پزشکان آلبرتا خواستار قفل شدید دو هفته ای برای جلوگیری از گسترش COVID-19 هستند

با افزایش چشمگیر موارد COVID-19 ، گروهی از پزشکان از سراسر استان از دولت آلبرتا می خواهند که یک قفل فوری اضطراری دو هفته ای را وضع کند.

در نامه ای که روز دوشنبه به نخست وزیر جیسون كنی ، تایلر شاندرو ، وزیر بهداشت و دکتر دینا هینشاو ، رئیس ارشد بهداشتی آلبرتا ارسال شد ، این گروه هشدار داد كه در صورت عدم اعمال محدودیت اضافی ، سیستم مراقبت های حاد استان به زودی ممكن است سنگین شود.

در این نامه که بیش از 70 پزشک امضا کرده اند ، آمده است: “ما معتقدیم که گفتگو نباید به عنوان گزینه ای بین” قفل “شبیه تجربه طولانی در آوریل-ژوئن یا عدم محدودیت اجباری باشد.”

“در عوض ، استان باید یک قفل کوتاه یا قطع کننده مدار کوتاه مدت دو هفته ای را در نظر بگیرد تا تعداد تولید مثلی موثر را رها کند و اجازه دهد ردیابی تماس برقرار شود. ما معتقدیم زمان آن فرا رسیده است که از دولت استان خود جهت مشخصی داشته باشیم ما به قوانین و نه پیشنهادهایی نیاز داریم. ”

در این نامه از رهبران سیاسی و بهداشت خواسته شده است “برای جلوگیری از بحران های بیشتر و از دست دادن زندگی” رهبری را که لحظه مورد نیاز است نشان دهند “.

در این نامه آمده است که پس از دو هفته قفل ، این استان می تواند به “اقدامات کنترل منطقه ای هدفمند” مشابه اقدامات در مانیتوبا ، انتاریو و بریتیش کلمبیا روی آورد ، که دارای محدودیت های کشویی برای تعداد موارد ، پذیرش در بیمارستان و ظرفیت واحدهای مراقبت ویژه

امضا کنندگان این نامه شامل پزشکان مراقبت ویژه ، پزشکان اورژانس ، متخصصان داخلی ، ریه شناسان ، متخصصان بیماری های عفونی و پزشکان خانواده هستند.

در طی سه هفته گذشته ، در این نامه آمده است ، تعداد موارد ، بستری شدن در بیمارستان و پذیرش ICU به طرز چشمگیری افزایش یافته است ، در حالی که دو شماره اخیر در آخر هفته به بالاترین حد خود رسیده است.

روز یکشنبه ، بهداشت آلبرتا 727 مورد جدید را گزارش کرد. اما این استان در وب سایت خود اشاره کرد که “داده های اولیه و قابل مصالحه” است.

پیام های هشدار دهنده می توانند پیامدها “فاجعه بار” باشند

در این نامه آمده است: “اگر این میزان افزایش بی وقفه ادامه یابد ، در آینده نزدیک سیستم بهداشت مراقبت های حاد ما بیش از حد خواهد شد.”

“بر اساس تحقیقات انجام شده طی 9 ماه گذشته در زمینه مراقبت از بیماران مبتلا به COVID-19 پیشرفتهای زیادی صورت گرفته است که منجر به کاهش قابل توجهی در مرگ و میر و زمان بهبودی شده است. با این حال ، اگر میزان شیوع COVID-19 ادامه یابد ، عواقب آن برای مردم آلبرتا فاجعه بار خواهد بود. “

در این نامه آمده است که تخت های مراقبت حاد که برای درمان بیماران با سایر شرایط جدی استفاده می شود توسط بیماران COVID-19 اشغال می شود ، در حالی که اتاق های عمل تبدیل می شوند تا به ICU های سرریز تبدیل شوند.

در این نامه اضافه شده است: “در حالی که سایر واحدهای بیمارستانی می توانند برای ارائه مراقبت های ویژه تبدیل شوند ، تعداد بسیار محدودی از متخصصان مراقبت های بهداشتی با مهارت های لازم برای ارائه این سطح مراقبت وجود دارد.” “تجربه سخت در جاهای دیگر اروپا و ایالات متحده نشان داده است که وقتی این منابع غرق می شوند ، میزان مرگ و میر ناشی از COVID-19 و سایر شرایط بالقوه قابل درمان به طرز چشمگیری افزایش می یابد.”

در این نامه آمده است كه رویكرد فعلی این استان كه به مردم متكی است تا داوطلبانه از برگزاری اجتماعات در منازل خود جلوگیری كنند ، بعید است سرعت شیوع بیماری را به میزان قابل توجهی كاهش دهد.

در یک کنفرانس خبری روز جمعه ، کنی از آلبرت ها خواست تا از مهمانی ها و اجتماعات اجتماعی در خانه های خود برای جلوگیری از افزایش موارد COVID-19 در استان چشم پوشی کنند.

وی محدودیت های اجباری را در ادمونتون و کلگری برای محافظت از سلامت عمومی وضع نکرد ، اما همچنین در صورت ادامه سر به فلک کشیدن موارد ، آنها را رد نکرد.

کنی روز جمعه گفت: “ما شاهد هستیم که سایر حوزه های قضایی قفل های گسترده ای را اجرا می کنند ، حقوق مردم را بی جهت نقض می کنند و امرار معاش می کنند.” “هیچ کس نمی خواهد این اتفاق در آلبرتا رخ دهد.”

کنی گفت ، درخواست هیچ طرفی فقط یک توصیه قوی است و قابل اجرا نخواهد بود.

وی گفت: “ما قرار نیست پلیس را برای نظارت بر این موضوع اعزام کنیم.” وی افزود: “به همان اندازه آنچه كه ما انجام داده ایم ، مردم برای انجام مسئولیت شخصی و جمعی جذاب هستند ، بنابراین ما می توانیم از اقدامات دقیق تر استفاده كنیم.”

نخست وزیر گفت ، در حالی که ترجیح می دهد از اقدامات اجباری اجتناب کند ، اما در صورت لزوم این کار را انجام می دهد.

“من کاملاً واضح بوده ام که فکر می کنم آلبرت ها می خواهند آنچه را” آزادی مسئولیت پذیر “می خوانم حفظ کنند ، در صورتی که مردم به نوعی اقدامات داوطلبانه پاسخ ندهند امروز در کلگری و ادمونتون – برای مثال دیگر در مهمانی های داخلی – چاره ای نداریم جز اقدامات سختگیرانه تر. من نمی خواهم این کار را انجام دهم. “