کرم لایه بردار و ضد جوش نوروا سری اکسفولیاک مدل آکنومگا 100

ارینی معتقد است هر گونه التهاب ( در عکس زیر سطحی، پوست افرادی که برای حداقل هشت هفته از رتینوئیدها استفاده کرده اند، آشکار است) در دراز مدت به پوست آسیب میرساند ، به همین دلیل است که آن را از فرمول Somme حذف کرده است. 6- اگر شما سه ماه کرم را هر شب استفاده کردید بدون هیچ گونه قرمزی و خشکی پوست، از پزشک متخصص پوست خود بخواهید که ترتینوئین قویتری برای شما تجویز کند .

2- به اندازه یک نخود از کرم ترتینوئین با یک نخود از کرم مرطوب کننده یا کرم ضد چروک مناسب دیگر که توسط متخصص پوست تجویز شده ترکیب نموده و به صورت بمالید . برای سالها ، تجویز رتینوئیدها (داروهای چهره مانند Retin-A ، Renova ، و Tazorac که حاوی مشتقات ویتامین آ هستند) بعنوان بهترین محصولات ضد پبری تصور می شد. دسته اول به صورت ژل و محلول تولید می گردد که برای انواع پوستها از جمله پوستهای مستعد آکنه استفاده می گردد و دسته دوم همه به صورت کرم تولید میگردند.استفاده از کرم های لایه بردار رواج زیادی دارد زیرا لایه برداری سطحی و باعث درمان آکنه می شود.

برخی از لایه بردارها مخصوص چین و چروک و برخی دیگر برای جوش و کرم لایه بردار قوی برای جای جوش آکنه هستند. در واقع ، دهه هایی از تحقیقات بالینی نشان میدهد که آنها در تغییر سلول برای صاف شدن چین و چروک ، محو شدن لکه های خورشیدی ، و ساخت کلاژن سرعت می بخشد. بیشترین افراد وارد به مسائل پوست که از رتینوئیدها ناخشنود هستند، متخصصین پوست نیستد و تحقیقات پوست را از جهات متفاوت مورد ملاحظه قرار میدهند.

دکتر لسلی بورمن متخصص پوست میامی میگوید، سخت است که در مورد علم موجود در پس رتینوئیدها بحث کرد. پس مهم است که بدانید از یک کرم لایه بردار چه انتظاری دارید، لازم به ذکر است که لایه بردارها در انواع مختلفی تولید شده و جدا از ویژگیهای مشترک آنها، هر کدام خواص و ویژگیهای منحصر به فردی نیز دارند که شما با توجه به نیاز میتوانید نسبت به خرید محصول مورد نظر اقدام کنید. سوزان سیمینلی متخصص زیبائی شناسی شهر نیویورک می گوید او می تواند دقیقا استفاده کنندگان رتینوئید را معرفی کند : “پوست آنها شکننده به نظر می رسد چرا که زیر سازی خود را از دست داده است.” او معتقد است که رتینوئیدها پوست را از بدن جدا میکنند ، در حالی که مسیر رسیدن به یک درخشش شفاف شامل اضافه کردن رطوبت طبیعی و نرم کننده ها هستند.