استارت آپ کلگری با معامله ای به ارزش 1.1 میلیارد دلار آمریکا “تک شاخ” می شود

در دنیای تجارت ، استارتاپ هایی با ارزش بیش از 1 میلیارد دلار آمریکا “تک شاخ” نامیده می شوند – و به لطف یک معامله نادر و سودآور که هفته گذشته انجام شد ، کالگری اکنون محل زندگی یکی از این موجودات باشکوه است.

یک شرکت فناوری Benevity با Hg Capital LLP ، یک شرکت سرمایه گذاری خصوصی انگلیس که اکثریت سهام این شرکت را خریداری خواهد کرد ، معامله 1.1 میلیارد دلاری آمریکا را انجام داده است.

و در آنچه احتمالاً بخشی از اسطوره های این شرکت خواهد شد ، بنیانگذار و مدیرعامل آن ، برایان دی لوتینویل ، و رئیس جمهور ، كلی اشمیت ، این قرارداد را به سبكی به كارمندان اعلام كردند: مانند یك شاخ پوشیده.

“دی شوتینویل” تأیید کرد: “من خجالت می کشم بگویم که این کار را کردم ، اما بله – ما به همراه رئیس جمهور خود چند لباس تک شاخ فازی پوشیدیم.” چشمی کلگری در روز دوشنبه.

با این حال ، این دستاوردی بود که به گفته او ارزش شناختن از نظر سبک را داشت.

دی لوتینویل گفت: “این معنی های زیادی دارد. برای یک چیز ، اعتبار فوق العاده ای درباره تسریع اهمیت هدف شرکت هاست.” “و اشتهای شرکت ها برای استفاده از منابع و منابع خود و افراد برای کمک به حل برخی از مهمترین مسائل جهان است.”

حس معنا

نیکوکاری در سال 2008 تاسیس شد ، زمانی که د لوتینویل – که در وب سایت شرکت به عنوان “وکیل بهبود یافته” توصیف می شود – تصمیم گرفت با ایده ای برای ایجاد مجدد بخشش شرکت ها پیش برود.

این شرکت راه حل های نرم افزاری ارائه می دهد که با بهره وری بیشتر پول ، ساعت های داوطلبانه و “خوبی” عمومی کارمندان را به سود موسسات خیریه استخراج می کند.

دی لوتینویل گفت ، این به مردم و شرکت ها اجازه می دهد تا علل و مواردی را که شخصاً برای آنها مهم است ، برطرف کنند.

و امروز ، Benevit مشتریان شرکت های چند ملیتی را جمع کرده است که شامل Nike ، Coca-Cola ، Google و Apple است.

دی لوتینویل گفت: “به طور كلی ، ما به شركت ها كمك می كنیم تا با اتصال به آنها با مفهوم معنی و هدف و تأثیر ، بهترین شخص را در خود داشته باشند.”

“ما این کار را با بستر نرم افزاری انجام می دهیم که به شرکت ها امکان می دهد کارمندان و مشتریان خود را از طریق دادن زمان ، استعداد ، پول ، کمک های مالی شرکتها در مورد انواع مختلف ابتکارات تأثیر اجتماعی جلب کنند – حتی تغییر رفتار مبتنی بر هدف در مورد چیزهایی مانند پایداری ، یا تعصب ناخودآگاه ، یا تنوع “

با انجام کار خوب انجام دادن

بنابراین چه عواملی باعث موفقیت نیکوکاری شده است؟

دی لوتینویل گفت که زمان بندی ارتباط زیادی با آن دارد.

وی گفت ، اما شرکت ها همچنین مسئولیت گسترده تری را برای سالها پذیرفته اند و این روندها سرعت بیشتری گرفته است.

دی لوتینویل گفت: “داستان واقعی مردم و مشتریان و شرکایی هستند که ما به کسب و کاری جذب شده ایم که … همیشه اهداف ترکیبی سود و هدف را در بر گرفته است.” “و مردم را قادر ساخت که کار خود را به یک معنا و تأثیر متصل کنند که امیدوارم فراتر از روز به روز آنها به درون جامعه جریان یابد.”

نتیجه ، به گفته دی لوتینویل ، این است که Benevit حدود 35 درصد از Fortune 500 از نرم افزار خود استفاده کرده است.

دی لوتینویل گفت: “این بخشی از یک روند بزرگتر به نظر می رسد ، این ایده که انجام خوب کار خوب فقط یک عنوان مهم نیست. می دانید که این آینده تجارت است.”


با پرونده هایی از The Canadian Press و Calgary Eyeopener.