پزشک ارشد آلبرتا ضبط های مخفی جلسات همه گیر را “خیانت” به اعتماد می داند

مدیر ارشد بهداشت و درمان آلبرتا روز پنجشنبه گفت که وی پس از گزارش CBC News در مورد محتوای ضبط شده های مخفی که اختلافات را نشان می دهد و در برخی مواقع ، دخالت های سیاسی در واکنش همه گیر استان ، احساس می کند شخصاً خیانت می کند.

دکتر دینا هینشاو در یک کنفرانس خبری گفت: “من عمیقا ناامید شده ام که گفتگوهای داخلی محرمانه به اشتراک گذاشته شده است ، اقداماتی که موجب نقض خدمات عمومی ، سوگند و آیین نامه رفتار می شود.”

وی گفت: “این خیانت شخصی و خیانت در اعتمادی است که تیم سخت کوش ما به یکدیگر داده اند.” هینشاو گفت ، یک تحقیق داخلی برای تلاش برای تعیین اینکه چه کسی ضبط ها را فاش کرده است ، وجود خواهد داشت.

سی بی سی نیوز همچنین به نقل از چندین منبع محرمانه ، یکی از آنها گفت که هینشاو اطمینان داده است که معاملات وی با سیاستمداران “نبردی سخت” است.

وی گفت: “پدر من می گفت اگر شما و همسرتان همیشه با هم توافق كنید ، پس یكی از شما غیر ضروری است” ، وی اذعان كرد: “بعضی اوقات من چون یك انسان احساس ناامیدی می كردم. واقعیت این است كه چندین دیدگاه دارند و این دیدگاه ها شنیده می شوند. ”

اما هینشاو مانند گذشته اصرار داشت كه همیشه با احترام سیاستمداران رفتار می شود و توصیه های وی در تصمیمات نهایی دولت مورد توجه قرار گرفته است. او دوباره تأکید کرد که کارش فقط مشاوره دادن است.

وی گفت: “من توسط آلبرتانس انتخاب نشده ام.” “تصمیمات نهایی به عهده مقامات منتخبی است که توسط آلبرتا انتخاب شده اند. دموکراسی به این ترتیب کار می کند.

“من می دانم که دیدگاه های زیادی در مورد چگونگی پیشبرد ما وجود دارد. با این حال ، هنگامی که بیشتر به گفتگوی محترمانه نیاز داریم ، دچار اختلاف نظر می شویم.”

در بیانیه قبلی سخنگوی نخست وزیر جیسون کنی که از طریق ایمیل به سی بی سی نیوز ارسال شده بود ، گفته شد که این وظیفه مقامات منتخب است که تصمیم گیری کنند و هیچ گونه دخالت سیاسی وجود ندارد.

تماشا کنید | دکتر دینا Hinshaw خطاب به ضبط های مخفی:

مدیر ارشد بهداشت و درمان آلبرتا روز پنجشنبه گفت که وی پس از گزارش CBC News در مورد محتوای ضبط شده های مخفی که دخالت سیاسی در واکنش همه گیر استان را نشان می دهد ، شخصاً خیانت می کند. 3:37

حزب مخالف حزب دموکراتیک کردستان از دولت کنی خواسته است تا توصیه های همه گیر هینشاو را علنی کند ، تا بتواند در واکنش به این بیماری همه گیر اعتماد کند. هینشاو گفت افشای این اطلاعات نقض سوگند او به عنوان یک کارمند عمومی است.

وزیر بهداشت تایلر شاندرو همچنین در کنفرانس خبری گفت که نمی تواند توصیه های ارائه شده توسط هینشاو را فاش کند زیرا این اعتماد به نفس کابینه را نقض می کند.

ضبط های مخفی توصیه های متخصصان را لغو می کند

هینشاو پس از آنکه سی بی سی نیوز در اوایل روز پنجشنبه گزارش داد 20 ضبط مخفی از جلسات روزانه مرکز عملیات اضطراری COVID-19 استان و همچنین صورتجلسات جلسه و مصاحبه با کارکنان مستقیماً درگیر برنامه ریزی همه گیر است ، مواخذه عمومی خود را اعلام کرد.

آنها نشان می دهند که چگونه کنی ، شاندرو و سایر وزرای کابینه اغلب مشاوره تخصصی کارمندان دولت را که قبلاً تحت فشار بوده اند ، نادیده می گیرند.

در دو نوبت ، مقامات بهداشتی به درخواستهای سیاسی برای ارائه آزمایش به مردم كه به اعتقاد مقامات ارزش کمی در محدود كردن شیوع ویروس دارند ، پیوستند.

این ضبط ها همچنین نشان می دهد که دولت کنی استراتژی راه اندازی مجدد اولیه را به کار گرفته است که به نظر می رسید بیشتر متمرکز بر اقتصاد و اجتناب از محدود کردن آزادی های آلبرتی ها است تا اجرای قوانین برای حفاظت از سلامت عمومی.

این ضبط ها همان چیزی را تأیید می کند که Hinshaw بارها و بارها به صورت علنی اظهار داشته است: او معتقد است که نقش او مشاوره دادن ، ارائه توصیه ها و اجرای تصمیمات گرفته شده توسط سیاستمداران است.

تماشا کنید | تنش بین سیاست و علم در واکنش همه گیر آلبرتا در موارد ضبط شده:

موارد ضبط شده توسط سی بی سی نیوز حاکی از تقسیم بین جیسون کنی ، نخست وزیر آلبرتا و افسر پزشکی ، دکتر دینا هینشاو است که نشان می دهد کنی از مشاوره وی چشم پوشی می کند و نشان می دهد که او آزادی های شخصی را بر سلامتی اولویت دارد. 2:26

هفته ها است که دولت با انتقادات شدیدی نسبت به مدیریت بیماری همه گیر روبرو شده است زیرا آلبرتا در بالاترین میزان سرانه آلودگی در کانادا ثبت شده است. کنی و شاندرو بارها گفته اند که پاسخ همه گیری توسط Hinshaw انجام شده است.

در کنفرانس خبری هینشاو روز پنجشنبه ، شاندرو گفت که گزارش ضبط شده ضبط شده “حمله غیرمسئولانه” به اعتبار هینشاو و استقلال مطب او است ، که به نوبه خود کار او را به عنوان مدیر ارشد پزشکی تضعیف می کند.

شاندرو گفت: “از زمان ابتلا به همه گیری ، به عنوان وزیر بهداشت ، من از نزدیک با دکتر هینشاو همکاری کردم. وی توصیه های دقیق و مبتنی بر شواهد را به من و دولت آلبرتا همانطور که در قانون بهداشت عمومی تصویب شده است ، ارائه داده است.”

“او همچنین در بحث های در حال انجام کابینه در مورد آنچه که برای آلبرتا مناسب است در پاسخ به این همه گیری شرکت کرده است.

“ما از نزدیک گوش می دهیم. ما در مورد گزینه های سیاستی که وی ارائه می دهد و تأثیرات مختلف آنها بحث می کنیم. و سپس ، به عنوان مقامات منتخب ، آنچه را که برای انجام آن انتخاب شده بود انجام می دهیم: تصمیماتی می گیریم که به نفع آلبرتایی ها باشد. من می خواهم تا حمایت خودم و دولت آلبرتا از دکتر هینشاو را بیان کنم. “

از Hinshaw به عنوان سپر سیاسی استفاده شد: NDP

در اوایل روز ، راشل نوتلی ، رهبر حزب مخالف حزب دموکراتیک کردستان گفت که دولت کنی از هینشاو به عنوان سپر استفاده کرده است.

وی گفت: “هر وقت تصمیمی اتخاذ می شود كه كمی غیرمردم است ، یا هر گونه فشار وارد می شود ، او پشت سر او پنهان می شود.” “اما آنچه که ما در اینجا به وضوح می بینیم این است که او در موارد مختلف از توصیه های او پیروی نمی کند و آلبرتایی ها در نتیجه رنج می برند.”

در قوه مقننه ، نوتلی دولت کنی را تحت فشار قرار داد تا یک هیئت مستقل از متخصصان را برای ارائه توصیه هایی در مورد واکنش همه گیر که باید علنی شود ، ایجاد کند.

با این حال کنی ، این خواسته را نادیده گرفت و گفت که هینشاو توانایی و تأکید دارد زیرا قبلاً تصمیم گرفته است که تصمیم گیری نهایی بر عهده مقامات منتخب است زیرا ملاحظاتی غیر از بهداشت عمومی باید وجود داشته باشد.

كني گفت: “آلبرتا يك دموكراسي است ، و تحت اين دولت همچنان ادامه خواهد داشت.”

اگر در مورد این داستان یا اطلاعاتی در مورد داستان دیگری اطلاعاتی دارید ، لطفاً با اطمینان در تماس باشید [email protected]