پزشکان آلبرتا خواستار قفل شدن “قطع کننده مدار” هستند. معنای آن در اینجا است

همانطور که پزشکان آلبرتا خواستار یک قفل کوتاه و کوتاه “قطع کننده مدار” برای جلوگیری از شلوغ شدن سیستم مراقبت های بهداشتی استان می شوند ، یک متخصص اپیدمیولوژی گفت که این ممکن است برای جلوگیری از گسترش COVID-19 کافی نباشد.

ریوات دئوناندان ، متخصص اپیدمیولوژیست و دانشیار دانشگاه اوتاوا ، به وی گفت: “من فکر می کنم یک قطع کننده مدار سازش بین انجام دادن هیچ کاری و انجام کاری است که شما باید انجام دهید.” جاریمت گالووی.

“آنچه شما باید انجام دهید ، احتمالاً یک استراتژی سرکوب طولانی مدت است که به دنبال آن تخفیف است ، نه کوتاه مدت در سیستم ، که منجر به افزایش مواردی می شود که این تلاش ها را بردارید.”

تعداد موارد COVID-19 در کانادا همچنان به طرز چشمگیری افزایش می یابد. روز سه شنبه ، آلبرتا ، مانیتوبا ، ساسکاچوان سوابق جدیدی را برای بستری شدن در بیمارستان COVID-19 ثبت کرد ، زیرا مقامات بهداشتی در مورد فشاری که تعداد موارد زیاد به سیستم مراقبت های بهداشتی وارد می کند هشدار می دهند.

برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا ، گروهی از پزشکان از سراسر آلبرتا از استان می خواهند که قفل “قطع کننده مدار” را اجرا کند.

“قفل قطع کننده مدار یک دوره زمانی کوتاه و کوتاه با یک جدول زمانی مشخص است که در آن ما خدمات غیر ضروری را می بندیم تا بتوانیم سیستم را دوباره تنظیم کنیم و به بیمارستان و ردیاب های تماس فرصت می دهیم تا در این دوم جبران شوند. دکتر Shazma Mithani ، پزشک اورژانس در بیمارستان رویال الکساندرا و بیمارستان کودکان Stollery در ادمونتون ، گفت:

وی گفت که بیمارستان های استان حدود دو هفته با فشار بیش از حد فاصله دارند و پاسخ قفل قطع کننده مدار است.

متخصص اپیدمیولوژی می گوید ، استراتژی بلند مدت لازم است

با این حال ، Deonandan گفت که “قطع کننده مدار” یک رویکرد کوتاه مدت است و ما باید یک گفتگوی ملی در مورد استراتژی های بلند مدت برای مبارزه با بیماری همه گیر داشته باشیم.

او به استراتژی ریشه کنی COVID-19 اشاره کرد ، همانطور که در نیوزیلند مشاهده کردیم ، یا آنچه او “استراتژی کاهش بلند مدت سرکوب در شرق آسیا” خواند ، سایر رویکردهایی که کانادا باید در نظر بگیرد.

وی گفت: “بهداشت عمومی هنر ممکن است و عموم مردم تعیین می کنند که چه چیزی ممکن است.”

اما یک استراتژی برای از بین بردن شیوع ویروس در کانادا احتمالاً نیاز به خرید گسترده مردم دارد.

مردی با نقاب از خیابانی در محله گاستاون ونکوور عبور می کند. مقامات بهداشت قبل از میلاد روز شنبه اقدامات جدید قفل را برای ساکنان مناطق مرجع بهداشت ساحلی ونکوور و بهداشت فریزر اعمال کردند. (بن نلمز / سی بی سی)

دکتر پاتریشیا دالی ، مدیر ارشد بهداشت پزشکی برای بهداشت ساحلی ونکوور ، پیشنهاد می کند که یک قفل کوتاه منجر به جلب حمایت عمومی شود.

وی گفت: “اگر این کار را برای مدت زمان کوتاهی انجام دهیم ، از نزدیک نظارت کرده و سپس ارزیابی مجدد کنیم ، در این مرحله از همه گیر شدن خرید عمومی بیشتری خواهید داشت.”

روز شنبه ، مقامات بهداشتی در بریتیش کلمبیا محدودیت های جدی جدی را در مناطق بهداشتی ساحلی ونکوور و بهداشت فریزر برای جلوگیری از گسترش COVID-19 اعلام کردند.

دستورات جدید بر گردهمایی های اجتماعی ، مسافرت ، تمرینات گروهی در محیط داخلی و محل کار تمرکز دارد.

دالی گفت: قفل شدن در کوتاه مدت تعادل خوبی بین گشودن جامعه و محافظت از سلامت عمومی است.

وی توضیح داد: “برای برخی از جمعیت ها ، تأثیر قفل شدن در واقع بیش از ویروس برای سلامتی آنها مضر است.”

“این مسئله به کاهش پایین آمدن موارد تا حد ممکن مربوط نمی شود. بلکه به این معنی است که منحنی را مسطح کرده و دسترسی به سیستم مراقبت های بهداشتی را حفظ می کنیم تا بیمارستان ها و واحدهای مراقبت های ویژه خود را تحت فشار قرار ندهیم.”

وی گفت این ویروسی است که ما باید یاد بگیریم با آن در جامعه زندگی کنیم و از آسیب پذیرترین جمعیت خود در برابر آن محافظت کنیم.

وی گفت: “این یک ویروس تثبیت شده در جمعیت ما است.” حتی با وجود واکسن نیز ویروس از بین نمی رود. »


نوشته شده توسط Lito Howse ، با پرونده هایی از CBC News. تهیه شده توسط جولی کرایسلر و لیندسی رمپل.