چگونه خرابکاران در یک مرکز مراقبت تسکینی در سنت آلبرت تقریباً کریسمس را دزدیدند

یک مرکز مراقبت تسکینی در سنت آلبرت پس از آسیب دیدن درختان کریسمس و پلاک های یادبود ، این یک اقدام خرابکارانه را با روحیه تازه ای برای هدیه دادن مشاهده کرد.

روز یکشنبه ، انجمن میزبان St. Albert Sturgeon Hospice (SASHA) در دامنه تپه خارج از مرکز مراقبت های تسکینی Foyer Lacombe درختان را روشن کرد. از اعضای انجمن دعوت شده است تا بصورت آنلاین هماهنگ شوند یا در یک مشاهده رانندگی شرکت کنند.

شارون رایان ، اهدا کننده ، مادرش که تابستان سال گذشته مادرانش روزهای آخر خود را در آنجا گذراند ، یادآور شد: “ما قطعا اشک در چشمانمان بود و لحظه لحظه ای لطیف … دیدن این همه چراغ در خارج از اتاقی که مادرم در آن فوت کرد”.

یکی دو روز بعد ، خرابکاران برخورد کردند – در حالی که چراغ های دیگران را خاموش می کرد ، به پلاک های یادبود و چندین درخت آسیب وارد شد.

اما رایان گفت آنچه باید مثل مشت در روده احساس می شد واکنش عکس العمل را برانگیخت.

رایان که همچنین یک گروه طرفداری از سالمندان را تاسیس کرده است ، گفت: “ما فقط چشمان خود را بالا زدیم و آستین های خود را بالا زدیم و بلافاصله برای بازسازی این نمایشگرهای نور کار کردیم.” “این فقط یک واکنش اتوماتیک بود – هیچ کس مانع ما نمی شود.”

Joheanna Buisman ، رئیس SASHA ، گفت که او از این حادثه ناراحت است – به ویژه به این دلیل که چراغ ها برای احترام به عزیزان و مراقبان است.

اما وی گفت که حمایت قریب به اتفاق جامعه ، که شامل 25000 دلار کمک برای مراقبت از زندگی در پایان زندگی است ، فقط پس از حادثه افزایش یافت.

یوهانا بوئیسمن به سازماندهی رویداد یکشنبه کمک کرد. (یوهانا بوئیسمان)

بوئیسمن گفت: “من نمی توانم ریزش را باور كنم.” “افرادی که دراز می شوند و می گویند” آیا ما می توانیم کاری برای شما انجام دهیم ، آیا می توانیم به شما کمک کنیم ، آیا می توانیم در هزینه چراغ ها کمک کنیم ، آیا می توانیم به شما چراغ بدهیم ، آیا می توانیم به چراغ های رشته ای کمک کنیم “.

حمایت شامل کمک های مالی صاحبان مشاغل محلی برای خرید چراغ های جدید برای درختان شده است.

RCMP هیچ هدایتی ندارد اما می خواهد از کسی که اطلاعات دارد بشنود.