یوگای بز ، روزهای فرهنگ ونزوئلا و کمدی استندآپ: سرگرمی کلگری این آخر هفته

ما به آخر هفته نزدیک می شویم ، و حتی اگر هوا سرد است ، هنوز بسیاری از گزینه های سرگرمی گرم وجود دارد. در اینجا خلاصه ای از الیس چوئه از Homestretch.

روزهای فرهنگ ونزوئلا

https://www.youtube.com/watch؟v=CMw6kiJvHt0

روزهای فرهنگ ونزوئلا اکنون در کلگری ادامه دارد و نوازنده برنده جایزه گرمی ، هکتور مولینا ، با سخنرانی ویژه در مورد کواترا ، بخشی از آن خواهد بود.

کارلا مارکانو ، هماهنگ کننده مراسم گفت: “هکتور مولینا … به ما در مورد تکامل صداهای مختلف کواترا ، ساز فولکلوریک ملی ما اطلاع می دهد.” “ما این سنت را با کلمبیا نیز مشترک داریم. و این یک ابزار بسیار مهم برای ماست. شبیه به گوزن است و صداهایی که این نوازندگان جدید می توانند در این سازها ایجاد کنند شگفت انگیز است.”

می توانید سخنرانی پخش زنده را در این شنبه ساعت 11 صبح در روزهای فرهنگ ونزوئلا انجام دهید که شامل فیلم نیز می باشد. سه مستند با تمرکز بر فرهنگ و تاریخ ونزوئلا وجود دارد که امشب ساعت 7 عصر و جمعه صبح ساعت 11 صبح به صورت مستقیم پخش می شوند

برای اطلاعات بیشتر و دسترسی رایگان به همه این موارد – به صورت رایگان به روزهای فرهنگ ونزوئلا بروید.

ورود رایگان در موزه گلنبو

Porchraits نمایشگاهی از 55 عکس از خانواده های کلگری است که توسط نیل زلر ، عکاس کالگری ، در حین قفل همه گیر گرفته شده است. (عکاسی نیل زلر)

گردش فرهنگی دیگری که مردم باید درباره آن بدانند موزه گلنبو است که از امروز شنبه تا 22 نوامبر به مدت دو هفته به بازدید کنندگان اجازه ورود رایگان می دهد.

موزه قرار است بزودی بازسازی را شروع کند ، بنابراین این آخرین هدیه فرصتی برای بازدید و دیدن نمایشگاه ها است و هر روز از ظهر تا 5 بعد از ظهر اتفاق می افتد.

نمایشگاه های فعلی شامل گنجینه های جهان معدنی ، چینی ها: خانواده های کلگری در انزوا در طول COVID-19 و جایی که نمادها با هم ملاقات می کنند: جشن موفقیت آفریقای غربی. برای اطلاعات بیشتر از مدیر عامل موزه گلنبو ، با Homestretch صبح جمعه

Grinch-mas Goats در Granary Road

اگر اهل آلپاکاس ، بز و The Grinch هستید یا فقط دوست دارید از آن لذت ببرید ، Granary Road این آخر هفته جشنواره Grinch-mas Goats را برگزار می کند.

Granary Road یک پارک ماجراجویی در فضای باز 37 هکتاری است و کشاورزان درست در جنوب Spruce Meadows به بازار می روند.

جین والتر-لاک وود از گرانری رود گفت: “هر سال در کریسمس ، گرانری رود یک بازار کریسمس را می گذراند ، اما همیشه ستاره های آلپاکاهای ماست و عکس های آلپاکا ما در کلگری بسیار مشهور شده است.”

“بنابراین امسال ، بزهای جاده Granary به این نتیجه رسیدند که می خواهند مقداری از کانون توجهات را به خود جلب کنند ، بنابراین آنها از Grinch دعوت کردند تا با آنها دور هم جمع شود و ویژه برنامه کریسمس خود را به نام Grinchmas Goats در Granary Road به نمایش بگذارند.”

در گلخانه قصه های بز وجود خواهد داشت و این بدان معناست که شما می توانید با بزها هنگام بازی گوش دادن به یک داستان گرینچ بازی کنید. همچنین می توانید با واگن Bah Humbug در سراسر پارک سوار شوید ، از رژه گرینچ لذت ببرید و به شکلات داغ گرینچی ، پرگی های گرینچ ، کالکشن های گرینچ و البته کوکتل های گرینچ بپردازید.

همچنین می توانید وارد مسابقه Sour Grinchy Frown شوید – برنده بلیط یوگای بز می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر به Granary Road بروید.

کمدی استندآپ

https://www.youtube.com/watch؟v=yI80LhF6cDo

بریتنی لیسنگ ، کمدین استندآپ خود کالگری ، جمعه و شنبه شب نمایش هایی را در Yuk Yuk’s انجام می دهد. در اینجا کلیپی از یک نمایش اخیر وجود دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و بلیط های فاصله اجتماعی خود به Yuk Yuk’s بروید.

موزیک زنده

آخر هفته ، مرکز موسیقی ملی Trio Nobara را با اجرای برنامه ای برگزار می کند که آهنگسازان را از سه دوره مختلف موسیقی جشن می گیرد. (مرکز موسیقی ملی)

مرکز موسیقی ملی بعد از ظهر مجموعه موسیقی کلاسیک خود را در کینگ ادی ادامه می دهد.

این یکشنبه ، NMC همراه با Prairie Debut Trio Nobara – که ویولونیست ، ویولن سل و پیانیست است – را اجرا می کند که برنامه ای را جشن می گیرد که آهنگسازان را از سه دوره موسیقی جشن می گیرد. این سه نفر متشکل از آکیکو تومیناگا ، کاتلین دی کان و لورا رید هستند.

همچنین ، مایکل برنارد فیتزجرالد ، خواننده و ترانه سرای کلگری ، تقریباً هر شب با یک هنرمند دیگر کالگری برای ماه نوامبر اجرای زنده دارد. برای تهیه بلیط و اطلاعات بیشتر به مایکل برنارد فیتزجرالد مراجعه کنید.

https://www.youtube.com/watch؟v=g0G_dU65R8k

با پرونده هایی از The Homestretch.