“یک روز به خوبی در آرام ترین و روشن ترین معبد سارنات سپری شده است” – اخبار سرگرمی، فرست پست

Vaani Kapoor اخیراً پستی از معبد Sarnath به اشتراک گذاشته و نوشته است: “این بازیگر تصاویر زیادی را به اشتراک گذاشت و به طرفداران نگاهی اجمالی به تجربه خود داد.” این بازیگر تصاویر زیادی را به اشتراک گذاشت و به طرفداران نگاهی اجمالی به تجربه خود داد.

وانی کاپور دوران زندگی خود را سپری کرده بود. وانی کاپور در اولین تور سه شهر خود در ایالات متحده بود و در دسامبر 2022 در تمام آهنگ های موفق خود اجرا می کند.

این بازیگر چند روز پیش به آمریکا رفت و در حال کاوش در شهر بود و اولین برادوی خود را تجربه کرد تایتانیک و کاملا از آن لذت بردم او داستان های متعددی را در شبکه های اجتماعی خود از تئاتر منتشر کرد.

پس از بازی فوق العاده حساس او به عنوان یک دختر تراجنسیتی در Chandigarh Kare Aashiqui، وانی کاپور به گزینه ای عالی برای فیلمسازان تبدیل شده است تا سرلوحه پروژه های قدرتمند با زنان به عنوان رهبر باشند! وانی پاداش بازی درخشان خود را درو کرده است Chandigarh Kare Aashiqui همانطور که او به خاطر تصمیم شجاعانه خود برای تبدیل شدن به اولین و تنها بانوی برجسته ای که نقش یک دختر ترنس را بر روی صفحه نمایش بازی می کند، جوایز را دریافت کرد.

یک منبع صنعتی می‌گوید: «در حال حاضر پروژه‌هایی برای وانی در حال انجام است و او سزاوار این همه موفقیت است! وانی اکنون سه فیلم را به عنوان یک دختر پیشرو با یک پروژه دینش ویژن، یک ساخته نیکیل ادوانی و یک پروژه آشیم اهلوالیا (شهرت دوشیزه دوست داشتنی) عنوان می کند! او به لطف بازی قدرتمندش در فیلم Chandigarh Kare Aashiqui که یک فیلم نقطه عطف برای سینمای هندی و همچنین حرفه او است، به نقطه‌ای بنفش در کار خود دست یافته است.

این منبع می افزاید: «با سه فیلم پشت سر هم در حال اجرا، او در حال حاضر یکی از پرمشغله ترین دختران پیشرو در این صنعت است که تمام نقش های اصلی در سه ژانر مختلف و بسیار متنوع را ایفا می کند. فیلمسازان اکنون به وانی به‌عنوان بازیگری نگاه می‌کنند که می‌تواند هر نوع محتوا را به تنهایی به دوش بکشد.»