گزارش حاکی از آن است که دانشجویان آلبرتا خواهان آموزش بیشتر در مورد تغییرات اقلیمی هستند

یک سازمان غیرانتفاعی آلبرتا می گوید بین تحصیلاتی که دانش آموزان در مدارس و اطلاعاتی که درباره انرژی و محیط زیست می خواهند فاصله ای وجود دارد.

شورای آموزش محیط زیست آلبرتا گزارشی منتشر کرده است که 10 اصل برای توسعه انرژی و تغییرات آب و هوایی در استان به معلمان ارائه می دهد.

این توصیه ها از کارگاه های آموزشی با دانشجویان در پاییز گذشته و از یک نظر سنجی در اوایل سال جاری از 500 جوان بین 15 تا 24 سال گرفته شده است.

این نشان می دهد دانش آموزان در آلبرتا در مورد سوادآموزی در زمینه اقلیم از دیگران در سراسر کشور عقب هستند.

گرت تامسون ، مدیر اجرایی شورا ، گفت: “آنچه آنها دریافتند بسیار آزار دهنده است.”

“اکثر جوانان در آلبرتا نگران آب و هوا هستند ، اما احساس می کنند که آنها دانش و قدرت لازم برای انجام کاری را ندارند.”

61٪ دانش آموزان نگران تغییر اقلیم هستند

این نظرسنجی که توسط لجر مارکتینگ انجام شد ، نشان داد 61 درصد دانشجویان نگران تغییر اقلیم و 69 درصد نگران آینده خود در رابطه با اقتصاد و محیط زیست هستند.

حدود 21 درصد دانش آموزان در نظرسنجی فکر می کردند تغییرات آب و هوا بسیار بحث برانگیز است و در کلاس نمی توان درباره آن بحث کرد.

کلوئی مک گرگور ، دانش آموز 17 ساله ای در کلگری ، گفت که مدارس باید در تدریس درباره تغییرات آب و هوا و صنعت انرژی آلبرتا بهتر عمل کنند.

وی گفت: “سیستم آموزشی ما بسیار قدیمی است و باید تجدید نظر شود.”

مک گرگور گفت که او مجبور است خودش خارج از کلاسهای عادی خود اطلاعات پیدا کند.

دانش آموز کلاس 12 که می خواهد پس از فارغ التحصیلی در رشته زیست محیطی تحصیل کند ، گفت: “از کودکی همیشه به محیط علاقه داشتم.” “من باید بیشتر تحصیل می کردم.”

معلمان ذکر شده در این گزارش گفتند که آنها برای تأمین نیازهای دانش آموزان به دلیل کمبود منابع به روز و کمبود وقت کافی در برنامه درسی برای تغییرات آب و هوا و مطالعات انرژی تلاش می کنند.

معلم می گوید ، عدم تحصیلات منجر به روایت های نادرست می شود

آدام راب ، که در یک دبیرستان در کالگری تدریس می کند ، گفت که او یکی از خوش شانس های شغلی است که به تدریس در زمینه محیط زیست و مسائل انرژی به عنوان یک کلاس اختیاری متمرکز است.

وی گفت: “من می توانم همه آن معلمان را از یك طرف حساب كنم.”

راب گفت که او تقاضای زیادی برای کسب اطلاعات از دانشجویان داشته است.

این گزارش حاکی از آن است که عدم آموزش کافی می تواند دانش آموزان را به سمت ساختن روایت های غلط و حتی آخرالزمانی درباره تغییر اقلیم سوق دهد – چیزی که راب گفت در برخی دانش آموزان متوجه شده است.

وی با اشاره به اینکه می تواند باعث نگرانی و نگرانی در مورد آینده شود ، به جای فکر کردن در مورد روش های مثبت برای مقابله با تغییرات آب و هوایی ، “آنها سوراخ های YouTube را پایین می آورند.”

یوهانا واگستاف ، کارشناس هواشناسی ، Smart Science خود را برای ما به ارمغان می آورد 2:24

روایت رایج دیگری که وی مورد توجه قرار داده است ، دانش آموزانی هستند که فکر می کنند تغییر اقلیم یک مسئله سیاسی است که دارای دیدگاه های راست و چپ است.

راب گفت: “ما با یادگیری علم شروع می کنیم و می گوییم این هیچ ارتباطی با سیاست ندارد.”

برخی از 10 اصولی که در این گزارش مطرح شده است ، تأیید و جبران اضطراب در مورد تغییر آب و هوا ، تمرکز بر ایجاد سواد اقلیمی و آموزش انواع انرژی به دانشجویان است.

وزیر آموزش و پرورش آلبرتا ، آدریانا لا گرانج ماه گذشته گزارش پانلی را تأیید كرد كه به بچه های مدرسه توصیه می كند تمام دیدگاه ها درباره تغییر آب و هوا را به همراه ارزش بخش نفت و گاز استان بیاموزند.

این هیئت در ماه اوت تشکیل شد تا راههای بهبود برنامه درسی کودکستان تا کلاس 12 را بررسی کند.