گره ها و دامنه ها اقدامات احتیاطی همه گیر را برای ادامه فعالیت های زمستانی معرفی می کنند

آنها گفتند مقداری هوای تازه بگیر. آنها به ما گفتند که در فضای باز عالی فعالیت کنید.

اما آنچه در این زمستان همه گیر نارضایتی ما یک راه حل ساده به نظر می رسید ، با کاهش محدودیت های بهداشتی جدید و مداوم برای کاهش شیوع ویروس کرونا ، پیچیده تر شده است.

برای مثال ، اسکیت در پیست اجتماع را در نظر بگیرید.

لورا کانینگام-شپلی ، مدیر اجرایی فدراسیون لیگ های جامعه ادمونتون ، گفت: “محدودیت ها دقیقاً مانند هر جای دیگر در شهر اعمال می شود.”

“ما نمی توانیم بیش از 10 نفر را همزمان در این پیستگاه ها روی یخ جمع كنیم. ما نمی توانیم از هر نوع ورزشی روی یخ اتفاق بیفتیم. در این حالت هیچ حمام یا خانه پیاده روی باز نخواهد بود. تا 15 دسامبر ، “او به رادیو سی بی سی گفت ادمونتون AM در جمعه.

روز سه شنبه ، دولت آلبرتا اقدامات گسترده ای را در پاسخ به موارد بالای فعال و جدید موارد COVID-19 در استان اعلام کرد.

فعالیت های اجتماعی در فضای داخلی ممنوع است و فعالیت در فضای باز نمی تواند بیش از 10 نفر باشد. دکتر دینا هینشاو ، رئیس ارشد پزشکی استان ، حتی گفته است که اجتماع حیاط خانه به معنای عدم دسترسی به خانه برای گرم شدن یا استفاده از دستشویی است.

این اقدامات همچنین باعث متوقف شدن همه فعالیت های ورزشی تیمی ، که شامل بازی های انتخابی شین می شود.

از طرف روشن ، ماسک های صورت لباس استانداردی برای علاقه مندان به اسکی در سراشیبی است ، که خبر خوبی برای دره برف ادمونتون است ، جایی که اجباری است آنها همیشه – حتی در دامنه ها.

تیم دای ، سخنگوی تپه اسکی ، به گفت: “می دانید ، دویدن در Snow Snow بسیار سریع است.” ادمونتون AM در جمعه.

“برای اینکه آن را روشن و خاموش کنم ، این موضوع تا حدودی آزار دهنده است. بنابراین فقط آن را ادامه دهید.”

پیست اسکی Snow Valley Edmonton تعداد اسکی بازانی را که می تواند در آن واحد اسکان دهد محدود کرده است. (Min Dhariwal / CBC)

به عنوان یک تپه کوچک – تخمین می زند که Dae حدود 10 هکتار “با قابلیت اسکی” دارد – Snow Valley تعداد اسکی بازان را در هر بار از تپه محدود می کند.

چنین محدودیت های روزانه ای در مارموت بیسین در جاسپر وجود ندارد و معاون رئیس جمهور برایان رود گفت که تجارت برای این زمان از سال در حال رونق است.

رود گفت: “یک روز بسیار شلوغ حدود 3500 نفر خواهد بود.” ادمونتون AM. “در ماه نوامبر ، یک شنبه معمولاً در اوایل فصل ، ممکن است 1200 تا 1500 نفر را ببینیم. Saturday شنبه گذشته ، 2400 را مشاهده کردیم.”

در هر دو تپه اسکی ، ماسک ها ، محدودیت های مسافت و ظرفیت های داخلی در ترکیب ، مناطق اجاره ای ، امتیازات و داخل خانه به دقت اجرا می شوند.

رود در مورد پروتکل های Marmot گفت: “تنها زمانی که نیازی به پوشیدن ماسک ندارید این است که در واقع در حال اسکی یا اسنوبرد در پایین تپه هستید.”

“مردم در این مورد بسیار خوب عمل کرده اند. آنها از نظر جسمی در صف آرایی هستند. آنها ماسک زده اند.”

برای تشویق مردم به ماندن در فضای باز ، Snow Valley یک چادر در فضای باز ایجاد کرده است که به فروش شکلات داغ ، تنقلات و مواردی از این دست می پردازد ، در حالی که Marmot – که ظرفیت شیلات خود را 50 درصد کاهش داده است – در پاسیوها و مکان های اضافی دارای مکان های نشیمن پوشیده از چادر است. امتیازات غذای بیرون و کباب کردن.

رودز گفت: “مردم حق انتخاب دارند.” “آنچه را که به دلیل کم بودن صندلی ها در داخل خانه جای نمی دهیم ، در فضاهای بیرونی به بهترین شکل ممکن جبران می کنیم.”

کانینگهام-شپلی در حالی که در محل اسکله ها قرار داشت ، گفت که برخی از لیگ های جامعه به راحتی سطح یخ خود را باز می کنند. اما کسانی که افتتاح شده اند از برخی استراتژی های خلاقانه استفاده می کنند تا اجازه دهند سرگرمی زمستانی به روشی ایمن اتفاق بیفتد.

وی گفت ، مردم باید به لیگ خود کمک کنند تا بدانند پروتکل های موجود چیست.

“خواه از طریق یک برنامه ثبت نام باشد که مردم مجبورند برای یک ساعت در اینترنت ثبت نام کنند ، می توانند اسکیت بیایند یا فقط به مردم اجازه می دهند وارد شوند … چوب معمولی شما را بیاورند و فقط برخی مهارت ها را انجام دهند. از آنجا که بد فقط نمی تواند اتفاق بیفتد ، “گفت او.

“تا بعد از 15 دسامبر ، تا زمانی که اطلاعات بیشتری کسب کنیم ، لیگ ها واقعاً در تلاشند ایمن ادمونتونی ها را حفظ کنند.”

از سطح اسکیت شهر ، در حال حاضر فقط Victival Oval باز است. از اسکیت بازان خواسته می شود که ماسک و ضد عفونی کننده دست به همراه داشته باشند ، فاصله بدنی را حفظ کرده و وسایل شخصی را در خانه بگذارند.