گزارش می گوید که سیستم بسته برای مشکلات ایمنی کلگری ترانزیت راه حلی نیست

این به عنوان یک راه حل بالقوه برای مشکلات ایمنی کلگری ترانزیت اعلام شد: یک سیستم بسته، با چرخ گردان برای اطمینان از اینکه فقط کسانی که پول می پردازند می توانند وارد سکوی حمل و نقل شوند، در حالی که کاپیتانان کرایه و کسانی که سرگردان نمی توانند.

اما گزارش یک مشاور شخص ثالث امکان سنجی یک سیستم بسته یا نیمه بسته را بررسی کرد و دریافت که هیچ کدام برای کلگری ترانزیت کار نمی کند.

دیوید کوپر، مدیر شرکت مشاور تحرک پیشرو گفت: «این سیستم هرگز برای آن طراحی نشده است.

کوپر توضیح داد که اکثر حوزه‌های قضایی با سیستم‌های بسته از دروازه‌ها برای فرار از کرایه استفاده می‌کنند، اما گفتگوی کلگری حول محور ایمنی بود.

کوپر گفت: “ما تجربه مشتری و سایر آژانس های حمل و نقل را که موانعی دارند بررسی کردیم و همچنین با کارکنان آنها صحبت کردیم و داده ها را بررسی کردیم و به این نتیجه رسیدیم که هیچ تاثیر اضافی بر ایمنی وجود ندارد.”

در ارائه‌ای به کمیته برنامه‌ریزی و زیرساخت شهر، مدیران توصیه کردند که به جای استفاده از گردان، بودجه بیشتر می‌تواند به سیستم کمک کند تا به سمت یک مدل ارائه خدمات ایمنی و مشتری یکپارچه حرکت کند.

برخی باور نداشتند که این گزارش به اندازه کافی به جزئیات پرداخته است که چقدر ممکن است برای اجرای یک سیستم حمل و نقل بسته هزینه شود.

کوپر در پاسخ گفت: “شما نمی توانید چیزی را که امکان پذیر نیست هزینه کنید.” راه حل فنی ای که تیم بتواند در این زمان یا در محدوده مطالعه ارائه دهد وجود نداشت.

یکی از مسائل مهم ادغام با منطقه رایگان کرایه خیابان هفتم بود.

یک قطار تصویر شده است
سواران ترانزیت کلگری که بین تالار شهر و ایستگاه‌های مرکز شهر غرب/کربی حرکت می‌کنند، به زودی در منطقه کرایه رایگان TD سوار خواهند شد. (ارسال شده توسط شهر کلگری)

Coun. جنیفر واینس گفت که توصیه‌ها باعث می‌شود که همکارانش به جای نوآوری راه‌حلی ساخته‌شده در کلگری، اقدامات مشابه بیشتری را اجرا کنند.

واینس گفت: “این به عنوان راه حل فروخته می شود، به عنوان راه حل فروخته می شود، در حالی که ما از قبل بودجه راه حل را تامین کرده ایم و کار نمی کند.” و افزود که او نسبت به تیترهای روزانه که مردم آسیب می بینند محتاط است.

دیگران در اطراف میز کمیته گفتند که گفتگو به سمت مسائل اجتماعی کشیده می شود که نمی توان انتظار داشت کلگری ترانزیت به تنهایی آنها را حل کند.

کان می‌گوید: «ما می‌توانیم صدها میلیون دلار، به طور بالقوه میلیاردها دلار برای بستن یک سیستم خرج کنیم، اما واقعاً مطمئن نیستیم که کار کند یا چیزی را حل کند.» یاسمین میان. “این مسئولیت مالی نیست.

“همچنین واقعاً با این تصور که ناگهان قرار بود این موضوع به ریشه‌های اعتیاد و سلامت روان برسد، دست و پنجه نرم می‌کنم. ما می‌دانیم که اینطور نیست. به عنوان یک شهر، ما در درجه اول اجرای خط مقدم را انجام می‌دهیم. است.”

Coun. دن مک‌لین، که از یک سیستم بسته حمایت می‌کند، گفت که ممکن است با دولت همکاری کند تا یک اخطار برای اجرای یک سیستم نیمه بسته در مکان‌های استراتژیک در امتداد خط LRT ارائه کند.

دولت از شوراها درخواست کرد که با افزایش بودجه عملیاتی پایه ترانزیت به میزان 6.7 میلیون دلار در سال در هنگام تنظیم بودجه، با درخواست برای آزادسازی 3.4 میلیون دلار فوراً برای شروع استخدام موافقت کنند.

آن پول:

  • افسران ایمنی عمومی حمل و نقل صندوق.
  • موقعیت های دائمی برای تیم اطلاع رسانی جامعه ایجاد کنید.
  • موقعیت های مالی به عنوان بخشی از برنامه بهبود مستمر ایستگاه LRT.
  • برای گزارش بهتر حوادث، یک تحلیلگر ویدئویی استخدام کنید.

یک بار دوم درخواست 5.3 میلیون دلار به این موارد اختصاص می یابد:

  • تمیز کردن پیشرفته
  • بهبود نور
  • بهبود زیرساخت ها
  • گشت های شریک با کمک پلیس کلگری، 7 شب در هفته.

مدیر کلگری ترانزیت، شارون فلمینگ، گفت که این پول به سیستم کمک می کند تا در فصل زمستان، زمانی که افراد بدون خانه به طور سنتی به دنبال گرما و سرپناه در سیستم حمل و نقل می گردند، به سرعت افزایش یابد.

فلمینگ گفت: «این بودجه فقط به مسئله ایمنی حاد در سیستم قطار ما می پردازد. موضوع بزرگ‌تر از آن گسترده‌تر است و برای دستیابی به اهدافی که در مورد آن صحبت می‌کنیم، نیاز به سرمایه‌گذاری از همه سطوح دولتی و شهر دارد.»

این درخواست ها هر دو در سطح کمیته تایید شد اما نیاز به تایید نهایی از سوی شورا دارد.