“کار کردن با همه بازیگران فوق العاده بود” – Entertainment News, Firstpost

تجربه کار با بازیگران دیگرتان در صحنه فیلمبرداری چگونه بود؟ آیا لحظه های به یاد ماندنی که دوست دارید به اشتراک بگذارید؟

کار با همه بازیگران فوق العاده بود. من بیشتر با مدهو خانم کار کرده بودم [Madhoo Shah]، بچه ها و امریت ولیا. آمریت سرگرم کننده ترین سر صحنه بود، همیشه حبابی و پر از انرژی خوب. یک برنامه طولانی ممکن است سخت باشد، اما هر بار که آمریت را در صحنه فیلمبرداری می دیدیم، او سرشار از زندگی بود و به او انرژی سرزنده می داد تا بهترین عملکرد خود را ارائه دهد و من این را از او گرفتم، بنابراین از او بسیار سپاسگزارم. او نه تنها بازیگران، بلکه کارگردانان، دستیار کارگردان، تیم تولید، گروه فیلمبرداری و همه، تیم بزرگی را حفظ کرد. او با همه بسیار زیبا رفتار می کرد، کلاه به آمریت برمی داشت که این کار را انجام داد.*

در کودکی در مورد جادو کنجکاو بودید و چگونه همه چیز با هم جمع می شود؟

بله، در کودکی نسبت به جادو، اساطیر، فولکلور بسیار کنجکاو بودم. در سطح خاصی به آن اعتقاد وجود داشت، زیرا می دیدم که والدینم از مذاهب پیروی می کنند، بنابراین اعتقاد به ناشناخته وجود داشت، اما این شرطی بود. اما وقتی بزرگ شد، به نوعی جذابیت خود را از دست داد، زیرا ما بیشتر به سمت علم و منطق گرایش داریم، اما من امیدوارم که با این نمایش تمام میل به شیفته شدن دوباره ظاهر شود و این آرزوی من برای Fireflies: Parth aur Jugnu است.

شما شخصا از انجام کدام ژانر محتوا بیشتر لذت می برید؟

شخصاً، کمدی ژانری است که دوست دارم بیشتر کشف کنم و فکر می کنم پتانسیل های زیادی دارد که هنوز استفاده نشده است. هم شخصاً برای من و هم برای محتوایی که در همه پلتفرم‌ها دیده‌ام، این کاری است که دوست دارم اغلب انجام دهم.