چگونه خانه مان را به یک خانه هوشمند میلیارد دلاری تبدیل کنیم؟ کالاسودا

سیستم های هوشمندسازی برای افزایش کیفیت و به منظور ساخت زندگی راحت تر در اختیار اعضا قرار گرفته است. دارای اجرا کردن آن در محل زندگی خویش می توانید کارایی تجهیزات خود را ارتقا دهید. واضح ماندن چراغ و لامپ در یک تیم اتفاقی هست که ممکن هست بارها شکل بدهد. درصورتیکه سیستم روشنایی منزل شما هوشمندسازی شده باشد، در صورتی که به آن ها نیاز ندارید و یا در گروه حضور ندارید، چراغ ها و لامپ ها به شکل اتوماتیک خاموش می شوند.

  • گاهی شما ممکن هست دیر به منزل برسید یا این که حتی تایمر قابل قبولی برای خاموش کردن چراغ‌ها نداشته باشید.
  • آمازون اکو پلاس و فیلیپس هیو بهترین مثال از همین مورد ها میباشند که هوشمندسازی روشنایی را به بهترین نحو تولید می‌کنند.
  • در تراز بعد، بنیادین را در لحاظ خواهیم گرفت که به شما ایده ای در مورد سیستم خانه هوشمند، اصل عملکرد و عناصر تشکیل دهنده آن می دهد.
  • با سیستم های اسمارت هوم، می توانید بخش اعظم کارهای مربوط به خانه خود را به روشی برنامه ریزی شده و آسان سوای مشاهده از خانه انجام دهید.

سامانه اینترنتی آسانه در ارتباط اساسی بقیه سرویسها از قبیل سرورهای پیامکی ، IFTTT ، google Assistant و … قابلیت به کارگیری از همین سرویسها را برای کنترل وسایل هوشمند هم میدهد. حساس خوب داشتن یک گوشه و کنار امن و ایمن به جهت اشخاصی میباشد که هوشمندانه کیفیت را گزینش می کنند ، به دست خواهد آمد. سیستمهای هوشمند همین امکان را به شما میدهد تا هر کجا که می‌باشید امنیت و ایمنی خانه را حساس کنید. در عین حال، یک تحلیل در مقیاس تبارک از ۳۷۳٬۰۰۰ مستاجر-۲۰۲۰ NMHC/Kingsley Apartment Resident Preference Report دریافت که به ترتیب ۷۷٪ و ۷۲٪ ساکنان به ترموستات های هوشمند و روشنایی هوشمند ابراز عشق کرده اند.

هزینه تدریس هوشمند سازی ساختمان

در آینده‌ی منزل هوشمند می‌توان انتظار اتصال بهتری در بین دستگاه‌های هوشمند را داشت. هاب‌های اتصال فردی از گزاره زیگ‌ بی، Z-Wave، وای‌فای و بلوتوث به‌زودی بر بازار منزل هوشمند موفق خواهند شد. چشم‌ها به دیدن وسایل رباتیک بیشتری عادت خواهد کرد که حیاتی پیشرفت بشر در هوش مصنوعی، در کنار آشپزی و نظافت، می‌توانند برای افراد مسن و کم‌توان،‌ ملازم و دستیارهای مهربانی باشند. از طرفی، سیستم‌های اسپیکر هوشمند هم حفره‌های امنیتی یگانه خود را دارند. دستگاه‌های دیگر (حتی تلویزیون و رادیو) ممکن است در کارشان ایراد ساخت کند. هکرها هم می‌توانند با رخنه به شبکه‌ی وای‌فای کنترل تنظیمات اسپیکر را به دست بگیرند.
دسته‌بندی نشده
بیایید راست گو باشیم، “خانه هوشمند” نه تنها یک سیستم هوش تصنعی است که صبح ها در حمام با شما سخن می کند (هنگامی که اصلاح می کنید) و زمان رانندگی به منزل برای شما شام می پزد. آن ها در آیتم آن کلام می کنند، به نقل از خبرگذاری بر روی آن سرمایه گذاری می کنند، آن را گسترش می دهند… در همین موضوع، به غول هایی مثل زیمنس, شرکت جنرال الکتریکو دیگران پیوستند، به نظر می‌رسد که شرکت‌های تماما مشخصاتی مانند مایکروسافت, گوگل, سیب.

آیا برای هوشمند سازی منزل خود فراهم اید؟

با این حال،سیستم های اتوماسیون خانگی معمولی امروز اساسی کاهش از 500 دلار قابل خریداری هستند. همین سیستم از امواج رادیوییِ تأیید شده و دارای انرژی قلیل (برای نگهداری سالم شما) که به راحتی‌ از دیوارها و درها عبور میکند ، بعلاوه این‌که می‌توان از سیمکشی خانه و یا سیم‌های bus به عنوان جایگزین امواج به کار گیری کرد. خانه هوشمند زیپاتو از آخرین تکنولوژیِ روز جهان بهره می‌برد و سیستمی‌ شامل یک سری دستگاه هوشمند می باشد که به وسیله کنترل کنندهٔ مرکزی زیپاتو(زیپاباکس) به یک دیگر دارای ربط شده و کنترل میگردند و ۲۴ ساعت درگیر عمل است. دوران خروج از خانه شخص تمام چراغ های پر‌نور خانه را خاموش می کند و پنجره ها و پرده های گشوده شده را می بندد، شیر آب و شیر گاز را آنالیز می کند تا در شکل گشوده بودن آن ها را جدا نماید و در نهایت درب خانه را قفل می کند. اگر از پیچیدگی‌های فنی شیوه طراحی و اجرای خانه‌های هوشمند بگذریم؛ درباره نحوه کار آن می‌توانیم به زبانی ساده‌تر سخن کنیم.
خانه‌های هوشمند ترکیبی از یک اتصال بی‌سیم یا این که سیمی توانا به اینترنت، نرم‌افزارهای مدیر خانه هوشمند، تجهیزات برقی و الکترونیکی خانه، سنسورها و ترموستات‌ها و جزئیات کوچک دیگر هستند. هر وسیله الکترونیکی را از قهوه جوش گرفته تا یخچال فریزر و سینمای خانگی و… می‌توان به سیستم منزل هوشمند که اساسی یک قلب تپنده و یک نرم‌افزار نصب شده روی گوشی‌های هوشمند است، متصل کرد. بیایید با یک سری مثال ساده، فهم و شعور بهتری از فضای خانه‌های هوشمند داشته باشیم.

هتل هوشمند چیست و چطور کار می کند؟

نکته قابل اعتنا در همین گونه سیستم‌های هوشمند همین میباشد که تنها رابطه در میان تجهیزات هوشمند به صورت بی سیم انجام می‌پذیرد و رابطه تجهیزات اساسی مصرف کننده‌ها و دستور دهنده‌ها به صورت سیمی واقعه می‌افتد. متناسب اصلی هر منزل و امکانات موردنیاز در آن، از تجهیزات متفاوتی برای هوشمندسازی ساختمان به کارگیری می‌شود. همچنین شما می‌توانید در خانه هوشمند به جهت رویدادها، زمان‌ تعریف کنید. به عنوان مثال تعیین کنید چراغ ساعت ۸ شب زمانی شما به منزل می‌رسید به صورت اتومات پر‌نور شود. یکی از از اجزای دارای ساختمان هوشمند، نرم افزاری است که دیتا های عده آوری شده بوسیله سنسورها را آنالیز می کند.

سالن آمفی نمایش زنده هوشمند را چطور ساخت نماییم؟

متراژ منزل از گزاره عواملی است که تأثیر مستقیمی روی بها خانه های هوشمند می‌گذارد، چرا که حساس بالا رفتن متراژ، نیاز به تجهیزات بیشتری برای هوشمند سازی است. پخش موسیقی از موبایل، پخش آهنگ از هارد ذیل شبکه، دسته بندی موسیقی ها ، پخش هم زمان موسیقی های گوناگون در چند اتاق، رادیوهای اینترنتی و سرویس های پخش موسیقی مجانی گزیده از امکانات خانه هوشمند در حوزه موسیقی است. حساس پیشرفت تکنولوژی، هوشمند سازی منزل و داشتن منزل ای هوشمند دیگر از محالات نیست! در این مطلب اولی نکات داشتن ایجاد همین خانه های مدرن را برایتان توضیح می دهیم.

اجرای هوشمند سازی پاساژ ، منزل اصلی ارزش مناسب

همچنین در صورتی که دست کودکان به پریز برق نرسد می توانند اهمیت یک پاراگراف این فعالیت را انجام بدهند. BMS مخفف عبارت Building Management system است و به سیستم رئیس یکپارچه ساختمان گفته می شود که کل تجهیزات و تأسیسات را در اختیار گرفتن و مانیتور می کند. یعنی ممکن هست به طور نمونه صرفا سیستم روشنایی، سرمایش و گرمایش را زیر در اختیار گرفتن قرار دهند و اتوماسیون ساختمان به طور کامل شکل نگرفته باشد. گفتنی می باشد در خانه هوشمند یا این که Smart Home، مصرف کننده می تواند تجهیزات را در دست گرفتن و مدیر می نماید و اتاق در دست گرفتن جداگانه ای وجود ندارد، در حالی که در BMS در اختیار گرفتن تجهیزات در اتاق در دست گرفتن ساختمان و به وسیله اپراتور رخ می گیرد. در اختیار گرفتن اتوماتیک روشنایی این قابلیت و امکان را آماده می آورد که همزمان اهمیت صرفه جویی در مصرف انرژی، آسایش و راحتی کاربران هم آماده شود. کلیدی نصب سنسورهای حرکتی، حسگرهای حضور افراد، در اختیار گرفتن اتوماتیک پرده های برقی، میزان گیری مصرف انرژی، مانیتورینگ، آلارم و … راهکارهای بی آلایش موثر و بهینه به جهت سیستم های برقی ساختمان به دست می آید.

چگونه خانه هوشمند بسازیم؟

بسیاری از دستگاه های منزل هوشمند تویا می توانند از رویه به دور به شما در آیتم مسائل ایمنی یا این که امنیتی هشدار دهند. دارای نمی باشد که در چه جایی می باشید برای نشتی، به جهت باز گذاشتن درب گاراژ، به جهت دود، هنگامی که کسی زنگ در شما را به صدا در می آورد، یا درصورتیکه چیزی را به الکتریسیته گذاشته اید که واقعاً می بایست قبل از خروج از خانه خاموش می شد، هشدار اخذ کنید. بعنوان مثال فرض کنید فرد جدید وارد خانه شده هست و برای رفع خستگی، سناریو وقار را گزینش می کند. بعد از آن از اینکه فرد سوییچ مربوط به اکران وقار را در تاچ پنل یا تلفن همراه لمس نمود، یک موزیک آرام و ملایم پخش می شود، نور اتاق ها به رتبه ای مناسب کمتر می یابد و پرده ها بسته می شوند. فقط حیاتی لمس یک کلید همگی این عملیات بصورت اتوماتیک و هوشمند انجام می شود. براین‌اساس سیستم‌های هوشمند، روشنایی را بر شالوده نور طبیعی ارتقا یا این که کمتر ارائه می کنند که این نحوه در کمتر مصرف انرژی تأثیر به سزایی دارد.
به هیچ‌وجه امکان‌پذیر نمی باشد و خیال تمامی امکانات مدرن خانه هوشمند مانند فرمان‌های اتومات فارغ از همین گجت‌ها فقط در حد رویا باقی می‌ماند. تدریس کنترل‌ازراه‌دور منزل هوشمند ازطریق موبایل، تبلت و تاچ پنل دیواری. معرفی و تدریس انواع سناریوهای قابل تعریف در منزل هوشمند از گزاره سناریوی مهمانی، اکران سفر، نمایش سیستم صوتی هوشمند صبح، سناری خوش آمد گویی، سناریوی شام، نمایش سینمای خانگی و.. در دوره جدید، همه روزه گجتی یا این که ابزاری از وسایل خانگی به توده تجهیزات هوشمند می‌پیوندد و جریان زندگی هوشمند را به سمت جلو می‌راند تا آسایش خاطر کاربران تامین شود. در دست گرفتن تمامی تجهیزات خانه از شیوه به دور و از شیوه تبلت، موبایل تلفن همراه و یا این که ریموت کنترل.
نصب یک سیستم هوشمند لوکس و دشوار افزاری می تواند روستا ها هزار دلار به جهت صاحبان منزل هزینه کند. در ادامه این مطلب درباره نقشه سیم کشی خانه هوشمند کلام خوا‌هیم کرد. شرکت پدید آورندگان زندگی هوشمند استیلا يکی از پیشگامان ساخت محصولات و ارائه کنندگان سرویس ها منزل هوشمند در ايران همگام دارای تازه‌ترين فن‌آوری‌های روز دنيا است. طراحی و توليد محصولات استیلا بر مبنا استانداردهای بين‌المللی انجام می‌شود. محصولات و رویه حل های ارائه شده به وسیله کمپانی استیلا مبتنی بر ارتباطات بی‌سيم Wifi و سازگار اهمیت اينترنت است. زمانی زنگ در به صدا در می‌آید، می‌توانید ازطریق ویدیو ببینید که چه کسی جلوی در منزلتان می باشد و آن‌گاه تصمیم بگیرید که اجازه ورود بدهید یا خیر. و همچنین میتوانید در را به بر روی کسی که پشت در منزلتان میباشد گشوده کنید. به جهت هوشمند کردن روشنایی ساختمان خود، در ساختمان هایی که کابل کشی الکتریسیته آنها انجام شده است( بصورت سنتی)، می توان از ماژول های مبدل استعمال کرد، و یا این که سوییچ های تاچ خانه هوشمند را جایگزین کلید های برق سنتی کرد. در ساختمان های پهناور نظیر دکان ها، رستوران ها و … که کابل‌های روشنایی داخل تابلوی الکتریسیته آمده اند، می توان اهمیت قرار دادن ماژول های رله ای باطن تابلو الکتریسیته به در دست گرفتن تمامی خطوط روشنایی پرداخت.

خانه هوشمند (Smart Home) چیست؟ حیاتی مزایای خانه های هوشمند آشنا شوید

زیرا حیاتی استفاده از دستیارهای صوتی مثل سیری می‌توانید طعام را گرم کنید، کولر را واضح نمایید و یا اینکه هنگام ورود به منزل یک فنجان قهوه گرم بنوشید و خاطره راه‌بندان را فراموش کنید. از معایب آن می توان به دوران نصب سیستم هوشمند اشاره کرد که در هنگام ساخت باید سیم کشی و زیرساخت های آن انجام شود. برنامه ریزی و سناریو منزل هوشمند به شما همین قابلیت را می دهد که یک سری تعاریف را به دلخواه خود به سیستم بدهید که حتی فارغ از دستور شما آن ها را اجرا کند. BMS چیست؟ کارایی سیستم مدیر ساختمان چطور است؟ و چه مزیت هایی دارد؟…هوشمند سازی مرکزها درمانی چیست؟ همین هوشمند سازی چه کمکی به پزشکان و بیماران م… در خانه هوشمند سناریوهای متنوعی وجود دارااست که هر یک اصلی توجه به موضوع و دستوراتی که برای آن ها در حیث گرفته شده است، سوای دخالت فرد و به رخ مداد یک سری از کارها را به جهت ساکنین خانه آماده می کنند. در اینجا مثال ای از این سناریوها و نحوه کارایی آن ها را به شما معرفی می کنیم. اما بعضا شرکت‏ها بی‏سیم را به رخ رمزگذاری‏ شده انجام می‏ دهند، اما قیمت‏ها بالا است؛ زیرا در هر فرستنده و گیرنده باید دستگاه‏هایی جداگانه برای کد و دی کد کردن وجود داشته باشد. در این جور خانه‏ ها، در اختیار گرفتن ظریف اتفاق‏هایی که در منزل می‏افتد در دست شما است؛ از سرویس ها روشنایی گرفته تا سیستم‏ های امنیتی و حتی خدماتی نظیر آب پاشی گل و گیاه. مثلا زمانی می‏خواهید از منزل خارج شوید، مطابق سناریویی که خودتان تعریف‌و‌تمجید کرده‏اید، چراغ‏ها خاموش می‏شود، گاز بسته می‏شود، و چند دوربین‏ها روشن می‏شوند. یا این که اینکه به جهت مطالعه می‏توانید سناریوی مطالعه را گزینش نمایید به همین صورت که برای مثال کلیه چراغ‏ها خاموش، چراغ مطالعه روشن و پرده ‏ها بسته ‏شود. به این ترتیب می‏توان بی‏نهایت اکران برای موقعیت متفاوت تعریف کرد و هر یک را که مد نظر هست اهمیت فشار دادن یک دکمه انجام داد. تعداد مقداری از امکانات خانه هوشمند می توانند دارای ترموستات هوشمند متصل شوند.
این اپلیکیشن معمولاً روی سیستم عامل‌های اندروید و ios قابل اجراست و امکان در دست گرفتن شدت نور لامپ‌ها را داراست و چنانچه لامپها با LED رنگی باشند قابلیت تغییر‌و تحول رنگ لامپ نیز آماده می‌گردد. همین دستور بدان معناست که شما می توانید یک اتاق تمام پر از دستگاه یا این که تمام یک منزل را در دست گرفتن کرده و مهم ساخت برنامه‌ای روزانه بتوانید چند از کارها را به این دستگاه‌ها واگذار کنید. در صورتی که طبق معمول فراموش می‌کنید چراغ‌ها را خاموش یا قبل از شکاف منزل در را قفل کنید، برنامه‌ای روزانه می‌تواند مشکل را برطرف کند. بخت بی مثل اعضا به مبحث منزل هوشمند و هوشمند سازی ساختمان ها جرقه ای برای کار منزل هوشمند پارسیان بود.
این پردازنده ها که بعدها بزرگی داشته و مخفی کردن آن ها یک عدد از مهمترین معضل های ساختمان های هوشمند بود وظیفه در اختیار گرفتن دیتاها و اتوماسیون را دارا بودند. پردازنده مرکزی توسط گروه هوشمند سازی ساختمان برنامه نویسی می شد و فقط از یک سری نمایش محدود پشتیبانی می کرد. X10 سیستمی بود که از شیوه خطوط انتقال برق، می‌توانست در بین تعدادی دستگاه خانگی رابطه برقرار کند، چراغ‌ها و اسباب و اثاث خانگی را روشن یا این که خاموش کند یا کرکره‌ها را بالا بکشد.با همین وجود، این سیستم تماما بی‌عیب و نقص نبود. از آنجا که به جهت اتصال به آن به‌جای سیم‌کشی اختصاصی، به خطوطی که از قبل وجود داشت، نیاز بود، سیگنال‌ها همیشه نمی‌توانستند از بین همین خطوط عبور کنند. اتوماسیون خانگی همینطور به مصرف کنندگان در بهبود عملکرد کمک می کند.
مصرف انرژی در یک منزل هوشمند بسیار کمتر از خانه های ساده هست و این فرمان منجر می شود که هزینه حامل های انرژی به طور چشم گیری کاهش پیدا کند. طبیعتا امکانات رفاهی و آسایشی در خانه های هوشمند بیش از خانه های ساده است. شیوه ی سیم کشی تجهیزات smart home به پارامترهای مختلفی بستگی دارد. به طور کلی سیستم های منزل هوشمند را می توان به دو مدل تقسیم بندی کرد.