پزشکان ادمونتون با هدف مقابله با “کاهش اعتماد عمومی” کمیته جدید واکنش همه گیر را تشکیل دادند

پزشکان در منطقه ادمونتون از خدمات بهداشتی آلبرتا در حال راه اندازی کمیته پاسخ همه گیر خود برای مشاوره به مردم و اظهار نظر در مورد سیاست تعیین شده توسط استان برای مبارزه با شیوع COVID-19 هستند.

کمیته همه گیر استراتژیک COVID-19 با ریاست مشترک دکتر جیمز تالبوت ، افسر ارشد پزشکی سابق آلبرتا و دکتر نوئل گیبنی ، پزشک مراقبت های ویژه و استاد برجسته دانشگاه آلبرتا برگزار می شود.

انجمن کارکنان پزشکی منطقه ادمونتون (EZMSA) 1700 عضو دارد که در پزشکی فوری ، مراقبت های ویژه ، پزشکی خانوادگی ، بهداشت عمومی ، بیماری های عفونی و پزشکی داخلی کار می کنند. آنها تصمیم گرفتند که کمیته بهترین راه برای به اشتراک گذاشتن تخصص خود با مردم باشد.

دکتر ارنی شوستر ، رئیس EZMSA امیدوار است که این گروه بتواند با اطلاعات نادرست در مورد COVID-19 مبارزه کند و احتمالاً بر سیاست های عمومی تأثیر بگذارد.

وی گفت: “مسئله همیشه این است كه شما اساساً اولویت های اقتصادی را در مقابل واقعیت هایی كه در مراقبت های بهداشتی به ویژه با COVID اتفاق می افتد با هم مخلوط می كنید.

“امیدوارم که بتوانیم اظهاراتی را ارائه دهیم که باعث اطمینان خاطر عمومی شود. ما راهنمایی هایی را به مردم ارائه خواهیم داد. اگر توسط سیاستگذاران شنیده شویم ، بسیار جالب است.”

در انتشار اخبار EZMSA آمده است که این کمیته همچنین در پاسخ به “کاهش اعتماد عمومی به دولت آلبرتا” ارائه می شود.

نخست وزیر جیسون کنی به دلیل عدم تمایل به اجرای محدودیت های شدید برای مهار شیوع ویروس به دلیل تأثیرات احتمالی بر اقتصاد ، با انتقاد گسترده مردم روبرو شده است. اقدامات جدیدی که اوایل این هفته اعلام شد ، توسط بسیاری از کارشناسان پزشکی به نظر نمی رسد که به اندازه کافی پیش رفته باشند.

دیوید شفرد ، منتقد مخالفت در زمینه بهداشت در زمینه بهداشت ، گفت:

چوپان گفت: “این پزشكانی هستند كه خود و همكارانشان هر روز در آنجا مشاركت می كنند ، آنها زندگی خود را روی خط می گذارند و سلامت جسمی و روانی خود را به خطر می اندازند.”

وی افزود: “آنها فشارهای واقعی و تأثیرات تصمیمات نادرست این دولت را می بینند و از این رو اکنون برای تقویت سهم خود در ارائه اطلاعات بیشتر به آلبرتایی ها از منظر بی طرفانه ، قدم بر می دارند.”

وضعیت بحرانی است

تالبوت روز پنجشنبه در مصاحبه ای با رادیو فعال سی بی سی گفت که عملکرد همه گیری آلبرتا در روزهای ابتدایی خوب بود اما وضعیت در ماه گذشته رو به وخامت گذاشته است.

در حالی که مناطق ادمونتون و کلگری بیشترین موارد را دارند ، تالبوت گفت که هر منطقه در استان تحت تأثیر قرار گرفته است. وی گفت: بیمارستان های بیش از حد در مراکز بزرگ مراکز کوچکتری را تحت تأثیر قرار می دهند که برای مراقبت های ویژه پیشرفته به بیمارستان های شهرهای بزرگ اعتماد می کنند.

تالبوت گفت: “آنچه ما واقعاً می خواهیم انجام دهیم این است كه مردم دقیقاً تاكید كنند كه این وضعیت تا چه حد بحرانی است.”

“ما هر دو هفته دو برابر می شویم. ما می توانیم از اوایل کریسمس وضعیتی را بررسی کنیم که در آن بخشهای اضطراری بسیار شلوغ وجود دارد ، مدیران ICU و پزشکان ICU باید تصمیمات واقعا وحشتناکی در مورد اینکه چه کسی تخت ICU می گیرد و چه کسی یک ونتیلاتور ”

این کمیته برای اولین بار در روز سه شنبه تشکیل جلسه می دهد.