چرا علی رغم اینکه کانون COVID-19 است ، کلگری به عنوان مرکز حلقه زدن انتخاب شد

بعد از هفته ها ، شاید حتی ماه ها ، انتظار و تعجب که ممکن است فصل پیچش یا حلقه زنی در سال 2021 چگونه به نظر برسد ، سرانجام شفافیت وجود دارد.

اما به همان اندازه که هیجان زده است در اطراف کرلینگ کانادا و اعلام می کند که کلگری شهر قطب مو خواهد بود ، بسیاری هستند که نسبت به دلیل برگزاری آن در نقطه داغ COVID در کشور تردید دارند.

اخبار سی بی سی – فقط 24 ساعت پس از اعلام مرکز شهر – این خبر را منتشر کرد که آلبرتا از دولت فدرال و صلیب سرخ برای کمک به بیمارستان های صحرایی در کلگری و ادمونتون برای درمان صدها بیمار می خواهد.

اپتیک برنامه ریزی رویدادهای پیچش یا حلقه زنی در یک استان که به یک وضعیت اضطراری همه گیر تبدیل می شود بد است. و در حالی که بسیاری از بیگودی ها از پتانسیل بازی در این رویدادها هیجان زده می شوند ، عده ای دیگر نیز از خود می پرسند که آیا این همه واقعاً ارزشش را دارد.

تماشا کنید | Devin Heroux ، Colleen Jones از CBC Sports در مورد مرکز حلقه زدن کالگری صحبت می کنند:

کالین جونز ، دارنده شش مدال مدال اسکات ، به دوین هروکس پیوست تا در مورد اعلام حباب حلقه حلقه کالگری صحبت کند. 5:34

این سisesال را مطرح می کند ، چرا کلگری؟

ال کامرون ، مدیر ارتباطات کرلینگ کانادا در نامه ای به سی بی سی اسپورت گفت که چند شهر در نظر گرفته شده برای ایجاد حباب پیچش یا حلقه زنی ، اما سیاست آنها این است که از شهرهای دیگر نام نبرند.

“كالگری دارای یك فرودگاه بین المللی هاب ، یك میزبان عالی با سطح یخ بین المللی است [a big deal for spacing on ice for players and the on-ice camera people]کامرون در ایمیل نوشت: “هیچ مستاجر بالقوه هاکی برای شروع کارخانه یخ مدرن ، و نزدیکی به هتل های میزبان بسیار خوب بود و شهر و استان پیشنهاد خوبی ارائه دادند.”

مقامات کرلینگ کانادا واقعاً وارد جزئیات نمی شوند ، اما شاید مهمترین نکته ای که باید در مورد مکانی که این حباب حلقه حلقه برگزار می شود توجه داشته باشید این است که نیاز به تصویب همه سطوح دولت دارد.

دولت آلبرتا آماده پرش از این فرصت بود. شورای شهر کالگری نیز همین طور بود ، در حالی که دولت فدرال هنوز در مورد برخی از محدودیت ها و پروتکل ها با کرلینگ کانادا در حال گفتگو است.

لیلا شارون آهیر ، وزیر فرهنگ ، چند فرهنگی و وضعیت زنان در آلبرتا ، گفت: “این مجموعه از مسابقات پیچش یا حلقه زنی قهرمانی فرصتی خارق العاده برای آلبرتا است تا بار دیگر به جهانیان نشان دهد که توانایی ما در میزبانی رویدادهای مهم ورزشی در مرکز شهر بی اهمیت است.” ، گفت

تماشا کنید | گوشو با لغو مسابقات قهرمانی جهان در کورلینگ ناامید شد:

در یک نمایش زنده اینستاگرامی با علاقه مندان به پیچش یا حلقه زنی Devin Heroux ، قهرمان بریر 2020 ، برد گوشو گفت که از لغو مسابقات جهانی پیچش یا حلقه زنی “ناامید شد اما تعجب نکرد”. 1:34

انصافاً Curling کانادا ، آنها در کل این فرآیند رنجیده اند و ساعتهای بی شماری را صرف رسیدن به امن ترین محیط قابل تصور برای این رویدادها کرده اند. و فراموش نکنیم ، این یک سازمان ورزشی ملی با منابع نسبتاً محدود در مقابل سرمایه های بزرگ NHL و NBA است که می تواند میلیون ها دلار را برای تحقق حباب های خود هزینه کند.

بنابراین در حالی که کالگری برای میزبانی از اسکاتی ها ، بریر ، ملی پوشان دونفره ، مسابقات قهرمانی مردان جهان و همچنین دو مسابقه گرند اسلم آماده می شود ، در پس زمینه انجمن های حلزونی استانی و سرزمینی در تلاشند تا راهی برای صلاحیت نمایندگان در این مسابقات بیابند.

به همین منظور ، انتاریو شمالی اواخر پنجشنبه شب تصمیم گرفت که از هر بازی رد شود و برد جیکوبز و کریستا مک کارویل را به عنوان نماینده خود انتخاب کند. این تنها چند روز پس از لغو ساسکاچوان محل برگزاری استانی خود که قرار بود در اواخر ژانویه در یک صحنه در استوان برگزار شود ، انجام شد.

منابع نزدیک به تعدادی از انجمن های ایالتی می گویند که بسیاری از استان ها و مناطق برای تعیین نمایندگان خود دو یا سه سناریو ارائه داده اند: میادین کوچکتر ، بازی های دو تیمی و تکرار دستکاری همگی سناریوهای رایج هستند.

آیا همه ارزش آن را دارد؟

دلیل اصلی برگزاری Curling Canada در این مسابقات ، جدا از راضی نگه داشتن اسپانسرها ، آماده سازی تیم ها در مسابقات قهرمانی جهان است. به یاد داشته باشید ، کانادا هنوز به المپیک پکن راه پیدا نکرده است و برای انجام این کار در دنیای آینده به شش مقام برتر نیاز دارد.

روز پنجشنبه ، ایالات متحده کرلینگ گفت که قبل از هیچ یک از مسابقات جهانی ملی برگزار نخواهد شد و در عوض فقط نمایندگان دو ، زنان و مردان و مختلط خود را انتخاب می کند – که شامل قهرمان المپیک 2018 جان شوستر است.

آیا کرلینگ کانادا نه تنها کری اینارسن برنده اسکاچی و برد گوشو برنده بری را به مسابقات جهانی امسال فرستاده است؟ به دلیل بیماری همه گیر ، هیچ یک از آنها نتوانستند بهار گذشته بروند – و بسیاری از مردم با دیدن پوشیدن برگ افرا ، این دو تیم را ناراحت نمی کنند.

سرانجام ، ما در حال دریافت جزئیات بیشتر در مورد محدودیت های زندگی در این حباب هستیم ، از جمله اینکه زندگی برای رقبا با کودکان خردسال ، به ویژه مادران تازه پرستاری که در آن به سر می برند ، چگونه خواهد بود.

کرلینگ کانادا به هیچ یک از اعضای خانواده در داخل حباب اجازه نمی دهد و هر بیگودی اتاق مخصوص خود را خواهد داشت. با این حال ، رقبای مادر پرستار مجاز به آوردن نوزاد و یک مراقب مراقب خود به منطقه سبز با خود هستند.

خیلی سریع مشخص می شود که بیگودی های زیادی در سراسر کانادا وجود دارند که مجبور به تصمیم گیری شخصی دشوار در مورد اینکه آیا می خواهند چندین هفته را از خانواده خود بگذرانند یا نه ، بدون در نظر گرفتن وقت مرخصی برای کار ، برای بازی در مسابقات در کانون COVID کانادا.