بیمارستان های آلبرتا برای افزایش احتمالی ICU آماده می شوند

بیمارستان های آلبرتا در حال آماده سازی بیماران دو برابر تنگی بیمار ، تجدید نظر در اتاق های جراحی و بهبودی و تعیین تکلیف مجدد پرسنل برای درمان انتظار افزایش تعداد بیماران COVID-19 هستند که برای بخش های مراقبت ویژه در نظر گرفته شده اند.

این پزشک مدتهاست که مراقبت های ویژه می گوید ، اقدامات بسیار فراتر از استانداردهای طبیعی است ، این نشان می دهد که آلبرتا در حال آماده سازی برای یک بحران است.

دکتر نوئل گیبنی با اشاره به اینکه “این چیزی است که فقط در صورت نگرانی وجود دارد که ما قصد داریم چیزی نزدیک به وضعیت فاجعه یا چیزی را که می خواهید برای آن آماده شوید ، انجام دهیم.” به بیماران ICU دو تخته در اتاقی که برای یک اتاق طراحی شده است.

از آنجا که آلبرتا روز دوشنبه رکورد جدیدی از 96 بیمار COVID-19 را در ICU ثبت کرد ، به یک علامت شوم دیگر نیز رسید – رکورد تعداد موارد جدید روزانه ، یعنی 1733 نفر.

حضور COVID در ICU های آلبرتا طی ماه گذشته بیش از سه برابر شده است. در تاریخ 30 اکتبر ، 24 نفر به دلیل عفونت به شدت بیمار بودند.

دکتر دنا هینشاو ، رئیس ارشد پزشکی استان ، گفت که داده ها نشان می دهد که آلبرتا هنوز در اوج بستری شدن در بیمارستان یا بیمارانی که به شدت مبتلا به COVID هستند ، نیست.

وی در جلسه توجیهی رسانه ای روزانه خود گفت: “ما باید اطمینان حاصل کنیم که منحنی را به اندازه کافی زود خم کرده ایم تا هرگز به جایی نرسیم که توانایی مراقبت از همه را نداشته باشیم.”

نخست وزیر جیسون کنی در قوه مقننه گفت ، بیمارستان های سراسر استان در تلاش هستند تا 2200 تخت را برای بیماران COVID اختصاص دهند ، همانطور که در بهار سال گذشته انجام شد.

كني گفت: “اميدواريم كه نيازي نباشد.” “و در نهایت ، این به آلبرتانس بستگی دارد که هم به محدودیت ها و هم به رهنمودهای هفته گذشته توسط دولت پاسخ مثبت دهد.”

وی همچنین گفت که دولت داده ها را ظرف چند روز منتشر می کند که نشان دهنده تأثیر همه گیر بر سیستم بهداشتی درمانی آلبرتا است.

تلاش برای افزایش ICU ها

دکتر دیوید زیگون ، مدیر پزشکی منطقه ادمونتون با خدمات بهداشتی آلبرتا ، گفت كه بیمارستان ها می توانند تعداد بیشتری از افراد مبتلا به سویه بالقوه کشنده ویروس کرونا را کنترل کنند.

هدف این است که بیش از 250 تخت عمومی ICU طی هفته اضافه شود و مجموع استان به 425 واحد برسد ، در حالی که 173 مورد قبلی بود.

وی گفت ، انجام این کار به برخی حرکات “غیر متعارف” نیاز دارد.

ICU بیمارستان دانشگاه آلبرتا در حال حاضر دو بیمار مبتلا به COVID را در اتاقی که برای یک اتاق طراحی شده است اسکان داده است ، عملی که AHS “همگام سازی” می نامد.

سخنگوی کری ویلیامسون در یک ایمیل گفت این عمل هنوز در بیمارستان های دیگر اتفاق نمی افتد ، اما این اقدام بخشی از برنامه های سازگاری با بیماری همه گیر برای پاسخگویی به تقاضای روزافزون است.

وی گفت: بیمارستان Misericordia در غرب ادمونتون ICU آنها را به واحد مراقبت از قلب خود منتقل کرده است تا امکان انزوای بهتر بیماران را فراهم کند.

وی گفت: بیمارستان نون گری در میل وودز واحد مراقبت از قلب خود را به قسمت دیگری از ساختمان بیمارستان منتقل کرده است تا فضای بیشتری برای ICU فراهم کند.

اگرچه روز دوشنبه ICU های کلگری بیش از ظرفیت بودند ، در آخرین شمارش ، ICU های ادمونتون حدود 18 تخت اضافی داشتند.

مدیر AHS Zygun گفت که کارکنان بیمارستان در تلاشند بیماران پیش بیمارستانی را تخلیه کنند ، بیماران پایدار را به مراکز کم مالیات منتقل کنند ، فضای غیرفعال شده در ساختمانها را باز کنند و جراحی های غیر فوری را برای آمادگی در برابر هجوم کاهش دهند.

وی گفت: برای ایجاد فضا در مراقبت های ویژه ، آنها همچنین جراحی هایی را که فوریتی ندارند یا موارد اضطراری را به تعویق می اندازند و کارکنان تخت های قبلی را استفاده نمی کنند.

Zygun گفت ، اگر تخت های مراقبت از قلب و ICU پر باشد ، پرسنل اتاق های عمل و اتاق های بهبودی را به ICU های موقت تبدیل می كنند.

وی گفت: “بدیهی است که فضا ایده آل نیست ، اما مطمئناً احساس می کنیم می توانیم آن را با خیال راحت مدیریت کنیم.”

دکتر دینا هینشاو ، مدیر ارشد پزشکی آلبرتا ، گفت که تعداد موارد اخیر روزانه نشان می دهد تعداد بستری شدن در COVID-19 و بیماری های بحرانی هنوز به اوج نرسیده است. (CBC)

وی گفت ، جمع آوری کارکنان آموزش دیده به اندازه کافی برای مراقبت از بسیاری از بیماران بسیار سخت یکی از چالش های اساسی AHS است.

آنها ابتدا به سراغ افرادی می روند که اخیراً بازنشسته شده اند و یا از کار در ICU دور شده اند. AHS همچنین برخی از کارکنان را که در زمینه های مرتبط مانند اورژانس و اتاق عمل یا واحدهای بهبودی کار می کنند ، به طور پیشگیرانه آموزش داده است. وی گفت که این متخصصان با تیم هایی از کارمندان باتجربه ICU مطابقت دارند.

پرسنل درگیر ، فضاهای تنگ و تنگ هستند

اما دکتر دارن مارکلند ، پزشک مراقبت های ویژه در بیمارستان سلطنتی الکساندرا ادمونتون ، می گوید که این کار به سادگی آموزش مهارت های جدید به متخصصان نیست.

بیماران کاملاً جدی پیچیده و خواستار هستند و کارکنان به طور مستمر با قضاوت تماس می گیرند.

دکتر دارن مارکلند ، بخش مراقبت های ویژه گفت که برنامه های احتمالی آلبرتا برای افزایش ICU ، واحدها را به روشی که به آنها عادت نکرده اند به سمت عملکرد سوق می دهد ، که این یک منحنی یادگیری تند خواهد بود. (پیتر ایوانز / سی بی سی)

وی گفت که ICU ها هرگز به روشی که برنامه های احتمالی نشان می دهد عمل نکرده اند.

وی گفت: “این یک چالش خواهد بود و چند هفته اول که ما منتقل می شویم ، با یادگیری نحوه انجام این مدل عواقب ناخوشایندی به همراه خواهد داشت.”

او تماس قبلی را برای قفل کردن برای فشار آوردن به بیمارستان ها تکرار کرد.

وی گفت: “انتظار برای دیدن اینکه آیا این موارد کار می کنند یک مسئولیت است.”

گیبنی مدیریت یک بیمار وخیم را به پرواز 24 ساعته با هواپیمای جامبو تشبیه کرد.

وی گفت ، پرستاران ICU معمولاً به مدت شش ماه آموزش می بینند و دو سال را در یک واحد می گذرانند.

وی گفت: در صورت تنگ بودن فضا ، ارائه بهترین مراقبت های ممکن نیز دشوار خواهد بود.

گیبنی گفت: “آنها هر کاری از دستشان بر می آید انجام نمی دهند.” “آنها هنوز رستوران باز دارند. شما هنوز هم می توانید امشب به کازینو بروید و اسلات بازی کنید و چند نوشیدنی بنوشید. به بار بروید. برای اینکه این چیزها باز شود در حالی که بیمارستان برای شرایط فاجعه آماده می شود ، جنون است.”