پرستار ER برای اطمینان خاطر به کودکان ، تعطیلات را لغو نمی کند ، کتاب کریسمس کودکان را می نویسد

در سالی که جشن های تولد برای بچه ها لغو شده و فعالیت ها به طرز چشمگیری تغییر کرده است ، یک پرستار کالگری ER تمام تلاش خود را می کند تا به آنها بگوید کریسمس لغو نمی شود.

لیزا رادرفورد ، پرستار محلی ، کتاب را نوشت و تصویرگری کرد هکتور و بردار ویروس ، که داستان هکتور جن و تلاش او برای نجات کریسمس در طی یک بیماری همه گیر را روایت می کند.

در کتاب ، رادرفورد می گوید سانتا تصمیم می گیرد کریسمس را لغو کند زیرا او در تلاش است راهی برای محافظت از کودکان جهان پیدا کند ، اما روز توسط یک “جن علم” و آزمایش های او نجات می یابد.

وی گفت: “من یک دختر سه ساله دارم و وقتی همه چیز به قفل انزوا کشیده شد ، او از بین می رفت. او بسیار ناراحت بود و همه چیز برای او لغو شد.” Homestretch.

“من فقط به نوعی به جلو نگاه می کردم و مثل این هستم که” بیا با کریسمس ، او نمی خواهد بفهمد “، و بنابراین نوعی از این ایده است که من از آنجا ایده گرفتم.”

این ایده همچنین باعث شد رادرفورد – که دارای لیسانس علوم زیست شناسی مولکولی است – از اصطلاحات علمی استفاده کند زیرا به نظر وی مهم است که کودکان را در سن جوانی با این مفاهیم آشنا کنیم.

وی گفت: “من می دانم (دخترم) نمی خواهد بفهمد بردار چیست یا تبلور چیست ، اما با این اصطلاحات آشنا شدم ، به نظر من مهم است و خواندن آن نیز برای من کمی جالب تر است.” .

او همچنین از فرصت نوشتن در افرادی که در کتاب می شناسد استفاده کرد.

در یک مورد ، ارسال های رادرفورد در شبکه های اجتماعی به والدین یک دختر چهار ساله مبتلا به نقص قلب رسید.

وی گفت: “مادر به من می گفت كه دختر واقعاً نگران است كه كریسمس لغو شود.”

“او به قدری از کتاب هیجان زده شده بود که من از او عکس خواستم و او را در کتاب جلب کردم.”

این نویسنده تصویری از دختری چهار ساله به نام شارلوت را شامل می شود که مادرش می گوید برای این کتاب هیجان زده اند. (لیزا رادرفورد)

رادرفورد در مرخصی زایمان به سر می برد ، بنابراین مجبور نبوده است در بیمارستان در میان بیماری همه گیر COVID-19 کار کند اما احساس کارکنان درگیر را دارد.

“من به نوعی دوست داشتم ببینم که دوستانم در این باره صحبت می کنند و ، می دانید ، مبارزاتی که آنها داشته اند و نتوانسته اند قدم بردارند زیرا من این کودک کوچک را دارم که باید مراقبش باشم روی حیله و تزویر “.

لیزا رادرفورد می گوید پسرش سال گذشته در بیمارستان بوده و دلیل آن است که او 50 درصد سود را به بیمارستان کودکان آلبرتا اهدا می کند. (لیزا رادرفورد)

پرستار می گوید تصمیم گرفته است که 50 درصد از درآمد کتاب به بیمارستان کودکان آلبرتا اهدا شود.

وی گفت: “پسرم در سه ماهگی 10 روز در بیمارستان بود و این یک تجربه کاملاً خشن بود ، اما آنها بسیار شگفت انگیز بودند. و بنابراین من قصد دارم مقداری از درآمد خود را اهدا کنم.”

هکتور و بردار ویروس موجود است در Rainbow Ink Designs ، که حمل و نقل رایگان در کلگری را ارائه می دهد.


با پرونده از Homestretch.