بهترین راه های مقابله با استرس کنکور برای داوطلبان کنکوری

برای پاسخ گویی به این سری سوالات پیشنهاد میشود یک جمله را انتخاب کرده و به برسی جز به 6040 جز لیست قیمت محصولات حرف آخر ان بپردازند. بهترین شیوه برای پاسخ گویی به سوالات ساختار زبان درک مکالمه از نگاه گوینده جملات است.بدین معنا که شما باید بهترین اصطلاح یا لغت را برای جای خالی مورد نظر انتخاب کنید و اگر شما محور مکالمه را درک کرده باشید و مطالبی را که گوینده در حال بیان است برای شما واضح باشد شکی نیست که برای پاسخ گویی به سوالات مشکلی برای شما پیش نخواهد امد. الان موقع آن است که بهترین آزمون آزمایشی کنکور را انتخاب کنید که نیازمند ملاک های زیر میباشد. هدف از گفته های بالا توصیف درس ریاضی است. سری اخر سوالات کنکور زبان انگلیسی تخصصی مربوط به بخش ریدینگ و درک مطلب است که 15 تست اخر سوالات را شامل میشود. چهارمین قسمت از سری سوالات کنکور زبان تخصصی بخش ساختار زبانی است که شامل 10 تست میباشد.

در این قسمت شما باید به 3 متن نسبتا بلند با 5 سوال مربوط به متن پاسخ دهید. برای درک بهتر ریدینگ های کنکور شما باید روزانه یک متن را برسی کنید تا مدریت زمان و نحوه پاسخ گویی را یاد بگیرید. تمرین روزانه را سر لوحه کار خود قرار دهید و بهترین روش یادگیری لغات جمله سازی و داستان نویسی با لغات است. روزانه برای 20 کلمه جمله بسازید و سعی کنید داستان نویسی کنید. برای تقویت مهارت پاسخ گویی به سوالات کلوز تست بهتر است روزانه 1 متن را برسی کرده و تا حد امکان به برسی جز به جز لغات و دستورهای گرامری بپردازید. ترکیب کلمات کنار هم باید معنا دار باشد و از لحاظ گرامری نیز گاهی اوقات ترکیبات اشتباه هستند لذا سوالات را در 3 قسمت برسی کنید . 8 تست هم از قواعد عربی سوال می دهند. هم استرس در این میان ذهن شما را آزاد نخواهد گذاشت هم احساس ندامت و پشیمانی که کاش از زمان موجود نهایت استفاده را موسسه حرف آخر می کردید.

شاید اگر به رتبه ها و درصدهای داوطلبان سال های پیش نگاه کنید مثلاً داوطلبانی که رتبه 1000 تا 2000 را دارند خیلی از آنها درصدهای دروس اختصاصی آنها شبیه به هم است و این درصد های دروس عمومی است که رتبه های آنها را جابجا می کند پس اصلاً این دروس را دست کم نگیرید. ما یک هدیه ویژه هم برای شما داریم. اما امروز به معرفی راه های مقابله با استرس کنکور خواهیم پرداخت پس حتما تا انتها با ما باشید. روش های یادگیری زبان خود را بر پایه ی مرور روزانه بگذارید و هر روز مرور داشته باشید و لغات کتاب درسی خود را به نحو احسنت یاد بگیرند و تسلط بر کتاب های غیر درسی و یادگیری اموزش های پیشرفته از نکات ضروری برای پاسخ گویی به سوالات کنکور زبان اختصاصی است. تسلط شما بر گرامر کتاب های زبان دوره ی دبیرستان و متوسطه دوم از واجبات مطالعه کنکور زبان انگلیسی تخصصی است.

15 تست بعدی که در دفترچه سوالات به ان پاسخ خواهید داد سری سوالات لغات زبان انگلیسی تخصصی است. اخرین قسمت از سوالات کنکور زبان انگلیسی تخصصی شامل مبحث ساختار است که تعداد 5 تست را به خود اختصاص داده است. نحوه ی مطالعه ی دروس زبان انگلیسی تخصصی چگونه است؟ این بدترین اتفاقی است که یک داوطلب کنکوری یا یک دانش آموز که می خواهد کنکور شرکت کند می تواند داشته باشد و شدیدا بازدهی مطالعه را تحت تاثیر قرار می دهد، پس باید با راه های مقابله با استرس کنکور آشنا شوید تا بروز این عواقب را به حداقل برسانید. مدیریت زمان و تکنینک پاسخ گویی به سوالات را داوطلبان عزیز با تمرین و تکرار های روزانه بدست خواهند اورد. در کنکور زبان انگلیسی سوالات الگو و منابع خاصی ندارند و مهارت های شما را در عناوین مختلف به چالش میکشد.اما میتوان مهارت های لازم برای پاسخ گویی به سوالات کنکور زبان خارجه را بدست اورد و به درک قابل قبولی از مباحث برای پاسخ گویی به سوالات رسید.در ادامه به برسی جز به جز مباحث خواهیم پرداخت. اما بازهم در آزمون های جامع اکثر داوطلبان به سمت آزمون های سنجش گرایش دارند. برای داوطلبان کند خوان آزمونهای سنجش و گزینه 2 و برای داوطلبانی که سرعت و زمان مطالعه ی بالایی دارند آزمون های قلمچی و آزمون های گاج توصیه میشود.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد مشاوره کنکور 1400 لطفا از صفحه ما بخواهید.