کرم مرطوب کننده و کرم آبرسان [300+ محصول] برای انواع پوست صورت – روژه

هم چنین اگر چربی اضافی صورت با شوینده های نامناسب شسته شود، پوست برای جبران آن چربی بیشتری ترشح می کند که بصورت چربی پوست نمایان می شود. همچنین، وجود گلیسیرین و هیالورونیک اسید در ترکیبات این دسته از کرم ها، باعث کنترل ترشح چربی و سبوم در پوست شما میشود. چرا که یک تصور غلط در ذهن بسیاری از ما وجود دارد که استفاده از مرطوب کننده باعث چرب تر شدن پوست می شود. لایه برداری و شستن بیش از حد صورت برخلاف تصور ، باعث چرب تر شدن پوست می شود زیرا با لایه برداری و شستشوی بیش از حد، غدد چربی ساز پوست ( غدد سباسه ) تحریک به تولید بیش تر سبوم در پوست میشوند به همین دلیل توصیه می شود 2 بار شستشو در روز را برای از بین بردن چربی اضافی پوست کافی در نظر بگیرید.

پوست چون حریر نوزادان و کودکان به علت کامل نبودن غدد چربی در آن و نداشتن مو و قدرت تعریق، بیش از پوست بزرگسالان دچار آسیب شده و باید بیش از همه به آن توجه داشت. برای پاسخ به این سوال باید عنوان کرد که پوست میتواند تحت تاثیر عوامل مختلفی از جمله تعریق، تبخیر از سطح پوست و همچنین قرار گرفتن در معرض آب و هوای خشک، رطوبت خود را از دست بدهد. این محصول دارای ترکیبات مفیدی همچون آبرسان، دارای 11 درصد اوره ، 10 درصد اوسرین ، 15 درصد آلوئه ورا بهمراه روغن زیتون ، کاالندوال ، موم زنبورعسل و ویتامین B5 دارا می باشد .استفاده از مرطوب کننده مخصوص کودک پس از استحمام، برای بازگرداندن رطوبت از دست رفته هنگام شست وشوی بدن وی و اجتناب از بیرون بردن کودک پس از حمام کردن، دو مسئله مهمی است که از التهاب و خشکی پوست کودک جلوگیری می کند، بهتر است محصولات بهداشتی انتخاب شود که حاوی ویتامینA وE بوده،مخصوص کودکان باشد.

در مرحله اول شود هنگام خرید این محصولات به جنس پوست خودتان دقت نمایید تا متوجه شوید که کدامیک از این محصولات میتوانند برای پوست شما مفید و مناسب باشند. با توجه به بودجه خود خرید کنید و هیچ لزومی ندارد که شما بیشتر از نیاز و تواناییتان خرید کنید. توصیه میکنیم قبل از خرید بهترین آبرسان پوست چرب با پزشک متخصص و یا مشاوران روژه مشورت کنید تا بهترین انتخاب را داشته باشید و با رضایت کامل از پوست نازنینتان مراقبت کنید. همواره، بهترین کرم مرطوب کننده برای شما، به نسبت تیپ پوستیتان انتخاب میشود. دلیل اصلی این نارضایتی انتخاب مرطوب کننده و آبرسان نامناسب نوع پوست است.

اصلی ترین علت چربی پوست، ژنتیک است. با بالا رفتن سن ، پوست شما سبوم (ماده روغنی یا مومی که توسط غدد چربی ساز پوست تولید میشوند) کمتری تولید می کند و روند کلاژن سازی پوست کند می شود؛ به همین دلیل افرادی که پا به سن می گذارند ، پوست خشک تری دارند پس میتوان گفت در بازه دوران بلوغ تا میانسالی پوست شما در چرب ترین حالت خود قرار دارد.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از در مورد کرم مرطوب کننده ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.