جریمه های بزرگتر به دلیل سو mis استفاده از اطلاعات بهداشتی شخصی آلبرتانس

تغییرات قانونی پیشنهادی می تواند به افراد حرفه ای دسترسی آسان تری به سوابق بهداشت شخصی آلبرتانس بدهد.

با این حال ، اگر قانون پیشنهادی بهداشت تصویب شود ، حداکثر جریمه ها برای مشاهده یا به اشتراک گذاری نامناسب اطلاعات می تواند دو برابر شود.

لایحه 46 ، قانون اصلاحیه اساسنامه بهداشت ، تغییراتی در نحوه تنظیم کارکنان مراقبت های بهداشتی در استان و نحوه مدیریت اطلاعات شخصی بهداشت ایجاد می کند.

در صورت تصویب این لایحه ، 26000 دستیار مراقبت های بهداشتی آلبرتا به حرفه ای تنظیم می شوند.

این بدان معناست که کالج پرستاران عملی مجاز از آلبرتا تصمیم می گیرد که چه دستیاران و مهارت هایی به مهارت نیاز دارند و هرگونه شکایت از آنها را بررسی می کند.

وزیر بهداشت تایلر شاندرو روز پنجشنبه گفت: “من فکر می کنم کاملاً صریح تکامل این حرفه است.”

“همانطور که به تدریج در سیستم مراقبت های بهداشتی ما بیشتر و بیشتر می شوند ، این فقط یک پیشرفت طبیعی از آنهاست. و ما می خواهیم آنها صدای بیشتری در سیستم بهداشت داشته باشند.”

دستیاران مراقبت های بهداشتی در بیمارستان ها ، مراکز مراقبت طولانی مدت ، مراقبت در منزل و کلینیک ها کار می کنند و به بیماران در زمینه غذا خوردن ، لباس پوشیدن ، نظافت و جابجایی کمک می کنند. آنها می توانند مراقبت های اساسی از زخم و سایر کارها را انجام دهند.

آنها می توانند تا پاییز 2021 تنظیم شوند.

لایحه 46 همچنین یک فایروال را بین سازمانهایی تنظیم می کند و از متخصصان بهداشت حمایت می کنند.

شاندرو گفت که بیشتر 29 کالج بهداشتی آلبرتا تنظیم کننده واقعی هستند.

اما شش کالج از جمله دانشکده های پرستاران ، دندانپزشکان و فیزیوتراپیست ها نیز به عنوان انجمن کارگران فعالیت می کنند.

جدایی باید طی 18 ماه اتفاق بیفتد.

شاندرو گفت که کالج و انجمن پرستاران ثبت شده آلبرتا درخواست تغییر قانونی کردند.

وی گفت این یک درخواست “متفکرانه” است ، زیرا انجمن ها نماینده منافع کارگران و نهادهای نظارتی منافع عمومی را نشان می دهند.

قوانین پیشنهادی همچنین مانع خدمت کارمندان ارشد یا افسران یک انجمن حرفه ای در هیئت مدیره یک کالج نظارتی می شود.

و این اجازه می دهد کالج های نظارتی کوچکتر ، در صورت تمایل ، با هم ادغام شوند.

در صورت تصویب ، این قانون به استان این امکان را می دهد تا یک وب سایت قابل جستجو برای عموم ایجاد کند تا در هر یک از مشاغل تنظیم شده به جستجوی کارکنان مراقبت های بهداشتی بپردازد.

برخی از این اطلاعات در حال حاضر توسط دانشكده های منفرد بصورت آنلاین ارسال شده است.

شاندرو گفت دسترسی به بیماران به یک اطلاعات در یک مکان ساده تر از جستجوی ده ها وب سایت است.

برنامه های اولیه برای پایگاه داده ، انتشار هرگونه اطلاعات انضباطی در مورد کارکنان مراقبت های بهداشتی ، از جمله تعلیق یا لغو مجوز آنها به دلیل بدرفتاری را شامل نمی شود.

با این حال ، شاندرو گفت که او آزاد است که در مورد این ایده بحث کند.

لایحه 46 دومین قانون در سال جاری است که پیشنهاد می کند کالج های بهداشتی تغییر کند. لایحه 30 کالج ها را ملزم می کرد که اعضای عمومی بیشتری را در شورای حاکمیت خود داشته باشند.

دسترسی گسترده تر به سوابق الکترونیکی سلامت

در صورت تصویب این قانون ، محققان ، بازرسان پزشکی و کارکنان مراقبت های بهداشتی در خارج از استان نیز به راحتی به پرونده الکترونیکی سلامت آلبرتانس دسترسی پیدا می کنند. شاندرو گفت این امر به ویژه در شهرهای مرزی مانند لویدمینستر بسیار مهم است.

این تغییرات همچنین به نزدیکترین اقوام زنده اجازه می دهد تا اطلاعات سلامتی اعضای خانواده مرده را برای ادعاهای بیمه دریافت کنند.

با این حال ، در صورت تصویب ، این قانون همچنین حداکثر جریمه نقض اطلاعات بهداشتی را دو برابر می کند.

سوusing استفاده از اطلاعات سوابق الکترونیکی سلامت می تواند حداکثر 200000 دلار جریمه نقدی داشته باشد و دسترسی نامناسب یا اشتراک اطلاعات سلامت می تواند جریمه ای حداکثر 1 میلیون دلاری را جلب کند.

از سال 2001 ، 15 مورد محکومیت به دلیل نقض قانون اطلاعات بهداشتی آلبرتا صادر شده است.

در ادامه هدف دولت از بین بردن “کارنامه قرمز” ، این لایحه همچنین به دنبال تنظیم محدودیتهایی است که کارگران می توانند وظایف ظریف را انجام دهند.

به عنوان مثال ، مقررات استانی تصمیم می گیرد که چه افراد حرفه ای می توانند بافت بدن را برش دهند ، سواب بینی COVID-19 را انجام دهند ، شکستگی استخوان را تنظیم کنند یا واکسن ها یا فرآورده های خونی را تزریق کنند.

در این لایحه همچنین چندین خانه داری و تغییر زبان در قانون بهداشت پیشنهاد شده است.

علاوه بر اصلاح قانون مشاغل بهداشتی ، قانون اطلاعات بهداشتی و قانون تسهیلات بهداشتی ، لایحه 46 قانون بیمارستان را لغو می کند و نام قانون شرکت مزایای ABC را به قانون صلیب آبی آلبرتا تغییر می دهد.