آلبرتا در مورد مقررات جدید متان با اتاوا قرارداد نهایی می کند

آلبرتا معامله ای را با دولت فدرال برای تصویب مقررات استانی در مورد متان به جای مقررات ایجاد شده در اتاوا نهایی کرده است.

این استان می گوید که می خواهد میزان انتشار متان را نسبت به سطح سال 2014 تا سال 2025 45 درصد کاهش دهد.

وزیر انرژی سونیا Savage در یک خبرنامه گفت: “این توافق نامه به صنعت اجازه می دهد تا در چارچوب ساخته شده در آلبرتا کار کند که از تکرار اجتناب می کند ، نتایج زیست محیطی را برآورده می کند و انعطاف پذیری را برای دستیابی به اهداف کاهش متان فراهم می کند به گونه ای که برای استان ما مناسب باشد.”

“داشتن مجموعه ای از قوانین باعث افزایش اعتماد سرمایه گذاران به بخش انرژی ما می شود و در عین حال شهرت آلبرتا را برای نوآوری و توسعه مسئولانه انرژی تقویت می کند.”

دولت گفته است كه تخمین می زند مقررات جدید در مجموع 650 میلیون دلار برای صنعت هزینه داشته باشد ، اما گفت كه این تعداد طبق مقررات فدرال 1.2 میلیارد دلار خواهد بود.

به گفته محیط زیست و تغییرات آب و هوایی کانادا ، متان 25 برابر دی اکسید کربن به عنوان گاز گلخانه ای قوی تر است و 15 درصد از کل انتشار گازهای گلخانه ای کانادا را تشکیل می دهد.

طبق اعلام تنظیم کننده انرژی آلبرتا ، در سال 2014 ، بخش نفت و گاز مسئول 70 درصد از انتشار متان در آلبرتا بود. در آن سال ، آلبرتا معادل 31.4 مگاتنون دی اکسید کربن را در گاز متان آزاد کرد.