود ، باید بهتر شود.” واندن هوک گفت.

وی گفت که توسط AGLC به او گفته شده است که ماشین آلات به موقع روشن می شوند تا بار در روز سه شنبه دوباره بازگشایی شود.

صاحب میخانه می گوید که در هنگام سرقت صبح زود هیچ کس آسیب ندیده است ، اما این حادثه هفته بدی را پشت سر گذاشت زیرا در حال حاضر تجارت به دلیل همه گیری دست و پنجه نرم می کند. (میخانه هونکرز / فیس بوک)

واندن هوک گفت که او می فهمد همه در تلاش هستند ، اما او ناراحت است که سارقان از ناامیدی صدمه به یک تجارت کوچک زدند.

“ما فقط می خواهیم مردم برای دریافت كمك مراجعه كنند. ما در صورت نیاز به افراد آزاد ، اولین نفر خواهیم بود ، برای آنها چیزی می پزیم … فقط كار ما را خراب نكنید.”

واندن هوك گفت كه جامعه به شدت حمايت كرده است ، حتي اقدام به جمع آوري بودجه بصورت آنلاين براي حمايت از مشاغلي كرده است كه 23 سال است در اين منطقه فعال است.

از هر کسی که اطلاعاتی در مورد این سرقت دارد خواسته می شود با پلیس لتبریج به شماره 403-328-4444 تماس بگیرند یا به طور ناشناس با Crime Stoppers تماس بگیرند.