کنی از تجمع ضد ماسک در کلگری ناامید شد

نخست وزیر جیسون کنی گفت که از تجمع معترضین ضد ماسک که هفته ای در کلگری تجمع می کنند ناامید شده است و می گوید راه های دیگری برای اعتراض به سیاست دولت بدون به خطر انداختن زندگی وجود دارد.

نخست وزیر در پی اعتراض روز شنبه در توئیتر نوشت: “جمع شدن در تعداد زیاد ، به ویژه در این مرحله از بیماری همه گیر غیرمسئولانه است. این نشان دهنده بی اعتنایی به کارکنان مراقبت های بهداشتی و افراد آسیب پذیر است.”

“بله ، ما از حقوق منشور محافظت شده در کانادا برخوردار هستیم. اما ما همچنین به عنوان شهروند مسئولیت داریم.”

این اعتراضات یک اتفاق هفتگی در این شهر بوده است ، اما این شنبه این رویداد تنها دومین رویداد از زمان اعلام محدودیت 10 نفره در تجمع در فضای باز توسط استان برای تلاش برای محدود کردن گسترش COVID-19 بود.

… در بدترین حالت ممکن است کسی را به سمت ICU سوق دهند و یا به مرگ برسانند.– برتر جیسون کنی

روز شنبه ، صد نفر قبل از راهپیمایی از طریق مرکز شهر ، مقابل ساختمان شهرداری ملاقات کردند و مخالفت خود را با ماسک های مجاز و سایر اقدامات بهداشت عمومی ابراز داشتند.

برخی از حاضران در این اعتراضات ، اطلاعات غلط خود را ابراز کرده و گفته اند که واکسن ها می توانند DNA را تغییر دهند یا ماسک ها باعث عفونت های باکتریایی یا قارچی می شوند. اعضای گروههای افراطی راست افراطی و سفیدپوست نیز در این مراسم دیده شده اند.

روز شنبه ، این استان با ثبت 1،879 مورد جدید ، 18806 مورد فعال ، 563 در بیمارستان و 596 کشته ، رکوردهای جدید و ناخوشایندی را ثبت کرده است.

کنی همچنین روز پنجشنبه در یک فیلم زنده در فیس بوک به معترضان به محدودیت های بهداشت عمومی پرداخت.

“من به آنها یادآوری می کنم که بعنوان شهروند ، آلبرتایی و کانادایی ، و درست مثل مردم ، آنها همچنین مسئولیتهای اجتماعی دارند … اگر با هم جمع شوند ، در یک اعتراض بزرگ ، نزدیک همدیگر ، بدون احتیاط برای پوشیدن لباس ماسک ، آنها در حال ایجاد یک فرصت انتقال و در بدترین حالت یک رویداد فوق العاده پخش کننده هستند “، نخست وزیر گفت.

“آنها می توانند سرانجام ناخواسته باعث موارد جدیدی شوند که در تخت های بیمارستان ما ظاهر می شوند ، و مجبور به لغو عمل جراحی کسی می شوند ، شاید جراحی خود آنها … آنها در بدترین حالت ممکن است کسی را به سمت ICU سوق دهند و یا در بدترین حالت به مرگ برسانند.”

کنی از معترضین س askedال کرد که چرا آنها می توانند از این فرصت استفاده کنند ، وقتی می توانند ایمیل و نامه ارسال کنند ، دادخواست های اینترنتی را امضا کنند یا به جای آن اعتراضات مجازی ترتیب دهند.

“این همان چیزی است که من می گویم اعمال یک حق در عین حال نشان دادن مسئولیت و فقط دلسوزی و مراقبت از دیگران … حتی اگر فکر می کنید که محدودیت های بهداشت عمومی بیش از حد رفته است ، در مورد احتیاط و مسئولیت و مراقبت از همسایگان خود اشتباه می کنید ، ” او گفت.

شش برگزارکننده تجمع هفته گذشته به دلیل نقض دستورات بهداشت عمومی متهم شدند.

پلیس گفت هیچ شنبه بلیط توزیع نشده است.

نقض قانون بهداشت عمومی برای اولین بار جریمه 1200 دلاری است.