چه چیزی فیلم برادران سوپر ماریو را به موفق‌ترین فیلم سال 2023 تاکنون تبدیل کرده است؟ – اخبار سرگرمی، اول پست

چه چیزی فیلم برادران سوپر ماریو را به موفق ترین فیلم سال 2023 تاکنون تبدیل کرده است؟

فیلم برادران سوپر ماریو

ماریو نامی است که به دوران کودکی ما پیوسته و با نوستالژی همراه است. برای نسل امروزی که به شدت به رسانه‌های اجتماعی و تلفن‌های هوشمند برای افزایش آدرنالین وابسته هستند، نمی‌دانند دوران کودکی‌شان چه چیزی نداشت. دوران دهه 90 چیزی است که همه ما باید از آن سپاسگزار باشیم. برای ما، تماشای ماریو از یک شخصیت بازی ویدیویی به یک شخصیت فیلم مانند تماشای تمام دوران کودکی‌مان در حال بازی روی صفحه نمایش بزرگ است. او و ما بزرگ شده اند، اما احساسات به همان اندازه نوزاد هستند.

شماره های باکس آفیس

این غول هالیوودی که در تاریخ 5 آوریل در سینماها اکران شد، اکنون رسماً موفق ترین فیلم سال تاکنون است. از 9 می 2023، فیلم برادران سوپر ماریو 519.2 میلیون دلار در ایالات متحده و کانادا و 643.4 میلیون دلار در سایر مناطق به فروش رسیده است که در کل جهان 1.162 میلیارد دلار است.

چگونه

چگونه داستان کرالا ساخته آدا شارما می تواند شگفتی بزرگی در باکس آفیس باشد؟

چگونه

Guardians of the Galaxy Vol. 3 در آخر هفته باکس آفیس در هند اعداد بسیار خوبی را ثبت می کند

فیلم برادران سوپر ماریو” برای یک فیلم انیمیشن سرعت هولناکی را تعیین می کند. در ماه آوریل، با فروش بلیط داخلی تا یکشنبه 434.3 میلیون دلار و مجموع فروش جهانی آن 871.1 میلیون دلار، به پردرآمدترین انیمیشن منتشر شده در دوران همه گیر تبدیل شد. وقتی که فیلم برادران سوپر ماریو“به زودی از 1 میلیارد دلار در سراسر جهان گذشت، این تنها چهارمین فیلم دوران همه گیری بود که به این معیار رسید، پس از “Spider-Man: No Way Home“، “Top Gun Maverick” و ”آواتار: راه آب

چرا کار کرد

همانطور که گفته شد، همه چیز در مورد نوستالژی است. مثل تماشای یک فیلم در بزرگسالی و تجربه ای که شما را همزمان به دوران کودکی تان می برد. این نیز در مورد یک تغییر طراوت است. برای همه کسانی که از MCU و DC’s Superhero Juggernauts و دیگ های بزرگتر از عمرشان استفاده کردند، این یک نفس تازه است. باکس آفیس واقعا برای ماریو شکوفا و چهار برابر شده است، انگار که یک قارچ است.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام