کلگری هیتمن سالانه عروسک خرس عروسکی را با “خط” اهدای مسافت از نظر جسمی ادامه می دهد

طرفداران هاکی امسال مجبور نیستند سنت دسامبر Calgary Hitmen Teddy Bear Toss را کنار بگذارند – اما ممکن است کمی متفاوت به نظر برسد.

بعد از اینکه تیم گل اول خود را به ثمر رساند ، به جای خرس های عروسکی از جایگاه باران می بارد ، هواداران می توانند هنگام تماشای تصاویر برجسته گذشته روی صفحه بزرگ ، آنها را از ایمنی اتومبیل خود دور کنند.

Hitmen این آخر هفته Ledy Bear Lane را در Saddledome مستقر کرده اند تا خرس های عروسکی را برای خیریه ها در سطح شهر جمع کنند.

امسال ، سالانه عروسک تدی خرس کلگری هیتمن به یک نسخه ایمن COVID در خارج از زینجه اسکوشیابانک تبدیل شده است. (اندرو براون / CBC)

چند ساعت پس از رویداد روز جمعه ، راب کر ، دستیار مدیر عملیات تجاری با Hitmen ، گفت که در حال حاضر به دنبال یک خزانه بزرگ برای خیریه است.

کر به گفت: “این زمزمه است.” Homestretch. “منظورم این است که عالی است ، ما وسایل نقلیه زیادی داشته ایم … لبخندهای زیادی ، بچه های زیادی ، سرگرم کننده.”

امسال ، این رویداد در ضلع شمالی Scotiabank Saddledome برپا شده است که با چراغهای تعطیل روشن می شود.

راب کر ، دستیار مدیر عملیات بازرگانی Hitmen ، گفت که این تیم در نظر دارد 20،000 خرس در سال جاری به موسسات خیریه 40 به علاوه کمک کند. (Livia Manywounds / CBC)

هواداران می توانند با وسایل نقلیه خود وارد شده و به ورودی حلقه ترافیکی خیابان پنجم SE به Saddledome بروند. خرس ها در یک زمین بازی بادی در فضای باز جمع می شوند.

از هواداران خواسته می شود قبل از موعد در فرم رزرو برای کاهش ترافیک در سایت قطره ثبت نام کنند.

کر گفت ممکن است در اوایل ظهرها کمی شلوغ باشد تا غروب.

کر گفت: “بعد از ظهر احتمالاً کمی آهسته تر از عصر خواهد بود ، اما ما هر تعداد دیگر را به پایین آمدن تشویق می کنیم.”

“نیاز بسیار زیاد است. ما به دنبال 20،000 خرس هستیم [more than 40] آژانس های امسال. بنابراین هر خرس کمک می کند. “

کر گفت که این سازمان سعی کرده است تا آنجا که ممکن است جو را جشن بگیرد.

در هنگام بازی بین کلگری هیتمن و Swift Current Broncos ، 28815 اسباب بازی پر شده با ثبت یک رکورد سیلاب Scotiabank را تحت فشار قرار داد. 2:06

وی گفت: “می دانید ، این بسیار سرگرم کننده است ، و لبخندها و همه چیز. این چیزی است که در مورد آن است.”

کر گفت اگر این آخر هفته نمی توانید به خط بروید ، روش های دیگری برای شرکت در این راه وجود دارد.

علاقه مندان می توانند برای خرید خرس پاندا در باغ وحش کلگری یا خرس در باغ وحش یا هر مکان اسباب بازی های منطقه “کالگری” ما ، به اینترنت بپیوندند.

اگر به هیچ وجه نمی توانید از خانه خارج شوید ، می توانید به لطف KidSport Calgary در 5 یا 6 دسامبر یک وانت خرس برنامه ریزی کنید.