گزارش می گوید ، زنان آلبرتا که در خشونت زندگی می کنند به دلیل COVID-19 منزوی شده اند

بر اساس گزارشی که روز چهارشنبه منتشر شد ، بیماری همه گیر COVID-19 دشوارتر از آنچه در حال حاضر برای زنان آلبرتا و فرزندان آنها فرار می کند ، است.

از اول آوریل تا پایان سپتامبر ، 2 هزار و 725 زن ، کودک و بزرگسال در پناهگاه های اضطراری در سراسر استان پذیرفته شدند. اسنپ ​​شات پناهگاه 2020 که توسط شورای پناهگاه های زنان در آلبرتا منتشر شده است ، می گوید که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 5،061 کاهش یافته است.

بخشی از مشکل این است که بسیاری از زنان نمی توانند درخواست کمک کنند و یا با خیال راحت خانه های خود را ترک کنند ، زیرا شرکای توهین آمیز آنها همیشه در آنجا هستند ،

جان ریمر ، مدیر اجرایی شورای ولایتی گفت: “خشونت خانگی خود به جایی نرسیده است. این بدتر هم شده است.” “همه ما بسیار نگران هستیم.”

این گزارش همچنین خاطر نشان می کند که RCMP نسبت به سال گذشته 11.7 درصد افزایش تماس های خشونت خانگی را از مارس تا سپتامبر ثبت کرده است. خدمات پلیس ادمونتون از ژانویه تا نوامبر 16 درصد افزایش نسبت به مدت مشابه در سال 2019 داشته است.

ریمر گفت که این داده ها حاکی از آن است که زنانی که در غیر این صورت ممکن است آماده ترک شرایط زندگی خطرناک باشند ، در عوض تلاش برای حفظ آرامش به جای پناه دادن به یک پناهگاه ، به دلیل نگرانی از آلوده شدن به COVID-19.

در این گزارش آمده است ، اما این باعث می شود که این زنان به طور فزاینده ای تحت نظارت و کنترل مجرمان قرار گیرند.

ریمر گفت: “ما می فهمیم که چرا بسیاری از زنان همچنان سرپا مانده اند و تماسی ندارند. آنها بهترین داوران در مورد چگونگی حفظ امنیت خود هستند.” “و هنگامی که آنها به ما نیاز دارند ، ما اینجا هستیم و آماده کمک هستیم.”

ریمر گفت خشونت علیه زنان همیشه تا حدودی شبیه همه گیری پنهان بوده است ، اما اکنون همه گیر جهانی ویروسی آن را بدتر کرده است.

وی گفت: “آنجا در سایه های همه گیر است.” “ما داستان هایی در مورد تماس تلفنی زنان از کمد لباس شنیده ایم.”

این گزارش می گوید مهم است که این پیام ارسال شود که پناهگاه ها خدمات خود را متناسب با رعایت قوانین فاصله فیزیکی ، ضدعفونی و انزوا تعیین شده توسط مقامات بهداشت عمومی تنظیم می کنند تا آنها بتوانند به زنان ، کودکان و سالمندان نیازمند خود کمک کنند.

مدافعان همچنین می خواهند مردم بدانند که برای کمک گرفتن از یکی دیگر از اینها مجبور نیستید در یک پناهگاه بمانید.

در این گزارش آمده است: “اعضای ما آموزش داده شده اند تا به زنان كمك كنند تا میزان خطر خود را ارزیابی كنند و برنامه های ایمنی ایجاد كنند. ما هر كسی را كه خشونت یا سو abuse استفاده كرده است تشویق می كنیم تا با پناهگاه زنان محلی خود تماس بگیرد.”

با تماس با شماره 1-866-331-3933 می توانید با یک پناهگاه نزدیک خود ارتباط برقرار کنید. در صورت خطر فوری با شماره 911 تماس بگیرید.